Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051206/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e21bb58c-8923-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067815/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" w ramach projektu ,,PrzyStań DiM."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwa projektu: ,,PrzyStań DiM", Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051206/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ/TP/D/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 1 - REJESTRATORNIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 18500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 2 - PORADNIA - 8 gabinetów terapeutycznych/lekarskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 35450,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 3 - PORADNIA - komunikacja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 3400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 4 - GABINET EEG.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 5 - I poziomu referencyjności - komunikacja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 30500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 6 - I poziomu referencyjności - gabinet lekarski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 4300,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 7 - I poziomu referencyjności - 3 x gabinet terapia grupowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 28500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 8 - Centrum Koordynacji Międzysektorowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 25500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 9 - II poziomu referencyjności - 4 sale dydaktyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 10 - II poziomu referencyjności - komunikacja 4 x.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 14500,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 11 - II poziomu referencyjności - gabinet lekarski 3 x.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 12 - II poziom - gabinet terapii zajęciowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 22250,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 13 - II poziom - hostel pokoje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 14250,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 14 - II poziom - hostel recepcja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 15 - II poziom - hostel gabinet zabiegowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 16 - II poziom - hostel punkt pielęgniarski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 8600,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 17 - II poziom - hostel gabinet lekarski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 5250,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 18 - Wyposażenie gabinetu administracji ośrodka - ordynatora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 19 - Pozostałe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34912100-4 - Wózki popychane
4.5.5.) Wartość części: 13550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.