Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00624657/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gabriela.janeczek-kantecka@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,183101,a0c967d5265328ca7aca4f8d854bf15d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ed8bf16-68fe-410f-b425-5e382c236bb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00073800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214916/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 przygotowanie i przeprowadzenie usługi z zakresu zarządzanie projektem podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego – 7 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
“Advances in food sensory analyses of novel foods” – SEASONED, finansowanego ze środków Unii Europejskiej, z programu Europa Horyzont, w ramach konkursu HORIZON-WIDERA-2021-ACCESS-03-01, C.3 Widening Participation, o numerze umowy 101079003, WP2”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624657
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – 7 części.W ramach przedmiotu umowy realizowana jest usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z poniższych zakresów, w ramach poszczególnych części:
Część nr 1 - Podstawy zarządzania projektami;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 20775,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – 7 części.W ramach przedmiotu umowy realizowana jest usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z poniższych zakresów, w ramach poszczególnych części:
Część nr 2 - Równość i dostępność w środowisku pracy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 6600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – 7 części.W ramach przedmiotu umowy realizowana jest usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z poniższych zakresów, w ramach poszczególnych części:
Część nr 3 - Zarządzanie finansami;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 16966,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – 7 części.W ramach przedmiotu umowy realizowana jest usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z poniższych zakresów, w ramach poszczególnych części:
Część nr 4 - Zarządzanie zasobami ludzkimi;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 34846,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – 7 części.W ramach przedmiotu umowy realizowana jest usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z poniższych zakresów, w ramach poszczególnych części:
Część nr 5 - Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 12392,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – 7 części.W ramach przedmiotu umowy realizowana jest usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z poniższych zakresów, w ramach poszczególnych części:
Część nr 6 - Metody Kanban – zwinne zarządzanie pracami i projektami;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 11252,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – 7 części.W ramach przedmiotu umowy realizowana jest usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z poniższych zakresów, w ramach poszczególnych części:
Część nr 7 - AGILE PM Foundation i Practitioner;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 29448,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53632,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPROGRESS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772357001
7.3.3) Ulica: Katowicka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-351
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4752,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6296,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4752,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: Czyżówka 14 lok 0.9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 60-523
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4752,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12688,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22178,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22178,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: Czyżówka 14 lok 0.9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22178,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-16Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27456,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14, lok 0.9,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27456,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-16Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, złożono trzy oferty, z czego dwie oferty podlegały odrzuceniu, a oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9632,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37198,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10878,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24999,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11396,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14, lok 0.9,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 60-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11396,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-16Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46395,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promity Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 701-020-46-99
7.3.3) Ulica: Wiejska 14/25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-490
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-16INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Modernizacja układu klimatyzacji wraz z naprawą sprężarki i montażem zbiornika buforowego w budynku "Z" część wysoka należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Wymiana wodomierzy w lokalach objętych zarządem ZZK
- Przygotowanie projektu, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Powiatu Wrocławskiego w podziale na 6 zadań
- Remont lokali mieszkalnych w budynkach należących do zasobów TBS Wrocław Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, specjalistę ds. doradztwa zawodowego, Opiekuna Talentów, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego tematyki Trudnego klienta i asertywności wraz z zakupem usługi trenerskiej, hotelarskiej, restauracyjnej oraz transportowej.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń spadochronowych oraz praktycznego wykonywania skoków spadochronowych dla Jednostki Wojskowej Działań Niekonwencjonalnych GRYF.
- Aktywny Senior +
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Kompleksowe świadczenie usług szkoleniowych, hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby trzech szkoleń, w tym dwóch online i jednego stacjonarnego nt. rewitalizacji dla ...
więcej: Usługi szkolnictwa wyższego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.