eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu jednorazowego, preparatu do odkażania skóry, preparatu chlorowego w tabletkach.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073595 z dnia 2021-06-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu jednorazowego, preparatu do odkażania skóry, preparatu chlorowego w tabletkach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ

1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wckik/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu jednorazowego, preparatu do odkażania skóry, preparatu chlorowego w tabletkach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d93a3cca-a740-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002208/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Materiały medyczne

1.2.3 Środki do dezynfekcji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041416/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/D/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Probówka do systemu próżniowego do diagnostyki metodą NAT z żelem separującym i EDTA-K2 o pojemności 8-9 ml
Etykieta na probówce umożliwiająca wizualną kontrolę odwirowanego materiału.
Oznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnienia probówki.
Czas stabilności RNA HCV i RNA HIV w pobranej próbce – minimum 5 dni bez zamrażania (120 godzin) potwierdzone dołączonym dokumentem.
Bezawaryjna współpraca z Procleix Panther System
Bezawaryjna współpraca ze wszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymi przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: sztuka 32 500
2 Probówka do systemu próżniowego do morfologii z EDTA – K3 o pojemności 2 ml
Oznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnienia probówki.
Bezawaryjna współpraca z analizatorem hematologicznym BM HEM3 oraz analizatorem serologicznym IH-1000
Bezawaryjna współpraca ze wszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymi przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: sztuka 90 600
3 Probówka do systemu próżniowego do biochemii z żelem separującym o pojemności 5 - 7 ml
Oznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnienia probówki.
Bezawaryjna współpraca z analizatorem Evolis System
Bezawaryjna współpraca ze wszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymi przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: sztuka 32 300
4 Probówka do systemu próżniowego do surowicy z aktywatorem wykrzepiania o pojemności 6 ml – 7ml
Oznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnienia probówki. Wielkość zamówienia: sztuka 8 300
5 Uchwyt do igieł jednorazowy z zabezpieczeniem przeciw zakłuciowym.
Wykonanie z materiału przezroczystego. Wielkość zamówienia: sztuka 25 300
6 Igła systemowa 0,9 x 38 mm +/- 2 mm z zaworkiem. Wielkość zamówienia: sztuka 20 700
7 Igła systemowa 0,8 x 38 mm +/- 2 mm z zaworkiem. Wielkość zamówienia: sztuka 5 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

33141320-9 - Igły medyczne

4.5.5.) Wartość części: 69663,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Strzykawka 2 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 20
2 Strzykawka 5 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 70
3 Strzykawka 10 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 30
4 Strzykawka 20 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 40
5 Venflon 1,1 x 32 mm – 20G. Wielkość zamówienia: sztuka 234
6 Venflon 0,9 x 25 mm – 22G. Wielkość zamówienia: sztuka 13
7 Venflon 0,7 x 20 mm – 24G. Wielkość zamówienia: sztuka 5
8 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 3 . Wielkość zamówienia: sztuka 3
9 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 4 . Wielkość zamówienia: sztuka 3
10 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 5 . Wielkość zamówienia: sztuka 1
11 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 6 . Wielkość zamówienia: sztuka 1
12 Przyrząd do podłączenia kroplówki
Aparat przeznaczony do infuzji płynów. Przyrząd jednorazowego użycia, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny.
Cechy produktu:
 oznaczone kolorem niebieskim miejsce to siateczka filtra znajdująca się na dnie komory kroplowej
 mniejsze oczka zatrzymują stałe cząsteczki
 osłonka igły biorczej
 igła dwukanałowa
 komora kroplowa 20 kropli = 1ml ± 0,1ml
 filtr krwi o wielkości oczek 200 µm
 zaciskacz rolkowy
 rolka zaciskacza
 dren medyczny o długości 150 cm
 łącznik stożkowy luer-lock
 osłonka łącznika luer-lock
Wielkość zamówienia: sztuka 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

33141220-8 - Kaniula

4.5.5.) Wartość części: 859,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prześcieradło 160x210cm z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 45 g/m2 z warstwą posiadającą cechy charakterystyczne tkaniny Melt-blown. Kolor zielony Opakowanie maks. 50 sztuk. Wielkość zamówienia: sztuka 1 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serweta jałowa operacyjna nieprzemakalna, rozmiar 50-52 x 60-70cm. Opakowanie maks. 100 sztuk. Wielkość zamówienia: sztuka 610

4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 732,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Plaster z opatrunkiem o wysokiej chłonności na włókninie w formie taśmy o szerokości 6 cm, maks. dł. 1m. Wielkość zamówienia: mb 564

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne

4.5.5.) Wartość części: 1353,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gaza opatrunkowa niesterylna lub sterylna 1 m x 1m, 13 lub 17 nitkowa, 100% bawełny hydrofilowej. Bezpieczna w użytkowaniu, bez luźnych włókien na powierzchni. Bielona metodą nadtlenkową. Wielkość zamowienia: sztuka 1350

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna

4.5.5.) Wartość części: 1350,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Płyn do mycia rąk i ciała o właściwościach pielęgnacyjnych.
Opakowanie - maks. 1L. Wielkość zamówienia: litr 153

4.5.3.) Główny kod CPV: 33741200-8 - Płyny do rąk i ciała

4.5.5.) Wartość części: 2448,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Alkoholowy preparat z zawartością minimum dwóch alkoholi o działaniu przedłużonym do odkażania skóry przed operacjami i mniejszymi zabiegami lekarskimi, bezbarwny, bez zawartości jodu, posiadający atomizer.
Spektrum działania: B ( w tym MRSA), F, V (HBV, HIV, Herpes, Rota, Adeno), –
Skuteczność działania - 60 s.

Opakowanie - 200-350ml. Wielkość zamówienia: sztuka 525

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 7875,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat chlorowy w tabletkach do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, również zanieczyszczonych materiałem biologicznym, dopuszczony do dezynfekcji urządzeń, powierzchni, przedmiotów mających kontakt z żywnością. Ilość roztworu roboczego, jaką zamawiający musi otrzymać to 8 000 litrów. Spektrum działania: B, F, V, Tbc – w czasie do 30 min.
Opakowanie - maks. 300 tabletek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1778,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1778,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1778,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1778,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5516,91

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8822,52

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5516,91

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.……..

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5516,91

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132,92

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4266,94

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132,92

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132,92

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-06-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.