Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00679986/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00009284/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów pochodzących z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach - część I, II, III i IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240796444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Raciborska 150
1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324577097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk.rydultowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.rydultowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e0bd764-445e-4349-aa4d-804e4d33d2541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi oczyszczania miasta
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów pochodzących z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach - część I, II, III i IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e0bd764-445e-4349-aa4d-804e4d33d254
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00073423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029689/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach - część I, II, III, IV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679986
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157835,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, transportowanych przez Zamawiającego do instalacji odpadów Wykonawcy, położonej w odległości nie większej niż 50 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t, od siedziby Zamawiającego (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Szacunkowa ilość odpadów do zagospodarowania w trakcie trwania umowy to 70 Mg. Minimalny gwarantowany zakres przedmiotu zamówienia określa się na 30 Mg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 40549,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów z czyszczenia ulic i placów o kodzie 20 03 03, transportowanych przez Zamawiającego do instalacji odpadów Wykonawcy, położonej w odległości nie większej niż 50 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t, od siedziby Zamawiającego (ze względu na transportodpadów przez pojazdy Zamawiającego). Szacunkowa ilość odpadów do zagospodarowania w trakcie trwania umowy to 110 Mg. Minimalny gwarantowany zakres przedmiotu zamówienia określa się na 60 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 63720,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, transportowanych przez Zamawiającego do instalacji odpadów Wykonawcy, położonej w odległości nie większej niż 50 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t, od siedziby Zamawiającego (ze względu na transportodpadów przez pojazdy Zamawiającego). Szacunkowa ilość odpadów do zagospodarowania w trakcie trwania umowy to 80 Mg. Minimalny gwarantowany zakres przedmiotu zamówienia określa się na 40 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 35648,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w trakcie trwania umowy:a) 13 02 08* inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe: 0,500 Mg,
b) 15 01 01 opakowania z papieru i tektury: 0,100 Mg,
c) 15 01 06 zmieszane odpady opakowaniowe: 0,100 Mg,
d) 15 01 07 opakowania ze szkła: 0,100 Mg,
e) 15 01 10* opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone: 0,100 Mg,
f) 15 02 03 sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż
wymienione w 15 02 02: 0,100 Mg,
g) 16 01 03 zużyte opony: 0,500 Mg,
h) 16 01 07* filtry olejowe: 0,300 Mg,
i) 16 02 14 zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13: 0,300 Mg,
j) 17 01 01 odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów: 5,000 Mg,
k) 17 01 07 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06: 5,000 Mg,
l) 17 03 02 mieszanki bitumiczne inne niż wymienione w 17 03 01: 5,000 Mg,
m) 20 03 06 odpady ze studzienek kanalizacyjnych: 1,000 Mg
n) 20 03 07 odpady wielkogabarytowe: 1,000 Mg.
Minimalny gwarantowany zakres przedmiotu zamówienia określa się na 5,000 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 17917,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44604,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44604,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422924362
7.3.3) Ulica: Oskara Kolberga 65
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44604,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-24 do 2026-01-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70092,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70092,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70092,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422924362
7.3.3) Ulica: Oskara Kolberga 65
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70092,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-24 do 2026-01-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37152,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37152,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37152,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422924362
7.3.3) Ulica: Oskara Kolberga 65
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37152,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-24 do 2026-01-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części IV zostało unieważnione ze względu na brak ofert.
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Dostawa dwóch samojezdnych urządzeń montażowych dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy w roku 2025.
- Świadczenie usług krajowego transportu drogowego rzeczy ciągnikiem siodłowym z naczepą skrzyniową o ładowności min. 20,0 t, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
- Utylizacja artykułów przemysłowych, wyrobów tytoniowych oraz artykułów zwierzęcych i roślinnych
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2025 roku do 30.06.2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych niż niebezpieczne, nr sprawy GCR/22/ZP/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.