Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043272/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073329 z dnia 2021-06-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miechowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka12
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413821120
1.5.8.) Numer faksu: 413821118
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.miechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_miechow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c4259e-a8c3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003179/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043272/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22075,58 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• - CZĘŚĆ I: dostawa kamery wideo – 1 sztukaParametry minimalne środka trwałego:
Rozdzielczość nagrywania filmów 3840 × 2160
Jakość zapisu: 4K;
Karta pamięci SD;
Stabilizator obrazu: optyczny;
Zbliżenie optyczne: 20x;
Rodzaj nośnika: karta pamięci;
Wbudowana lampa;
WiFi;
Złącza: USB, HDMI;
Ekran LCD: wbudowany min. 3,0”;
Akumulator w zestawie 1200 mAh;
Dodatkowe akcesoria: oprogramowanie, osłonka obiektywu, zasilacz sieciowy, kabel USB, kabel AV, kabel HDMI;
Pokrowiec;
Statyw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 7881,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• - CZĘŚĆ II: dostawa aparatu fotograficznego– 1 sztukaParametry minimalne środka trwałego:
Typ: lustrzanka cyfrowa;
Rozdzielczość: 6000 x 4000 px;
W zestawie:
Obiektyw: standardowy i szerokokątny;
Lampa: wbudowana;
Złącze: USB 2.0;
Obsługiwane karty pamięci: SD, SDHC, SDXC;
Zasilacz;
Akumulator;
Ładowarka;
Pozostałe:
Wbudowany ekran LCD;
Możliwość nagrywania filmów Full HD (1920 x1080);
Pokrowiec;
Statyw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 3199,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ III: dostawa drukarki do zdjęć – 1 sztukaParametry minimalne środka trwałego:
Drukarka kolorowa atramentowa;
Ilość kolorów – 6 szt.;
Rozdzielczość druku główna – 5770 dip;
Obsługiwane formaty - max A3+
Rodzaje nośników: Papier fotograficzny, Papier zwykły;
Gramatura papieru [g/m2]: do 300 (papier fotograficzny), 64-105 (papier zwykły);
Obsługiwany system: Microsoft Windows 10
Interfejs komunikacyjny - USB
Załączone wyposażenie: płyta instalacyjna, przewód zasilający, materiały eksploatacyjne startowe;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 3675,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ IV: dostawa drukarki wielkoformatowej – 1 sztukaParametry minimalne środka trwałego:
Rozmiar druku od A0 włącznie;
Wydruk kolorowy – tusz pigmentowy;
Rozdzielczość druku w kolorze min. 2400x1200 dpi;
Interfejs komunikacyjny: USB, LAN;
Grubość papieru od 0,05 mm do 0,3 mm;
Automatyczna gilotyna;
Papier w rolce;
Wyświetlacz LCD;
Podstawka drukarki;
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 7881,83 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ V: dostawa oprogramowania – Oprogramowanie licencjonowane na min. 15 stanowisk. Wersja edukacyjna.Parametry minimalne środka trwałego:
1) Edytor grafiki wektorowej posiadający między innymi następujące funkcje:
łączenie, scalanie i przycinanie obiektów graficznych,
wstawianie i obróbka tekstu, w tym akapitowego,
obsługa warstw, - dzielenie wydruku na arkusze o mniejszym formacie,
obsługa dokumentów wielostronicowych,
zapis i odczyt popularnych formatów grafiki wektorowej: SVG, CDR, DXF, DWF, EPS, AI, WMF, EMF,
eksport do podstawowych formatów grafiki rastrowej: BMP, JPG, GIF, PNG, TIF,
eksport i import do formatu PDF.
2) Edytor grafiki rastrowej:
obsługa warstw,
zestaw masek, w tym zarówno odręcznych, o różnych kształtach oraz automatycznych,
dopasowujących się do kształtu obszarów oraz kolorów,
tworzenie animacji,
zapis i odczyt popularnych formatów grafiki rastrowej: BMP, JPG, GIF, PNG, TIF, CPT,
zapis w formacie GIF z możliwością określania liczby dostępnych kolorów, koloru przezroczystego oraz parametrów animacji: czasu wyświetlania każdej klatki, sposobu zastępowania klatek, liczby powtórzeń,
zapis i odczyt dokumentów wielostronicowych w formacie TIF.
3) Moduł przechwytywania ekranu w zakresie:
cały ekran,
wybrane okno.
4) Moduł konwersji grafiki rastrowej do wektorowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 9090,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4799,46
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4799,46
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4799,46
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie Martex
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2693,58
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2639,58
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2639,58
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2639,58
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621772122
7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2639,58
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1734,26
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1734,26
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1734,26
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U Contrakt Adam Goik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542345711
7.3.3) Ulica: ul.Karpacka 11
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1734,26
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-01Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inzynieryjne Martex
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-01Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8708,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9225,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8708,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak Eupol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189
7.3.3) Ulica: ul.Palinkiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8704,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-012021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej teleskopowej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa używanego samochodu specjalnego, ciężarowego 4x4 wraz z osprzętem.
- "Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w Miechowie oraz Pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w Szpitalu św. Anny w Miechowie - powtórka."
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia pracowni TMF" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim" - II
- Dostawa oprogramowania informatycznego - systemu DLP wraz z wdrożeniem rozwiązania
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby UKW
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.