Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041416/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073595 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu jednorazowego, preparatu do odkażania skóry, preparatu chlorowego w tabletkach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wckik/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu jednorazowego, preparatu do odkażania skóry, preparatu chlorowego w tabletkach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d93a3cca-a740-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002208/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Materiały medyczne
1.2.3 Środki do dezynfekcji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041416/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/D/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Probówka do systemu próżniowego do diagnostyki metodą NAT z żelem separującym i EDTA-K2 o pojemności 8-9 mlEtykieta na probówce umożliwiająca wizualną kontrolę odwirowanego materiału.
Oznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnienia probówki.
Czas stabilności RNA HCV i RNA HIV w pobranej próbce – minimum 5 dni bez zamrażania (120 godzin) potwierdzone dołączonym dokumentem.
Bezawaryjna współpraca z Procleix Panther System
Bezawaryjna współpraca ze wszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymi przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: sztuka 32 500
2 Probówka do systemu próżniowego do morfologii z EDTA – K3 o pojemności 2 ml
Oznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnienia probówki.
Bezawaryjna współpraca z analizatorem hematologicznym BM HEM3 oraz analizatorem serologicznym IH-1000
Bezawaryjna współpraca ze wszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymi przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: sztuka 90 600
3 Probówka do systemu próżniowego do biochemii z żelem separującym o pojemności 5 - 7 ml
Oznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnienia probówki.
Bezawaryjna współpraca z analizatorem Evolis System
Bezawaryjna współpraca ze wszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymi przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: sztuka 32 300
4 Probówka do systemu próżniowego do surowicy z aktywatorem wykrzepiania o pojemności 6 ml – 7ml
Oznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnienia probówki. Wielkość zamówienia: sztuka 8 300
5 Uchwyt do igieł jednorazowy z zabezpieczeniem przeciw zakłuciowym.
Wykonanie z materiału przezroczystego. Wielkość zamówienia: sztuka 25 300
6 Igła systemowa 0,9 x 38 mm +/- 2 mm z zaworkiem. Wielkość zamówienia: sztuka 20 700
7 Igła systemowa 0,8 x 38 mm +/- 2 mm z zaworkiem. Wielkość zamówienia: sztuka 5 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
33141320-9 - Igły medyczne
4.5.5.) Wartość części: 69663,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Strzykawka 2 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 202 Strzykawka 5 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 70
3 Strzykawka 10 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 30
4 Strzykawka 20 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 40
5 Venflon 1,1 x 32 mm – 20G. Wielkość zamówienia: sztuka 234
6 Venflon 0,9 x 25 mm – 22G. Wielkość zamówienia: sztuka 13
7 Venflon 0,7 x 20 mm – 24G. Wielkość zamówienia: sztuka 5
8 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 3 . Wielkość zamówienia: sztuka 3
9 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 4 . Wielkość zamówienia: sztuka 3
10 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 5 . Wielkość zamówienia: sztuka 1
11 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 6 . Wielkość zamówienia: sztuka 1
12 Przyrząd do podłączenia kroplówki
Aparat przeznaczony do infuzji płynów. Przyrząd jednorazowego użycia, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny.
Cechy produktu:
oznaczone kolorem niebieskim miejsce to siateczka filtra znajdująca się na dnie komory kroplowej
mniejsze oczka zatrzymują stałe cząsteczki
osłonka igły biorczej
igła dwukanałowa
komora kroplowa 20 kropli = 1ml ± 0,1ml
filtr krwi o wielkości oczek 200 µm
zaciskacz rolkowy
rolka zaciskacza
dren medyczny o długości 150 cm
łącznik stożkowy luer-lock
osłonka łącznika luer-lock
Wielkość zamówienia: sztuka 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33141220-8 - Kaniula
4.5.5.) Wartość części: 859,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prześcieradło 160x210cm z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 45 g/m2 z warstwą posiadającą cechy charakterystyczne tkaniny Melt-blown. Kolor zielony Opakowanie maks. 50 sztuk. Wielkość zamówienia: sztuka 1 0004.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serweta jałowa operacyjna nieprzemakalna, rozmiar 50-52 x 60-70cm. Opakowanie maks. 100 sztuk. Wielkość zamówienia: sztuka 6104.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 732,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Plaster z opatrunkiem o wysokiej chłonności na włókninie w formie taśmy o szerokości 6 cm, maks. dł. 1m. Wielkość zamówienia: mb 5644.5.3.) Główny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne
4.5.5.) Wartość części: 1353,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaza opatrunkowa niesterylna lub sterylna 1 m x 1m, 13 lub 17 nitkowa, 100% bawełny hydrofilowej. Bezpieczna w użytkowaniu, bez luźnych włókien na powierzchni. Bielona metodą nadtlenkową. Wielkość zamowienia: sztuka 13504.5.3.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna
4.5.5.) Wartość części: 1350,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyn do mycia rąk i ciała o właściwościach pielęgnacyjnych.Opakowanie - maks. 1L. Wielkość zamówienia: litr 153
4.5.3.) Główny kod CPV: 33741200-8 - Płyny do rąk i ciała
4.5.5.) Wartość części: 2448,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Alkoholowy preparat z zawartością minimum dwóch alkoholi o działaniu przedłużonym do odkażania skóry przed operacjami i mniejszymi zabiegami lekarskimi, bezbarwny, bez zawartości jodu, posiadający atomizer.Spektrum działania: B ( w tym MRSA), F, V (HBV, HIV, Herpes, Rota, Adeno), –
Skuteczność działania - 60 s.
Opakowanie - 200-350ml. Wielkość zamówienia: sztuka 525
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 7875,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat chlorowy w tabletkach do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, również zanieczyszczonych materiałem biologicznym, dopuszczony do dezynfekcji urządzeń, powierzchni, przedmiotów mających kontakt z żywnością. Ilość roztworu roboczego, jaką zamawiający musi otrzymać to 8 000 litrów. Spektrum działania: B, F, V, Tbc – w czasie do 30 min.Opakowanie - maks. 300 tabletek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1778,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1778,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1778,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1778,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5516,91
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8822,52
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5516,91
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.……..
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5516,91
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132,92
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4266,94
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132,92
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132,92
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawy staplerów chirurgicznych oraz śrub kaniulowanych stalowych ujęte w dwóch zadaniach
- DOSTARCZANIE ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.