Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073882 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Tarnowiec w okresie od 1 czerwca 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 211
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134255500
1.5.8.) Numer faksu: 134255501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.tarnowiec.eu/index.php/zamowienia-publiczne/wszczecie-postepowania/473-ogloszenie-o-zamiarze-zawarcia-umowy-uslugi-odbior-i-transport-odpadow-komunalnych-21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Tarnowiec w okresie od 1 czerwca 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da84c002-ad6f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000542/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Tarnowiec w okresie od 1 czerwca 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046051/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Tarnowiec jest jednostką sektora finansów publicznych, posiada 100% udziałów w spółce pn. Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z o. o. nie posiadającą bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Gmina Tarnowiec sprawuje kontrolę
nad ww spółką, odgrywa decydującą rolę w zakresie określania celów strategicznych, obszarów działalności i zarządzania sprawami spółki. Akt założycielski Spółki z dnia 19.12.2012 r. numer A- 8329/2012 i między innymi Uchwała nr XXXIII/229/2013 Rady Gminy Tarnowiec z dnia 17.06.2013 r. określają że Spółka została powołana w celu realizacji zadań własnych Gminy. Jednym z głównych zakresów działalności jest zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne (PKD-38.11.Z). Spółka świadczyła na rzecz Gminy usługi w tym zakresie. Procent działalności spółki został określony w okresie 3 lat wstecz i w każdym roku Spółka prowadziła działalność na rzecz Gminy ponad 90%.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-613cd2c8-5fd9-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WG.271.1.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 431990,74 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 293287,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Tarnowiec i przekazanie ich do wskazanej przez Zamawiającego instalacji komunalnej. Zamówienie obejmuje okres od 1 czerwca 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. Miejsce świadczonej usługi odbierania odpadów komunalnych obejmuje obszar gminy Tarnowiec. Na tym terenie Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych. Liczba nieruchomości zamieszkałych z których należy odebrać odpady komunalne: (stan na dzień 04.05.2021 r.) wynosi 2454. Liczba nieruchomości zamieszkałych z których należy odebrać odpady ulegające biodegradacji (stan na dzień 04.05.2021 r.) wynosi 288. Ilości odpadów szacowanych do odbioru z nieruchomości objętych zamówieniem: niesegregowane odpady komunalne – 525 Mg, opakowania z papieru i tektury – 8,5 Mg, zmieszane odpady opakowaniowe – 115 Mg, opakowania ze szkła – 90 Mg, odpady ulegające biodegradacji – 10 Mg, popiół – 45 Mg, wielkogabaryty – 100 Mg, zużyte opony – 10 Mg, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 1,5 Mg
Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie w okresach miesięcznych. Faktury za usługę Wykonawca ma wystawić po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego przez okres trwania umowy. Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury. Faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz cenę jednostkową jego odbioru i transportu. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane prace będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów. Rozliczenie wykonanej usługi będzie następować na podstawie zestawienia obejmującego ilość odebranych poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych oraz cen jednostkowych ustalonych podczas negocjacji za odbiór i transport 1 Mg odpadów zmieszanych i segregowanych). Na potwierdzenie faktycznej ilości przekazanych odpadów Wykonawca dostarczy karty przekazania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Częstotliwość odbioru odpadów powinna być zgodna z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tarnowiec, tj.: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz bioodpady, stanowiące odpady komunalne, odbierane z budynków mieszkalnych jednorodzinnych zamieszkałych będą odbierane z częstotliwością nie rzadszą niż raz na dwa tygodnie; niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz bioodpady, stanowiące odpady komunalne z budynków wielolokalowych, w okresie od kwietnia do października, będą odbierane nie rzadziej niż raz na tydzień, a w pozostałym okresie nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; odpady komunalne zbierane w sposób selektywny takie jak: papier, zmieszane odpady opakowaniowe, szkło odbierane będą odbierane z częstotliwością nie rzadszą niż raz na dwa tygodnie; zimne popioły w okresie od października do końca kwietnia raz w miesiącu, wielkogabaryty, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – raz do roku w terminie uprzednio ogłoszonym
Odpady objęte niniejszym zamówieniem, takie jak: niesegregowane odpady komunalne, opakowania z papieru i tektury, zmieszane odpady opakowaniowe, opakowania ze szkła, odpady ulegające biodegradacji Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania ich do Instalacji Komunalnej w Krośnie ul. Białobrzeska 108. Popiół Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania na Składowisko odpadów w Krośnie. Odpady wielkogabarytowe, zużyte opony oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich do Przedsiębiorstwa Handlowo-Produkcyjno-Usługowego „Zagroda” Sp. z o.o. ul. 1-go Maja 38B, 38-100 Strzyżów. Przekazanie odpadów objętych zamówieniem do innych instalacji wskazanych przez Zamawiającego może nastąpić w drodze aneksu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316750,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316750,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316750,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852325003
7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W TARNOWCU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316750,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-01 do 2021-12-312021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI TARNOWIEC
- Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii, fizyki oraz programowania i robotyki oraz zakup wyposażenia pracowni wirtualnej wieloprzedmiotowej
- Dostawa oleju napędowego
- Przebudowa trzech otwartych zbiorników retencyjnych zlokalizowanych na dz. nr. ewid. 697 w miejscowości Łajsce.
więcej: przetargi TARNOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.