eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawy rur PE i kszta³tek monta¿owych"



Og³oszenie z dnia 2025-01-29

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawy rur PE i kszta³tek monta¿owych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓ£KA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawy rur PE i kszta³tek monta¿owych”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-50b8019a-2b28-41fd-998a-87680fc62a97

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00073560

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± elektronicznie za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania znajduj±cej siê pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl zwanej dalej „Platform±” w sekcji „Wiadomo¶ci”.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja konta nastêpuje poprzez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
b) je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem sekcji „Wiadomo¶ci”.
4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±:
Maciej Tr±bka – Kierownik Dzia³u Prawnego i Zamówieñ Publicznych,
Magdalena Kalarus-Kwa¶niewska – Zastêpca Kierownika Dzia³u Prawnego i Zamówieñ Publicznych ds. Zamówieñ Publicznych,
Agnieszka Nakoniczewska – Specjalista ds. Zamówieñ Publicznych.
5. Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduj± siê w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych lub „RODO”): 1) Administratorem danych osobowych jest Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka. 2) Przestrzeganie zasad ochrony danych w Kopalni Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod numerem telefonu (+48) 12 278 7114; email: iod.sa@kopalnia.pl 3) Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjêcie dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy, poprzez wziêcie udzia³u w postêpowaniu organizowanym przez Administratora danych, a tak¿e przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zawartej z wybranym Wykonawc± umowy o zamówienie publiczne. b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wype³nienie obowi±zku prawnego wynikaj±cego z ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy, w zakresie dokumentów jakie mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawców. 4) Odbiorcami danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego, podmioty przetwarzaj±ce dzia³aj±ce na podstawie umowy z administratorem i wy³±cznie zgodnie z poleceniami administratora, oraz inne podmioty którym dane bêd± udostêpnione na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególno¶ci osoby lub podmiot posiadaj±ce dostêp do dokumentacji postêpowania zgodnie z art. 18 lub art. 74 ustawy. 5) Przetwarzane dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego (tj. pañstwa nienale¿±cego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego) i/lub organizacji miêdzynarodowej. 6) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez ca³y ten okres, a nastêpnie do up³ywu terminów okre¶lonych w przepisach prawa podatkowego, terminów przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z zawartej umowy lub terminu przechowywania dokumentacji wynikaj±cej z obowi±zuj±cej u Zamawiaj±cego Instrukcji Archiwalnej, w zale¿no¶ci od tego, który z tych terminów nast±pi najpó¼niej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Z zastrze¿eniem ograniczeñ wynikaj±cych z ustawy oraz RODO, osobie, której dane dotycz± przys³uguj± nastêpuj±ce prawa: a) dostêpu do tre¶ci danych (art. 15 RODO); b) do sprostowania danych (art. 16 RODO); c) do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 2. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguj± nastêpuj±ce prawa: a) do usuniêcia danych (art. 17 RODO), z uwagi na tre¶æ art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO, b) do przenoszenia danych (art. 20 RODO), gdy¿ przetwarzanie nie bêdzie odbywa³o siê w sposób zautomatyzowany, c) do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO), gdy¿ przetwarzanie nie odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO. 3. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z przepisów ustawy. 4. W odniesieniu do podanych danych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. 5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. 6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w postêpowaniu o udzielenia zamówienia zg³oszenie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. 7. W przypadku wskazania w tre¶ci dokumentów zamówienia danych osobowych osób trzecich, Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczenia o wykonaniu wobec tych osób obowi±zku wynikaj±cego z art. 13 lub art. 14 RODO. 8. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, wy³±cznie do up³ywu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2024/EZM/135

