Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042648/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00045439/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073842 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wymazowych testów antygenowych wykrywających koronawirusa Sars- Cov- 2- Dostawa 4916 szt. testów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 61/63
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-323
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 422755841
1.5.8.) Numer faksu: 426748139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.filmschool.lodz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wymazowych testów antygenowych wykrywających koronawirusa Sars- Cov- 2- Dostawa 4916 szt. testów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8fe4ab7-a815-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042648/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP1/01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wymazowych testów antygenowych wykrywających koronawirusa Sars- Cov- 2- Dostawa 1200 szt. testów do dnia 03.06.2021r.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 17040,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wymazowych testów antygenowych wykrywających koronawirusa Sars- Cov- 2- Dostawa 1200 szt. testów do dnia 11.06.2021r.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 17040,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wymazowych testów antygenowych wykrywających koronawirusa Sars- Cov- 2- Dostawa 1200 szt. testów do dnia25.06.2021r.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 17040,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wymazowych testów antygenowych wykrywających koronawirusa Sars- Cov- 2- Dostawa 1316 szt. testów do dnia 09.07.2021r.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 18687,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17040,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17040,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17040,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmator Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792544115
7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 20
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 97-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17040,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17040,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17040,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17040,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmator Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792544115
7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 20
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 97-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17040,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-11Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17040,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17040,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17040,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmator Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792544115
7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 20
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 97-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17040,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-25Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18687,20
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18687,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18687,20
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmator Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792544115
7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 20
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 97-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18687,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-092021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Świadczenie usługi sprzątania oraz obsługi szatni w budynkach B14 oraz B15 Wydziału FTIMS PŁ
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Szkolenie stacjonarne w zakresie MS Excel i MS Word dla pracowników administracyjnych
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego
- SUKCESYWNA DOSTAWA REKOMBINOWANYCH BIAŁEK I PEPTYDÓW W 2025 ROKU
- Dostawa kontrastów do Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/06 TP/2025.
- Wyroby medyczne do wstrzykiwaczy oraz środki kontrastowe stosowane do tomografii komputerowej.
- Produkty lecznicze.
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych do aptek szpitalnych PZZOZ w Będzinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.