Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00496404/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odśnieżanie dróg na terenie gminy Jaświły w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaświły, 7
1.5.2.) Miejscowość: Jaświły
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 857168001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jaswily.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odśnieżanie dróg na terenie gminy Jaświły w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad8ee24f-7bb6-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019680/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odśnieżanie dróg na terenie gminy Jaświły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rl.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmującej zakresem odśnieżanie dróg i placów na terenie gminy Jaświły w 2023 roku.
2. Wykonywanie usługi będzie obejmowało głównie:
- odśnieżanie w pierwszej kolejności dróg, po których poruszają się m.in. autobusy, w dni robocze do godziny 7 rano, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ
- usuwanie śniegu z pozostałych dróg i placów na terenie gminy po zaobserwowaniu utrudnień w ruchu w celu umożliwienia bezpiecznego poruszania się po nich pojazdów i pieszych
3. Wykonawca musi dysponować sprawnym sprzętem umożliwiającym prawidłowe wykonywanie przedmiotowej usługi.
4. Do usługi odśnieżania dróg Zamawiający wymaga użycia pługu śnieżnego szczytowego lub bocznego na jednym z n/w nośników:
- ciągnik rolniczy o mocy min. 75 KM
- samochód ciężarowy
- ładowarka
- koparko – ładowarka
- spycharka
5. Wykonawca musi dysponować sprzętem obsługiwanym przez kierowcę/operatora posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania lub obsługi ( prawo jazdy odpowiedniej kategorii ).
6. Zamawiający będzie telefonicznie zlecał Wykonawcy świadczenie usług w zależności od potrzeb.
7. Wykonawca przystąpi do odśnieżania w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dyspozycyjności w realizacji usługi, w szczególności podczas pogarszających się warunków pogodowych ( intensywne opady śniegu, zawieje ).
9. Zamawiający prognozuje ilość godzin wykonywania przedmiotowej usługi:
– do 1000 godzin pracy- w zakresie odśnieżania
Przy czym rzeczywista ilość godzin świadczenia zleconej usługi uzależniona będzie od bieżących potrzeb, wynikających z warunków atmosferycznych oraz sytuacji na drodze i może się różnić od wskazanej wyżej prognozowanej ilości.
10. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje i wiedzę w zakresie bezpiecznego odśnieżania, by móc należycie wykonywać obowiązki wynikające z zawartej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAN-ROL Bogusław Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190002080
7.3.3) Ulica: Jaświły 73
7.3.4) Miejscowość: Jaświły
7.3.5) Kod pocztowy: 19-124
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"STAN-ROL" Stankiewicz Bogusław
jakie przetargi wygrała firma
"STAN-ROL" Stankiewicz Bogusław
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JAŚWIŁY
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS wraz z montażem
- Transport pospółki żwirowej wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych na terenie gminy Jaświły
więcej: przetargi JAŚWIŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.