Og³oszenie z dnia 2023-01-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00581244/01 - Wynik z dnia 2023-12-31
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ochrony imprez artystyczno-rozrywkowych plenerowych
i imprez artystyczno – rozrywkowych na obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy w roku 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090221337
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Marcinkowskiego
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-056
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mck@mck-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mck-bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi ochrony imprez artystyczno-rozrywkowych plenerowych
i imprez artystyczno – rozrywkowych na obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy w roku 2023r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d2b3ecda-a191-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00073955
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00007081/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na ochronie osób i mienia w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
: https://platformazakupowa.pl/pn/mck3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mck.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych z dnia 30 grudnia 2020r. dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umo¿liwiaj±cej zainstalowanie dowolnej przegl±darki internetowej z w³±czon± obs³ug± jêzyka JavaScript, akceptuj±cej pliki typu „cookies”,
3) wy¶wietlacz ekranowy umo¿liwiaj±cy pracê w rozdzielczo¶ci nie ni¿szej ni¿ 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
Dokumenty w wersji elektronicznej wykonawca sporz±dza w jednym z formatów zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, tj. Wykazem formatów danych oraz standardów zapewniaj±cych dostêp do zasobów informacji udostêpnianych za pomoc± systemów teleinformatycznych u¿ywanych do realizacji zadañ publicznych (t.j. Dz.U. 2017, poz. 2247)
1) zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg)
2) wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.W przypadku wiêkszych plików w celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip, .7Z w celu podzia³u na mniejsze paczki po 150 MB ka¿da.
W przypadku u¿ycia przez Wykonawcê podpisu zaufanego Zamawiaj±cy zaleca, aby plik wynikowy by³ mniejszy ni¿ 10 MB.
3) w¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie
4) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (swz). Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych znajduje siê w dziale XXXIX swz.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (swz). Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych znajduje siê w dziale XXXIX swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MCK-1/U/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 405435,88 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 29509,48 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi polegaj±cej na ochronie imprez artystyczno-rozrywkowych plenerowych i imprez artystyczno-rozrywkowych w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy w roku 2023, w zakresie i na warunkach okre¶lonych w za³±cznikach do SWZ:
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±cy m.in. zakres obowi±zków Wykonawcy w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony i zabezpieczenia technicznego wraz z ogólnymi wymaganiami oraz wzór umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-01-05
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie wykonawcy liczone ilo¶ci± umów – us³ug zabezpieczaj±cych imprezy artystyczno-rozrywkowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy, w oparciu o art.112 uPzp, wymaga wykazania spe³niania nastêpuj±cych warunków udzia³u w postêpowaniu:dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gosp./zawodowej - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ww. warunek je¶li wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê (orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ) wydana przez Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. – o ochronie osób i mienia,
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej obejmuj±ce równie¿ przedmiotowe us³ugi na kwotê nie mniejsz± ni¿: 25 000 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych) na jedno i wszystkie zdarzenia.
4. dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a)Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ww. warunek je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 Us³ugê, obejmuj±ce ¶wiadczenie us³ugi ochroniarskiej obejmuj±c± us³ugê zabezpieczaj±c± imprezê artystyczno-rozrywkow± na kwotê 2.000,00 z³ (dwa tysi±ce) z³otych brutto.
b) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ww. warunek je¶li wyka¿e, ¿e posiada co najmniej 5 kwalifikowanych pracowników posiadaj±cych legitymacjê kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzon± przez Komendanta G³ównego Policji,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiaj±cy ¿±da:
1) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego, czyli art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 uPzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego:
1) dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gosp./zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da aktualn± koncesjê (orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ) wydana przez Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r.– o ochronie osób i mienia,
2) zdolno¶ci finansowej Zamawiaj±cy ¿±da:
dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 25.000,00 z³ (dwadzie¶cia piêæ tysiêcy 00/100 z³otych)
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca, którego oferta zostanie w toku niniejszego postêpowania wybrana, zobowi±zany bêdzie do przedstawienia zamawiaj±cemu przed zawarciem z zamawiaj±cym umowy na ¶wiadczenie us³ugi polegaj±cej na ochronie imprez artystyczno-rozrywkowych w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy, zwanej dalej „Umow±”, umowy ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej (wraz z dowodem terminowego op³acenia nale¿nych sk³adek) i zobowi±zania siê do utrzymania polisy OC w trakcie wykonywania Umowy, tj.:1) Wykonawca jest zobowi±zany do posiadania polisy OC z sum± gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 80.000,00 PLN (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia lub seriê zdarzeñ powsta³ych w okresie ubezpieczenia dla realizacji przedmiotu umowy. Umowa ubezpieczenia obejmowaæ bêdzie OC deliktowe i kontraktowe lub zbieg roszczeñ z obu OC w zwi±zku z wykonywan± i prowadzon± dzia³alno¶ci± oraz posiadanym mieniem z uwzglêdnieniem roszczeñ za szkody rzeczowe i osobowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spó³ki cywilnej).1) w tym celu Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pe³nomocnictwo musi zostaæ z³o¿one wraz z ofert±,
2) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli Zamawiaj±cy go ¿±da,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ³±cznie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e w odniesieniu do warunków dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci i zrealizuje us³ugê, natomiast w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia za³±czaj± do oferty o¶wiadczenia z art. 125 ust 1 uPzp,
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia za³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z art. 117 ust 4 uPzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki umowy zosta³y zawarte w za³±czonym do SWZ wzorze umowy – z tego wzglêdu, ¿e Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w za³±czonym do SWZ wzorze umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mck,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-08 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-09
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw i miodu na rok 2025.
- Badanie ¶cieków surowych,oczyszczonych,wód opadowych , badanie wody ze studni g³êbinowych, pomiar statyczny, dynamiczny zwierciad³a wody,sporz±dzenie sprawozdania zawieraj±cego analizê.
- Us³uga utrzymania czysto¶ci w obiekcie Centrum Nauki i Kultury M³yny Rothera oraz na terenie zewnêtrznym
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
- Dostawa aparatury i osprzêtu ¶wiat³owodowego dla Wydzia³u Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki PB¦
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogus³awskiego w Kaliszu w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w Teatrze Wspó³czesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Us³uga ochrony w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Miñskiej 65
- Ochrona obiektów S±du Okrêgowego w Bia³ymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.