Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00568337/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych oraz mięsa drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10293633-9f20-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych oraz mięsa drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10293633-9f20-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.217.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66687,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa czerwonego i wędlin. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 określa:2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 1(SOPZ dla części 1) stanowiący zał. nr 1 do umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
wielkość/zakres
1. słonina - 7 kg
2. karkówka wieprzowa bk - 260 kg
3. łopatka wieprzowa bk - 174 kg
4. mięso gulaszowe wieprzowe - 23 kg
5. schab wieprzowy bk - 230 kg
6. żeberka wieprz.-paski - 15 kg
7. wątroba wieprzowa - 10 kg
8. wołowina antrykot - 5 kg
9. nogi wieprzowe - 15 kg
10. szynka wieprzowa surowa bez kości - 100 kg
11. kiełbasa mortadela - 15 kg
12. kiełbasa parówkowa wieprzowa - 250 kg
13. parówka wieprzowa - 200 kg
14. kiełbasa wieprzowa biała surowa - 15 kg
15. kiszka gryczana - 130 kg
16. lencz prasowany - 60 kg
17. kiełbasa zwyczajna wieprzowa - 230 kg
18. szynka golonkowa wieprzowa - 90 kg
19. kiełbasa wiejska wieprzowa - 70 kg
20. kiełbasa krakowska parzona wieprzowa - 102 kg
21. kiełbasa szynkowa wieprzowa - 74 kg
22. boczek wędzony bez kości - 55 kg
23. szynka drobiowa prasowana - 30 kg
24. szynka konserwowa wieprzowa - 250 kg
25. szynka wieprzowa gotowana - 60 kg
26. salceson wieprzowy - 90 kg
27. pasztet wieprzowy pieczony - 170 kg
28. pasztetowa wieprzowa - 28 kg
29. baleron gotowany wieprzowy - 66 kg
30. polędwica wieprzowa sopocka - 80 kg
31. konserwa pasztet drobiowy 100 – 300 g - 120 kg
32. indyk w galarecie - 25 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 58334,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 określa:2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 2(SOPZ dla części 2) stanowiący zał. nr 1 do umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
wielkość/zakres
1. Kurczaki świeże - 120 kg
2. Kości drobiowe kulinarne ze skrzydełkiem. Kości oddzielane niemechanicznie z kawałkami skóry i mięsa - 560 kg
3. Filety z kurczaka - 320 kg
4. Noga z kurczaka - 285 kg
5. Wątroba z kurczaka - 115 kg
6. Żołądki z kurczaka - 30 kg
7. Podudzia z kurczaka - 75 kg
8. Filet z indyka - 50 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 16985,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51921,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60904,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51921,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHPU „Małopolska” Gorący-Jodłowscy Spółka Jawna,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141423729
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Młp.
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHPU "MAŁOPOLSKA" GORĄCY-JODŁOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHPU "MAŁOPOLSKA" GORĄCY-JODŁOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51921,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14766,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18972,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14766,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno Tassi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14766,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie
- Zakup i dostawa komputerów oraz licencji na oprogramowanie biurowe
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na pięć części
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
- Dostawa manipulatora 6-osiowego
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MZŻ.262.7.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin 2025
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim w 2025 roku z podziałem na 4 części.
- Sprzedaż wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby SP PZOL w Celejowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.