eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówBudowa ul. Podgórnej w m. Łuków



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Podgórnej w m. Łuków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4073f0bf-9501-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Podgórnej w m. Łuków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4073f0bf-9501-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi na ulicy Podgórnej wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w ramach zadania: „Budowa ul. Podgórnej w m. Łuków”. Zadanie obejmuje prace w zakresie budowy jezdni, ścieżki rowerowej, chodników, zieleni, zjazdów, ciągów pieszo rowerowych, kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami deszczowymi, oświetlenia, kanału technologicznego oraz oznakowania poziomego i pionowego. W zakres opracowania wchodzi przebudowa linii elektroenergetycznej nN kolidującej z budową ulicy podgórnej.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach należących do inwestora stanowiących pas drogowy. Roboty drogowe należy wykonać na podstawie: decyzji nr 1370/2021 z dnia 18.03.2022 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
3. Zakres robót budowlanych zgodnie z założeniami projektowymi obejmuje
w szczególności wykonanie:
3.1. prac przygotowawczych w tym m.in. porządkowych, geodezyjnych, itp.;
3.2. kanalizacji deszczowej;
3.3. robót ziemnych z wymianą gruntu;
3.4. ustawienia krawężników i obrzeży;
3.5. ciągu pieszo rowerowego z kostki brukowej;
3.6. ścieżki rowerowej z kostki brukowej bezfazowej;
3.7. chodników ze zjazdami z kostki brukowej bezfazowej;
3.8. podbudowa i nawierzchnia jezdni z betonu afsfaltowego (10 cm warstwa zasadnicza, 8 cm warstwa wiążąca, 6 cm warstwa ścieralna)
3.9. regulacji włazów, zaworów, wpustów urządzeń podziemnych oraz sieci nowopowstałych i istniejących do właściwego poziomu zgodnego z projektem;
3.10. oświetlenia ulicznego i kanału technologicznego;
3.11. prac związanych z usunięciem kolizji linii elektroenergetycznej;
3.12. oznakowania poziomego i pionowego;
4. Wykończeniowe prace porządkowe, w tym prace związane z wykonaniem zieleńcy zawierających darninę trawiastą z dopuszczeniem możliwości wykonania nasadzeń roślinności piennej przez Zamawiającego.
5. Prace budowlane poszczególnych branż powinny być ze sobą skoordynowane i prowadzone w taki sposób, aby zachować prawidłową kolejność wykonywanych zadań.
6. Roboty budowlane wykonywane będą w oparciu o przyjęte rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i rozwiązania lokalizacyjne w zakresie rzeczowym do wykonania wynikającym z SIWZ oraz n/w dokumentów:
6.1. projekt budowlany zatwierdzony decyzją nr 1370/2021 z dnia 18.03.2022 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
7. Wykonawca przywróci zajęty teren do stanu pierwotnego. Przedmiot Zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ.
8. Roboty należy realizować po uprzednim zawiadomieniu w imieniu Zamawiającego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o terminie rozpoczęcia robót budowlanych.
9. Po zakończeniu robót, w imieniu Zamawiającego zawiadomić Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o zakończeniu budowy.
10. Zamawiający wymaga od oferenta stosowania się do złożonego harmonogramu płatności w związku z realizacją Projektu przy udziale dofinansowania ze środków budżetu państwa
11. Realizacja robót budowlanych w oparciu o złożony harmonogram terminowo – finansowy robót z uwzględnieniem limitu finansowania na dany rok kalendarzowy.
12. Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo terminowo – finansowego z podziałem na poszczególne miesiące i lata realizacji zadania, przy uwzględnieniu określonego limitu finansowania przedmiotowej realizacji.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (OPZ) w poszczególnych częściach załącznika nr 1 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2486245,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2842808,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2486245,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych – Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586892

7.3.3) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 61A

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:
a) telekomunikacyjnych
b) elektrycznych i elektroenergetycznych
Roboty budowlane branży drogowej
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
b) Roboty ziemne
c) Podbudowy
d) Roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2486245,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.