Og³oszenie z dnia 2022-03-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00419249/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00126493/01 - Wynik z dnia 2022-04-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w Zgni³ob³otach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BOBROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118388
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bobrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-327
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564913350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bobrowo.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bobrowo.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w Zgni³ob³otach.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a387324d-9abf-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00073702
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00007736/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Rozbudowa i przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w Zgni³ob³otach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bobrowo.bip.net.pl/?c=1793.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz udostêpnionego przez miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za
po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostêpnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/).We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP, lub ID postêpowania).
3. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej: sekretariat@bobrowo.org (z wy³±czeniem sk³adania ofert).
4. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy
dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3 adres email (z wy³±czeniem sk³adania ofert). Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
6.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
8. Za datê przekazania oferty o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków
dowodowych, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na
ePUAP.
9.Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bobrowo reprezentuj±cy Gminê Bobrowo; 2) nadzór nad prawid³owym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony
danych osobowych: telefon 56 495 18 24, e-mail: iod@bobrowo.org;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym4) odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18oraz art. 74 ust. 1 Ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust.
3lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, ci f RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w Zgni³ob³otach, zwane dalej „robotami budowlanymi”.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres robót budowlanych prowadzonych w ramach niniejszej inwestycji obejmuje:
Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i remont budynku polegaj±cy na:
• dobudowa pomieszczenia szatni i wiatro³apu
• odnowieniu pomieszczeñ ¶wietlicy,
• przebudowa sanitariatów i zaplecza kuchennego,
• wymiana stolarki otworowej wewnêtrznej,
• wymiana czê¶ci instalacji wewnêtrznych,
• wymiana o¶wietlenia,
• wymianie pokrycia dachu
• remont kominów ponad dachem,
• wymianie posadzek
• monta¿ klimatyzacji i wentylacji
• ocieplenie ¶cian zewnêtrznych oraz wykonanie elewacji ¶wietlicy
• wykonanie chodników i opasek przy budynku kostki betonowej
• roboty wykoñczeniowe.
Informacje dodatkowe
1) Je¿eli w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w za³±cznikach do niej tj. w dokumentacji projektowej wykonawczej wskazano konkretnych producentów, nazwy w³asne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materia³ów czy urz±dzeñ s³u¿±cych do wykonania niniejszego zamówienia – celem rzetelnego opracowania projektu, umo¿liwiaj±c jego jednoznaczne odczytanie, wszêdzie tam Zamawiaj±cy dodaje wyrazy „lub równowa¿ne”.
2) Zamawiaj±cy informuje, ¿e okre¶laj±c przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocze¶nie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze ni¿ wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiaj±cego standardu przedstawiaj± warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa okre¶la klasê produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ stosowania materia³ów równowa¿nych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, ¿e bêd± posiada³y nie gorsze parametry techniczne.
3) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oceny równowa¿no¶ci proponowanych rozwi±zañ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ prawo do korzystania w tym wzglêdzie z opinii ekspertów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposób
oceny ofert zawarty jest e Rozdziale XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 Ustawy dotycz±cych zdolno¶ci technicznej i zawodowej. Wykonawca spe³ni warunki je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) nale¿ycie wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie min. jedn± robotê budowlan± o warto¶ci min. 800.000,00 PLN brutto, obejmuj±c± swoim zakresem budowê/przebudowê/rozbudowê budynku.
2) dysponuje nw. osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
a) min. 1 osob± - kierownikiem budowy - posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjnobudowlanej;
b) min. 1 osob± – kierownikiem robót - posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
c) min. 1 osob± - kierownikiem robót - posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych w ci±gu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (Wzór-za³±cznik nr 5 do SWZ);
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wzór- Za³±cznik nr 6 do SWZ).
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposób okre¶lony w przepisach rozporz±dzenia wydanego na podstawie art. 70 Ustawy. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, którego wzór stanowi± za³±czniki nr 2 i 3 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert,tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe
¶rodkidowodowe2.Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru), Wykonawca do³±cza do oferty pe³nomocnictwo.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 2 - za³±czniki nr 2 i 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wzakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie
zamówienia Zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± podstawy wykluczenia wobec ka¿dego z tych Wykonawców.
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte s± w Rozdziale XIX SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wniosku" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-16
INNE PRZETARGI BOBROWO
- Realizacja zadañ wynikaj±cych z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem w roku 2025r. - II ".
- Dostawa i roz³adunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 080449C relacji Kruszyny -W±dzyn
wiêcej: przetargi BOBROWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w P³otowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowo¶ci Ropa, Gmina Ropa.
- Us³uga pe³nienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fio³kowej 24 - roboty budowlane
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.