Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00035740/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00039697/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073476 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego dla szkół z terenu Gminy Nowy Wiśnicz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY WIŚNICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 68 509 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowywisnicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umnowegowisnicza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego dla szkół z terenu Gminy Nowy Wiśnicz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6adb546a-a101-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000619/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego dla szkół z terenu Gminy Nowy Wiśnicz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny – Cyfryzacja szkół i placówek oświatowych, w ramach 10 OSI PRIORYTETOWEJ WIEDZA I KOMPETENCJE Działanie 10.1 ROZWÓJ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO , Poddziałanie 10.1.6 Cyfryzacja szkół prowadzących kształcenie ogólne typ A. granty na zakup sprzętu do nauki zdalnej.Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035740/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI-ZPU.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : „Zakup sprzętu komputerowego dla szkół z terenu Gminy Nowy Wiśnicz” dofinansowany w ramach Małopolskiej Tarczy Antykryzysowej – Pakiet Edukacyjny – Cyfryzacja szkół i placówek oświatowych, w ramach 10 OSI PRIORYTETOWEJ WIEDZA I KOMPETENCJE Działanie 10.1 ROZWÓJ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO , Poddziałanie 10.1.6 Cyfryzacja szkół prowadzących kształcenie ogólne typ A. granty na zakup sprzętu do nauki zdalnej - Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Komputer typu All in One – szt. 2
- Laptop – szt. 25
- Tablet – szt. 15
- Oprogramowanie – szt. 6
- Głośniki – szt.5
- Kamera z funkcją mikrofonu– szt. 5
- Router – szt. 5
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78926,65
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116934,87
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79325,16
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUBARTECH Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762576204
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-399
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79325,16
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- "Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem"
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- Dostawa monitora komputerowego na potrzeby projektu realizowanego przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Dostawa drobnego sprzętu IT
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.