Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016917/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00016917/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00022647/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073377 z dnia 2021-06-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku szkoły z salą gimnastyczną oraz internatu przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołdapska 29
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (87) 520 22 51
1.5.8.) Numer faksu: (87) 520 22 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsliz.olecko1@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsliz.olecko.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku szkoły z salą gimnastyczną oraz internatu przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f30ff386-8252-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004698/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowa głęboka modernizacja budynku internatu i szkoły z salą gimnastyczną przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku w ramach Osi Priorytetowej 4 - "Efektywność energetyczna"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w ramach projektu „Kompleksowa głęboka modernizacja budynku internatu i szkoły z salą gimnastyczną przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016917/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.260.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5215016,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku głównego i sali gimnastycznej, w tym:
a) docieplenie ścian budynku głównego oraz sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem,
b) docieplenie stropodachów budynku głównego oraz łącznika i zaplecza szatniowego przy sali gimnastycznej,
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
d) wykonanie prac termoizolacyjnych podłogi i stropodachu sali sportowej,
e) wymianę instalacji c.o. w budynku szkoły i sali gimnastycznej w zakresie wymiany istniejących rurociągów, grzejników, zaworów grzejnikowych,
f) wydzielenie oddzielnych obiegów grzewczych budynku szkoły i sali gimnastycznej,
g) rozbudowę istniejącego układu automatyki pogodowej,
h) montaż nowej instalacji wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej,
i) wykonanie przyłącza gazowego do modułu grzewczego centrali wentylacyjnej sali gimnastycznej,
j) montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu zaplecza sali gimnastycznej,
k) wymianę oświetlenia użytkowego na LED w budynku szkolnym,
2) wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku internatu, w tym:
a) docieplenie ścian budynku internatu,
b) docieplenie stropodachu budynku internatu,
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
d) docieplenie stropu piwnic nad korytarzem głównym oraz częścią pomieszczeń piwnic nieogrzewanych,
e) wymianę instalacji c.o. w budynku internatu w zakresie wymiany istniejących rurociągów, grzejników, zaworów grzejnikowych,
f) wydzielenie oddzielnego obiegu grzewczego budynku internatu,
g) rozbudowę istniejącego układu automatyki pogodowej,
h) wymianę rurociągów i armatury instalacji c.w.u. i w.z. w pomieszczeniach piwnicy,
i) wykonanie nowej instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej za pomocą instalacji solarnej,
j) remont i przebudowę pomieszczenia istniejącej kotłowni na potrzeby kotłowni gazowej,
k) wymianę oświetlenia użytkowego na LED w budynku internatu.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznikach nr 5.1 – 7.15 oraz 8.1 – 8.6 do specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ). Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 9.1 – 9.2 do SWZ traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5120000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6635520,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5120000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Marta Machaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481741144
7.3.3) Ulica: Kościuszki 24/1
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5120000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Zakup w formie leasingu operacyjnego maszyny budowlanej typu równiarka drogowa - II postępowanie
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej [...] w Szpitalu Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby szpitala Olmedica Sp. z o.o. w Olecku
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Budowa żłobka "Miodowy kącik" w m. Suskowola
- ZZP.260.1.9.2025_wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do aktualnych przepisów Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
- Przebudowa budynku szkoły w Potarzycy wraz z adaptacją części szkoły na żłobek
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.