Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376669/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00437691/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00452983/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00465895/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00514508/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00539042/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury na obszarze popegeerowskim - Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMIEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stawowa 1b
1.5.2.) Miejscowość: Siemień
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-220
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administrator@siemien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugsiemien.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2db98777-2da2-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury na obszarze popegeerowskim - Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2db98777-2da2-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069611/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury na obszarze popegeerowskim - Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.05.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Opis całej inwestycji z wniosku o dofinansowanie: Przedmiotem inwestycji jest rozwój infrastruktury społeczno-turystycznej (budowa placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą̨, monitoringiem oraz zagospodarowaniem terenu przyległego; remont budynku komunalnego; budowa budynku na sprzęt komunalny i pożarniczy wraz z wyposażeniem i sprzętem, zagospodarowaniem terenu przyległego, monitoringiem i małą infrastrukturą; remont drogi gminnej na terenie gminy Siemień́, w miejscowości, w której funkcjonowało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PGR). Głównym celem zadania jest zwiększenie dostępu do nowoczesnej i dobrze wyposażonej infrastruktury publicznej oraz poprawa jakości życia. Realizacja inwestycji bezpośrednioprzełożysię na podniesienie atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej obszaru, a tym samym na poprawę jakościżyciamieszkańców na terenie gminy Siemień w miejscowości Siemień, w której funkcjonowało zlikwidowane państwoweprzedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PGR). Inwestycja przyczyni się do przeciwdziałania wykluczeniu i realnej poprawy jakościżyciaosób z terenu byłego PGR, którezyskają możliwość korzystania z nowoczesnej infrastruktury spełniającej najnowsze standardy.5. Przedmiotem 1 części zamówienia jest:
1) budowa budynku garażowego na sprzęt komunalny i pożarniczy wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego. Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
budowę budynku garażowego,
budowę utwardzenia,
budowę przyłączy do budynku garażowego
montaż placu zabaw
montaż małej architektury
montaż bramy i furki,
montaż monitoringu wg. projektu technicznego branży elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1366789,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis całej inwestycji z wniosku o dofinansowanie: Przedmiotem inwestycji jest rozwój infrastruktury społeczno-turystycznej (budowa placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą̨, monitoringiem oraz zagospodarowaniem terenu przyległego; remont budynku komunalnego; budowa budynku na sprzęt komunalny i pożarniczy wraz z wyposażeniem i sprzętem, zagospodarowaniem terenu przyległego, monitoringiem i małą infrastrukturą; remont drogi gminnej na terenie gminy Siemień́, w miejscowości, w której funkcjonowało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PGR). Głównym celem zadania jest zwiększenie dostępu do nowoczesnej i dobrze wyposażonej infrastruktury publicznej oraz poprawa jakości życia. Realizacja inwestycji bezpośrednioprzełożysię na podniesienie atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej obszaru, a tym samym na poprawę jakościżyciamieszkańców na terenie gminy Siemień w miejscowości Siemień, w której funkcjonowało zlikwidowane państwoweprzedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PGR). Inwestycja przyczyni się do przeciwdziałania wykluczeniu i realnej poprawy jakościżyciaosób z terenu byłego PGR, którezyskają możliwość korzystania z nowoczesnej infrastruktury spełniającej najnowsze standardy.6. Przedmiotem 2 części zamówienia jest budowa placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą, monitoringiem i zagospodarowaniem terenu przyległego.
Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
Rozbiórkę istniejącej sceny wraz z fundamentami
budowę placu zabaw na bezpiecznej nawierzchni trawiastej. W skład placu zabaw będą wchodziły (zestawy zabawkowe, linarium, zjazd linowy, huśtawkapotrójna bocianie gniazdo i siedziskami płaskimi, huśtawka wagową, karuzela słupową, baza, zjeżdżalnia, czworościan gimnastyczny, bujaki, skrzynia na zabawki, równoważnia),
projektowane ogrodzenie placu zabaw
montaż atrakcji parkowych: młyńskie koło-chomik; ściankaprzytulanka. Labirynt
montaż małej architektury (ławki, kosze, stolik do tenisa, hamaki)
monitoring
budowę utwardzenia z kostki brukowej gr.6cm
proj. Klomby
