Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432637/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna oraz obsługa i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego w Teatrze Muzycznym Capitol we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY CAPITOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PIŁSUDSKIEGO 67
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-019
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 717890431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bebenek@teatr-capitol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-capitol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatr-capitol.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna oraz obsługa i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego w Teatrze Muzycznym Capitol we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7316e47-602d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008025/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Ochrona fizyczna oraz obsługa i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach Teatru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432637/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/09/22/TKA/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 571778,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
1) ochrony fizycznej w Teatrze Muzycznym Capitol we Wrocławiu położonym przy ul. Piłsudskiego 67, którego powierzchnia użytkowa wynosi ok. 15 800 m2, wraz z przynależnymi terenami zewnętrznymi,
2) obsługi i monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego zainstalowanych w ww. obiekcie.
2. Ochrona fizyczna będzie realizowana w następujący sposób:
1) posterunek nr 1 (portiernia) - wejście do budynku od strony ulicy Bogusławskiego 14;
- posterunek jednoosobowy, całodobowa ochrona przez siedem dni w tygodniu,
2) posterunek nr 2 (centrum monitoringu) – pomieszczenie w budynku położonym przy ul. Bogusławskiego 14;
- posterunek jednoosobowy, całodobowa obsługa i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego przez siedem dni w tygodniu,
3) posterunek nr 3 – wejście główne do budynku od strony ulicy Piłsudskiego 67,
- posterunek jednoosobowy ruchomy, ochrona przez siedem dni w tygodniu, w godzinach otwarcia kasy biletowej: pn.-pt. od godz. 9:00 do godz. 19:00, sob.-niedz. od godz. 12:00 do godz. 19:00. W dni kiedy zakończenie przedstawienia/koncertu/imprezy planowane jest po godzinie 19, ochrona pełniona będzie do 1 godziny po zakończeniu przedstawienia/koncertu/imprezy, a w przypadku przedstawień/koncertów/imprez odbywających się w godzinach porannych, ochrona rozpocznie się na 1 godziną przed planowanym rozpoczęciem wydarzenia.
3. Obsługa i monitorowanie przez pracowników ochrony systemów zabezpieczenia technicznego:
1) znajdujących się w obiekcie Zamawiającego tj.:
a) systemu przeciwpożarowego:
- centrala DSO – Bosch Praesideo,
- centrala p.-poż. - Polon – 4900.
b) systemu kontroli dostępu - Advisor Master,
c) systemu monitoringu wizyjnego - TruVision Navigator.
2) zamontowanych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) montażu odbiorników systemu antynapadowego w obiekcie i podłączenia ich do centrum monitorowania sygnałów alarmowych Wykonawcy,
b) wyposażenia stanowisk pracy ochrony oraz kasy biletowej w urządzenia antynapadowe (piloty), zapewniające transmisję sygnału alarmowego do centrum monitorowania,
c) całodobowego monitorowania sygnałów alarmowych emitowanych z obiektu Zamawiającego,
d) reagowania na sygnał alarmu odebrany z obiektu Zamawiającego przez centrum monitorowania oraz zgłoszenia telefoniczne poprzez przyjazd grupy interwencyjnej Wykonawcy,
e) udostępniania Zamawiającemu wyciągu z odpowiednich rejestrów włącznie z wskazaniem czasu reakcji grup interwencyjnych po otrzymaniu sygnału alarmowego,
f) archiwizowanie wyciągów z odpowiednich rejestrów dotyczących realizacji niniejszej umowy przez okres co najmniej dwóch miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696694,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763410,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696694,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAXUS SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292701893
7.3.3) Ulica: 3-go MAJA
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 93-408
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
WSPARCIE GRUP INTERWENCYJNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696694,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.