Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00340644/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00010132/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-10
- 2022/BZP 00013569/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łącko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko 445
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184140710
1.5.8.) Numer faksu: 184140740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lacko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a797e0e7-6988-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003578/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane jest w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i kompetencje Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia Ogólnego Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340644/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”. Zamówienie podzielone jest na trzy części (pakiety):• CZĘŚĆ nr 1 (Pakiet 1) – Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni IT połączonej z salą języków obcych w: SP w Zarzeczu, Zabrzeży, Szczereżu i ZSP w Kadczy oraz zakup i dostawa wyposażenia do ogólnodostępnego punktu komputerowego dla uczniów w ZSP w Kadczy, SP w Szczereżu, Zarzeczu i Zabrzeży.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, z podziałem na: nazwę, szczegółowy opis, minimalne parametry techniczne oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 7a – wizualizacja sal.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231320-6 - Monitory dotykowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
32342100-3 - Słuchawki
32342412-3 - Głośniki
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych
4.5.5.) Wartość części: 358837,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”. Zamówienie podzielone jest na trzy części (pakiety):• CZĘŚĆ nr 2 (Pakiet 2) – Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni do języków obcych w: ZSP w Czarnym Potoku, SP w Zagorzynie, Kiczni, Maszkowicach, Obidzy, Jazowsku.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, z podziałem na: nazwę, szczegółowy opis, minimalne parametry techniczne oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 7a – wizualizacja sal.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
32342100-3 - Słuchawki
32342412-3 - Głośniki
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych
4.5.5.) Wartość części: 85339,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”. Zamówienie podzielone jest na trzy części (pakiety):• CZĘŚĆ nr 3 (Pakiet 3) – Zakup i dostawa wyposażenia do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami do SP w Maszkowicach i Szczereżu oraz do ZSP w Kadczy.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, z podziałem na: nazwę, szczegółowy opis, minimalne parametry techniczne oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 7a – wizualizacja sal.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych
4.5.5.) Wartość części: 17705,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378189,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467782,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378189,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kobis Paweł Wojtanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930290959
7.3.3) Ulica: ul. Widok 16
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378189,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kobis Paweł Wojtanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930290959
7.3.3) Ulica: ul. Widok 16
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18991,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18991,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kobis Paweł Wojtanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930290959
7.3.3) Ulica: ul. Widok 16
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18991,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-18INNE PRZETARGI ŁĄCKO
więcej: przetargi ŁĄCKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Dostawa serwerów wraz z urządzeniami sieciowymi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Dostawa tabletów oraz zestawów komputerowych - dla ZS w Sokołowie Młp."
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.