eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2021-06-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073825 z dnia 2021-06-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cc83c20-b7ae-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003604/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2113821 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Roboty wykonywane będą na drogach powiatowych na terenie gmin: Białe Błota, Dobrcz, Koronowo, Nowa Wieś Wielka, Osielsko, Sicienko i polegały będą na:a) oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, b) miejscowym frezowaniu nawierzchni w zależności od potrzeb i wskazań Zamawiającego, c) skropieniu nawierzchni asfaltem lub emulsją asfaltową (0,4 – 0,5 kg/ m2), d) wykonaniu części skrzyżowań i zjazdów, poprzez zniwelowanie różnic wysokościowych pomiędzy nowo ułożoną warstwą bitumiczną na jezdni, a istniejącą nawierzchnią skrzyżowań i zjazdów – zakres będzie ustalany w trakcie realizacji w zależności od potrzeb, e) ułożeniu siatki szklano-węglowej (na wskazanych w zakresie odcinkach), f) ułożeniu warstwy ścieralnej AC 11 S o grub. min. 4 cm,g) regulacji wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, h) uporządkowaniu pasa drogowego na długości wykonywanych robót (wywóz nadmiaru ziemi, kory asfaltowej powstałych w wyniku robót przygotowawczych). 2) Szacunkowa wielkość zamówienia obejmuje łącznie wykonanie nakładki (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni ca 66.667m2 w tym ułożenie siatki szklano- węglowej na łącznej powierzchni ca 15.640 m2. 3) Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót został określony w zakresie - wykazie odcinków dróg Załącznik nr 1 do SWZ i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST). Opis wymagań zamawiającego: 1) Przedmiot zamówienia ma być realizowany w sposób zgodny z wiedzą techniczną i technologią podaną w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych załączonych do SWZ oraz oczekiwaniami Zamawiającego. 2) Zamawiający informuje, że zagospodarowanie pozyskanych w trakcie robót materiałów, musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz poleceniami Zamawiającego. 3) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:a) sporządzenia projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych zatwierdzeń;b) zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o zapis art. 255 pkt 6) w zw. z art. 457 ust. 1 pkt. 1) ust. Pzp.
Uzasadnienie faktyczne i prawne
Zamawiający w dniu 18 maja 2021 r. ogłosił na portalu Urzędu Zamówień Publicznych (platforma e-zamówienia) ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP/00057369/01. Równocześnie Zamawiający dokonał publikacji postępowania na stronie internetowej prowadzonego postępowania - platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz
Termin składania ofert został oznaczony na dzień 02 czerwca 2021 r. na godzinę 10:00. W trakcie postępowania Wykonawcy wnosili zapytania do SWZ. Na cześć z pytań Zamawiający odpowiedział w terminie, łącznie z modyfikacją SWZ niewymagającą zmiany ogłoszenia o zamówieniu. Kolejne zapytania wniesione przez Wykonawcę w trybie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp, z uwagi na swój skomplikowany charakter i usprawiedliwioną absencję osób merytorycznych spowodowały, iż Zamawiający był zobowiązany dyspozycja zawartą w art. 284 ust. 3 ustawy Pzp dokonać zmiany terminu składania ofert. Zmiana taka, wiąże się z modyfikacją SWZ i publikacją ogłoszenia o zmianie ogłoszenia na portalu UZP.
Zamawiający w dniu 31 maja podjął decyzję o modyfikacji SWZ (nie opublikowano), jednak nie był w stanie skutecznie dokonać zmiany ogłoszenia. Dodatkowo przypadek, połączony z błędem w systemie publikatora sprawił, że zostało usunięte ogłoszenie o zamówieniu z systemu e-zamówiena. Problem został zgłoszony w dniu 31 maja za pośrednictwem dostępnego na portalu e-zamówiena formularza, z zaznaczeniem wysokiego priorytetu. Brak reakcji ze strony portalu spowodował, iż sekretarz Komisji przetargowej w dniu 01 czerwca w godzinach przedpołudniowych zadzwoniła na infolinię portalu w celu weryfikacji statusu zgłoszenia. Na podstawie uzyskanych tą drogą informacji ustalono, że tego typu problem może zostać rozwiązany jedynie przez twórców oprogramowania, co zgodnie z przyjętymi zasadami może potrwać do 14 dni.
Brak możliwości przesunięcia terminu składania ofert stwarza niemożność zachowania terminu określonego w art. 284 ust. 2 ust. Pzp i powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego – co zgodnie z zapisem art. 255 pkt 6) w zw. z art. 457 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp jest podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2572352,86

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3203057,64

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-06-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.