Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00497445/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 3103
1.5.8.) Numer faksu: 47 701 2002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0542df-83b1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 48 /23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277422,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – CBŚP, BSWP, KWP, KMP, CBZC – RADOM ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1 – 20 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 118780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – KMP Płock, CBŚP o/Płock ul. Al. Kilińskiego 8, 09-400 Płock1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 2 – 10 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 7804,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – KMP Ostrołęka, CBŚP o/Ostrołęka ul. Janusza Korczaka 16, 07-409 Ostrołęka1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 3 – 15 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 26382,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – KPP Białobrzegi ul. Stefana Żeromskiego 23, 26-800 Białobrzegi1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 4 – 5 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 10894,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – KPP Ciechanów ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 5 – 15 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – KPP Gostynin ul. 3-go Maja 17, 09-500 Gostynin1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 6 – 10 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 5902,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – KPP Grójec ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 7 - 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 10602,68 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – KPP Łosice ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 8 – 10 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 3630,0 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 – KPP Maków Mazowiecki ul. Łąkowa 3, 06-200 Maków Mazowiecki1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 9 – 5 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6507,32 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 – KPP Ostrów Mazowiecka ul. Płk. Karola Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecka1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 10 – 15 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9430,89 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 – KPP Płońsk ul. 1-go Maja 3, 09-100 Płońsk1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 11 – 15 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 10772,36 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 – KPP Przasnysz ul. Świerkowa 5, 06-300 Przasnysz1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 12 – 15 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 – KPP Pułtusk ul. Marii Skłodowskiej – Curie 3, 06-100 Pułtusk1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 13 – 10 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6439,02 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 – KPP Sochaczew ul. 1-go Maja 10, 96-500 Sochaczew1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 14 – 15 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 14796,75 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 – KPP Szydłowiec ul. Tadeusza Kościuszki 194, 26-500 Szydłowiec1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 15 – 5 km
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 2479,67 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16 – KPP Wyszków ul. Tadeusza Kościuszki 13, 07-200 Wyszków1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 16 – 15 km,
,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 15081,30 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 17 – KPP Żuromin ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 17 – 5 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 4455,28 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 18 – KPP Żyrardów ul. Fryderyka Chopina 4/6, 96-300 Żyrardów1. Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
2. Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• autobusy
• inne ( łodzie, skuter wodny, SUV, laweta do 3,5 T, quad )
3. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.
4. Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
5. Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
6. Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC oraz od siedziby CBŚP/ BSWP/ KWP/ KMP/ KPP/ CBZC do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 18 – 5 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej:www.google.com/maps/
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 5333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-TIM Radosław Ciszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672894706
7.3.3) Ulica: Gliwicka 7B/1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mechanika Blacharstwo Lakiernictwo Samochodowe, Stanisław Gałązka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550413644
7.3.3) Ulica: Warszawska 59
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługi ubezpieczenia na rzecz Gminy Miasta Radomia oraz podległych jednostek organizacyjnych w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.