Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020556/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
- 2021/BZP 00020556/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00023473/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073331 z dnia 2021-06-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usprawnienie procesów biznesowych z wykorzystaniem robotów programowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mf.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usprawnienie procesów biznesowych z wykorzystaniem robotów programowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e38cf573-8655-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019613/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie usprawniania i optymalizacji procesów biznesowych w organizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020556/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/252/21/BDG/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 563776,8 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest usprawnienie procesów biznesowych
z wykorzystaniem robotów programowych. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1 przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej procesów, określonych w Załączniku nr 1 „Procesy objęte robotyzacją” do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik A do SWZ, w szczególności:
1.1.1 określenie wskaźnika efektywności - KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) – dla robotyzacji każdego z ww. procesów,
1.1.2 określenie wskaźnika rentowności - ROI (wskaźnik rentowności inwestycji) - dla robotyzacji każdego z ww. procesów,
1.1.3 zaprojektowanie 16 robotów realizujących robotyzacje ww. procesów,
1.2 świadczenie usługi wytworzenia, testowania, wdrożenia i stabilizacji na środowisku produkcyjnym robotów, o których mowa w pkt 1.1,
1.3 świadczenia usługi utrzymania robotów, o których mowa w pkt 1.2,
1.4 świadczenia usługa modyfikacji wytworzonych robotów, o których mowa w pkt 1.2, w liczbie maksymalnie 120 roboczogodzin,
1.5 transferu wiedzy tj. warsztaty powdrożeniowe dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w liczbie do 180 godzin szkoleniowych,
1.6 zapewnienie udzielenia lub udzielenie licencji lub sublicencji narzędzi klasy RPA spełniających co najmniej wymagania określone w Załączniku nr 2 do Wzoru Umowy – OPZ ust. 3 pkt. 6 i 7 dla technologii, w której wytwarzane będą roboty, o których mowa w pkt 1.2,
2 Prawo opcji zamówienia polegać będzie na zapewnieniu udzielenia lub udzieleniu licencji lub sublicencji na narzędzie zarządzające farmą robotów, o których mowa w pkt 1.2 umożliwiającej dynamiczne harmonogramowanie robotów, w szczególności w zależności od ilości zadań w kolejkach i priorytetach procesów, wraz z usługą instalacji, konfiguracji i uruchomienia narzędzia zarządzającego farmą robotów na środowiskach Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie chmurowe.
3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 Wzoru umowy, który stanowi Załącznik A do SWZ.
4 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, który stanowi Załącznik A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48921000-0 - System automatyzacji
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527424
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662923,22
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662923,22
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betacom S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010963920
7.3.3) Ulica: Połczyńska 31a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-377
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613322,24
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Organizacja szkolenia dla kadry UJK na kierunku Rolnictwo
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie w administrowaniu systemem InfoMedica/AMMS Asseco w USK Nr 1 PUM w Szczecinie na okres 12-stu miesięcy
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
więcej: System automatyzacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.