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy rur PE i kszta³tek monta¿owych dopuszczonych do obrotu na rynku wewn±trzwspólnotowym (CE), spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ dotycz±cych prowadzenia ruchu podziemnych zak³adów górniczych (Dz. U z 2017 r. poz. 1118), posiadaj±cych certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c±, potwierdzaj±cy mo¿liwo¶æ zastosowania przedmiotu umowy w podziemnych wyrobiskach zak³adu górniczego, w szczególno¶ci:
1) rur polietylenowych ze sta³± monolityczn± warstw± trudnopaln± i antystatyczn± oko³nierzowanych z dociskami stalowymi zabezpieczonymi antykorozyjnie, przeznaczonych do budowy ruroci±gów transportuj±cych wodê oraz wodne zawiesiny w szybach oraz podziemnych wyrobiskach kopalñ w warunkach wystêpuj±cych tam zagro¿eñ w tym w pomieszczeniach i wyrobiskach zaliczonych do stopnia „a”, „b”, „c” niebezpieczeñstwa wybuchu metanu;
2) kszta³tek monta¿owych polietylenowych ze sta³± monolityczn± warstw± trudnopaln± i antystatyczn±, przeznaczonych do budowy ruroci±gów transportuj±cych wodê i wodne zawiesiny w szybach oraz podziemnych wyrobiskach kopalñ w warunkach wystêpuj±cych tam zagro¿eñ w tym w pomieszczeniach i wyrobiskach zaliczonych do stopnia „a”, „b”, „c” niebezpieczeñstwa wybuchu metanu, w postaci:
a) trójników, kolan i uchwytów monta¿owych,
b) nawiertek nak³adanych na ruroci±gi pracuj±cych pod ci¶nieniem roboczym maksymalnym wynosz±cym 2,5MPa,
c) uszczelek do po³±czeñ do po³±czeñ oko³nierzowanych.
1.2. Szczegó³owy opis, wymagania oraz ilo¶ci poszczególnych elementów przedmiotu umowy zawiera za³±cznik nr 1 do specyfikacji.
1.3. Rury powinny byæ wykonane z tworzywa sztucznego trudnopalnego, antystatycznego, nietoksycznego; powinny posiadaæ ko³nierze z pier¶cieniami stalowymi zabezpieczonymi antykorozyjnie, ocynkowanymi ogniowo lub galwanizacyjnie.
1.4. Rury poddane obróbce np. polegaj±cej na ich przeciêciu nie mog± utraciæ swoich w³asno¶ci tj.: trudnopalno¶ci, antystatyczno¶ci, nietoksyczno¶ci.
1.5. Pier¶cienie stalowe zabezpieczone antykorozyjnie musz± posiadaæ nastêpuj±ce wymiary:
1) dla rur i kszta³tek monta¿owych o Ø 180mm - Ø otworu monta¿owego 26mm, rozstaw otworów monta¿owych 250mm, ilo¶æ otworów monta¿owych 8,
2) dla rur i kszta³tek monta¿owych o Ø 140mm – Ø otworu monta¿owego 26mm, rozstaw otworów monta¿owych 220mm, ilo¶æ otworów monta¿owych 8.
1.6. Dostarczony przedmiot zamówienia winien:
1) spe³niaæ wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ dotycz±cych prowadzenia ruchu podziemnych zak³adów górniczych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1118),
2) posiadaæ certyfikat znaku bezpieczeñstwa wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± potwierdzaj±cy mo¿liwo¶æ zastosowania przedmiotu zamówienia w podziemnych wyrobiskach zak³adu górniczego. W przypadku wyga¶niêcia wa¿no¶ci certyfikatu znaku bezpieczeñstwa w trakcie obowi±zywania umowy, Wykonawca jest zobowi±zany do odnowienia wa¿no¶ci certyfikatu znaku bezpieczeñstwa, zapewniaj±c ci±g³o¶æ wa¿no¶ci dokumentu.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiaj±cego zobowi±zuje siê sprzedawaæ i dostarczaæ elementy przedmiotu zamówienia sukcesywnie w okresie trwania umowy, partiami (maksymalnie w 10 partiach), w terminie do 28 dni kalendarzowych, licz±c od daty z³o¿enia zlecenia przez Zamawiaj±cego.
2.2. Ilo¶æ i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie bêd± sprzedawane i dostarczane w jednej partii, zale¿y od potrzeb Zamawiaj±cego i bêdzie okre¶lana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1.
2.3. Zamawiaj±cy bêdzie sk³adaæ zlecenia Wykonawcy poczt± elektroniczn±.
2.4. O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego telefonicznie lub poczt± elektroniczn±, nie pó¼niej ni¿ na jeden dzieñ roboczy przed terminem dostarczenia.
2.5. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we w³asnym zakresie.
2.6. Miejsce dostawy – magazyn g³ówny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1. Godziny dostawy ustala siê w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7:00 do 13:00.
2.7. Wraz z jednostkowymi dostawami elementów przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ:
1) dowód wydania wyrobu na zewn±trz (WZ) lub fakturê VAT,
2) dokument gwarancji,
3) ¶wiadectwo jako¶ci producenta.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w za³±czniku nr 1 do specyfikacji pn. „Szczegó³owy zakres, rodzaj, parametry oraz ilo¶ci poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia /umowy”, natomiast zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do specyfikacji. Wszystkie dokumenty, o których mowa powy¿ej, s± udostêpnione do pobrania na platformie Zamawiaj±cego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44163100-1 - Rury

