Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00313012/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
- 2022/BZP 00161461/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00161541/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-17
- 2023/BZP 00074068/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2022/BZP 00047813/01 - Wynik z dnia 2022-02-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Fryderyka Chopina w Siemianowicach Śląskich w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. FRYDERYKA CHOPINA W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000726665
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 4A
1.4.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.7.) Numer telefonu: Tel. 32 220-06-16/Fax.32 220-06-17
1.4.8.) Numer faksu: Fax.32 220-06-17
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sp6siem@siemianowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6.siemianowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073994
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00073984
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
20672,25
Po zmianie:
36134,70
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Zamawiający na wniosek wykonawcy uwzględniając obecną sytuację na rynku ( analiza z rozeznania ceny) mając na względzie konieczność zapewnienie ciągłości dostaw w celu prawidłowego funkcjonowania stołówki uwzględniając okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, postanawia na podst. art 455 ust.1 pkt.4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 )oraz § 9 umowy zwiększyć wartość umowy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Zestawienie cen jednostkowych dostarczanego asortymentu zawiera załącznik nr 1 do niniejszego aneksu.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
7610,30
Po zmianie:
5418,08
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
9000
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Kompleksowa usługa konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie.
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Św,. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części:
- Dostawa mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.