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

W ramach maksymalnych ilo¶ci przedmiotu zamówienia, okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do specyfikacji, Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zakupu przedmiotu zamówienia o warto¶ci 80 % ceny ca³kowitej brutto, podanej w ofercie. Pozosta³± ilo¶æ przedmiotu zamówienia o warto¶ci 20% ceny ca³kowitej brutto, Zamawiaj±cy zakupi w zale¿no¶ci od potrzeb (prawo opcji).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - udokumentowanie nale¿ytego wykonania a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywania, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy rur polietylenowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³otych brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 8, 9, 10 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do specyfikacji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: w odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy - wykaz wykonanej, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy rur polietylenowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³otych brutto wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana, lub jest wykonywana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta dostawa zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych jest wykonywana, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz ten dotyczy dostaw, w których wykonywaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych w których bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do specyfikacji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) certyfikat znaku bezpieczeñstwa - certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± potwierdzaj±cy mo¿liwo¶æ zastosowania przedmiotu zamówienia w podziemnych wyrobiskach zak³adu górniczego.
2) dokumentacja techniczno-ruchowa oferowanych produktów

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) certyfikat znaku bezpieczeñstwa - certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± potwierdzaj±cy mo¿liwo¶æ zastosowania przedmiotu zamówienia w podziemnych wyrobiskach zak³adu górniczego.
2) dokumentacja techniczno-ruchowa oferowanych produktów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z formularzem oferty, który generuje siê na Platformie Zamawiaj±cego na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce za³±czniki do oferty:
1) za³±cznik nr 1 do elektronicznego formularza oferty (za³±cznik nr 1 do specyfikacji), pn. „Szczegó³owy zakres, rodzaj, parametry i ilo¶ci poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia /umowy”, który stanowi integraln± czê¶æ oferty i Wykonawca winien go za³±czyæ obligatoryjnie. Za³±cznik powinien byæ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) za³±cznik nr 2 do elektronicznego formularza oferty (za³±cznik nr 2 do specyfikacji), który powinien byæ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) przedmiotowe ¶rodki dowodowe szczegó³owo opisane w czê¶ci V pkt 1 specyfikacji, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) o¶wiadczenie o przes³ankach wykluczenia oraz warunkach udzia³u w postêpowaniu, zgodnie ze wzorem podanym w za³±czniku nr 3 do specyfikacji, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
5) orygina³ pe³nomocnictwa podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub jego cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Mocodawcê lub notariusza, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (je¿eli ofertê sk³ada pe³nomocnik);
6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli Wykonawca, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby). Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 6 do specyfikacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z brzmieniem art. 58 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spó³ki cywilnej, cz³onkowie konsorcjum).
1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp).
W zwi±zku z powy¿szym, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w oryginale w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako jego cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcê lub notariusza, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego ofertê podpisuje pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej, dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3. Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz nazwy tych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) niedokonania przez Zamawiaj±cego zakupu przedmiotu umowy o warto¶ci 80 % ceny ca³kowitej brutto okre¶lonej w § 5 ust. 1, dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4 ust. 1, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o warto¶ci 80 % ceny ca³kowitej brutto okre¶lonej w § 5 ust. 1, mo¿liwo¶æ zmiany nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia warto¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowi±zuje siê Zamawiaj±cy,
2) niedokonania przez Zamawiaj±cego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnych ilo¶ciach, o których mowa w za³±czniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 – dopuszcza siê mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na dalszy czas oznaczony nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy,
3) przestojów i opó¼nieñ w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, dopuszcza siê przed³u¿enie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 ust. 1,
4) braku mo¿liwo¶ci wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek dzia³ania si³y wy¿szej – dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi wystêpowania si³y wy¿szej.
2. Zmiany umowy mog± nast±piæ tak¿e w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w § 17 nie powoduje powstania u ¿adnej ze Stron, roszczenia o zmianê umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w § 17, ka¿dej ze Stron umowy przys³uguje prawo do wyst±pienia do drugiej Strony o zmianê umowy. Wyst±pienie to powinno zawieraæ:
1) szczegó³owy opis przyczyn uzasadniaj±cych zmianê umowy,
2) projekt aneksu.
5. Wyst±pienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawê do podjêcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7. Zmian umowy dokonuje siê w formie aneksów, którym nadaje siê kolejne numery.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie w postaci elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY" na zasadach i trybie okre¶lonym w czê¶ci XIII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-07 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-08

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.