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 1007495,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Opis całej inwestycji z wniosku o dofinansowanie: Przedmiotem inwestycji jest rozwój infrastruktury społeczno-turystycznej (budowa placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą̨, monitoringiem oraz zagospodarowaniem terenu przyległego; remont budynku komunalnego; budowa budynku na sprzęt komunalny i pożarniczy wraz z wyposażeniem i sprzętem, zagospodarowaniem terenu przyległego, monitoringiem i małą infrastrukturą; remont drogi gminnej na terenie gminy Siemień́, w miejscowości, w której funkcjonowało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PGR). Głównym celem zadania jest zwiększenie dostępu do nowoczesnej i dobrze wyposażonej infrastruktury publicznej oraz poprawa jakości życia. Realizacja inwestycji bezpośrednioprzełożysię na podniesienie atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej obszaru, a tym samym na poprawę jakościżyciamieszkańców na terenie gminy Siemień w miejscowości Siemień, w której funkcjonowało zlikwidowane państwoweprzedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PGR). Inwestycja przyczyni się do przeciwdziałania wykluczeniu i realnej poprawy jakościżyciaosób z terenu byłego PGR, którezyskają możliwość korzystania z nowoczesnej infrastruktury spełniającej najnowsze standardy.7. Przedmiotem 3 części zamówienia jest remont drogi gminnej 103970L poprzez wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia (regeneracji nawierzchni) na odcinku od km 0+999,00 do km 1+213,00 wg lokalnie założonegokilometrażu drogi tj. wykonywanie robót, na istniejącej drodze polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego poprzez uszczelnienie istniejącej nawierzchni, przedłużenie okresu jej eksploatacji oraz poprawę równości nawierzchnia i warunków odwodnienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 46029,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Opis całej inwestycji z wniosku o dofinansowanie: Przedmiotem inwestycji jest rozwój infrastruktury społeczno-turystycznej (budowa placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą̨, monitoringiem oraz zagospodarowaniem terenu przyległego; remont budynku komunalnego; budowa budynku na sprzęt komunalny i pożarniczy wraz z wyposażeniem i sprzętem, zagospodarowaniem terenu przyległego, monitoringiem i małą infrastrukturą; remont drogi gminnej na terenie gminy Siemień́, w miejscowości, w której funkcjonowało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PGR). Głównym celem zadania jest zwiększenie dostępu do nowoczesnej i dobrze wyposażonej infrastruktury publicznej oraz poprawa jakości życia. Realizacja inwestycji bezpośrednioprzełożysię na podniesienie atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej obszaru, a tym samym na poprawę jakościżyciamieszkańców na terenie gminy Siemień w miejscowości Siemień, w której funkcjonowało zlikwidowane państwoweprzedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PGR). Inwestycja przyczyni się do przeciwdziałania wykluczeniu i realnej poprawy jakościżyciaosób z terenu byłego PGR, którezyskają możliwość korzystania z nowoczesnej infrastruktury spełniającej najnowsze standardy.8. Przedmiotem 4 części zamówieniajest remont istniejących łazienek w budynku Zespołu PlacówekOświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Siemieniu
1) Zakres podstawowy zamówienia– remont 2 łazienek na parterze budynku i wydzielenie z nich łazienki dla niepełnosprawnych.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
demontaż istniejącej armatury,
wyburzenie części ścianek działowych oznaczonych na rzucie,
skucie glazury i terakoty w pomieszczeniach,
przebudowa instalacji elektrycznej w łazienkach
przebudowa instalacji ciepłej i zimnej wody, kanalizacyjnej
dostosowanie instalacji c.o. wg części sanitarnej projektu technicznego, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
skucie i wykonanie nowych warstw posadzkowych,
zamurowanie otworów oznaczonych na rzucie,
wykonanie nowych otworów drzwiowych,
wykonanie nadproży stalowych w ścianach działowych lub z wykorzystaniem belek prefabrykowanych,
wymurowanie nowych ścianek działowych wydzielających pomieszczenia,
wykonanie nowych tynków wewnętrznych,
położenie nowej glazury na ścianach do wysokości 2,10 m i położenie nowej terakoty na posadzce, - położenie gładzi i pomalowanie ścian,
montaż sufitów podwieszanych,
montaż modułowych ścian między toaletami (HPL)
wmontowanie nowej stolarki drzwiowej,
montaż nowej armatury łazienkowej,
montaż nowych kratek wentylacyjnych oraz wpustów podłogowych,
montaż czujników ruchu przy wejściach i nad toaletami oraz elektrycznych suszarek do rąk,
montaż luster zlicowane z płytkami, w toalecie dla niepełnosprawnych montaż lusterka uchylnego - montaż wyposażenia,
w toalecie dla niepełnosprawnych zamocowanie uchwytów i poręczy.
Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia - remont 2 łazienek na piętrze budynku i wydzielenie z nich łazienki dla niepełnosprawnych.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
demontaż istniejącej armatury,
wyburzenie części ścianek działowych oznaczonych na rzucie,
skucie glazury i terakoty w pomieszczeniach,
przebudowa instalacji elektrycznej w łazienkach
przebudowa instalacji ciepłej i zimnej wody, kanalizacyjnej
dostosowanie instalacji c.o. wg części sanitarnej projektu technicznego, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
skucie i wykonanie nowych warstw posadzkowych,
zamurowanie otworów oznaczonych na rzucie,
wykonanie nowych otworów drzwiowych,
wykonanie nadproży stalowych w ścianach działowych lub z wykorzystaniem belek prefabrykowanych,
wymurowanie nowych ścianek działowych wydzielających pomieszczenia,
wykonanie nowych tynków wewnętrznych,
położenie nowej glazury na ścianach do wysokości 2,10 m i położenie nowej terakoty na posadzce, - położenie gładzi i pomalowanie ścian,
montaż sufitów podwieszanych,
montaż modułowych ścian między toaletami (HPL)
wmontowanie nowej stolarki drzwiowej,
montaż nowej armatury łazienkowej,
montaż nowych kratek wentylacyjnych oraz wpustów podłogowych,
montaż czujników ruchu przy wejściach i nad toaletami oraz elektrycznych suszarek do rąk,
montaż luster zlicowane z płytkami, w toalecie dla niepełnosprawnych montaż lusterka uchylnego - montaż wyposażenia,
w toalecie dla niepełnosprawnych zamocowanie uchwytów i poręczy.
Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 133684,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1371346,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1804691,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1371346,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atlantik Robert Strojek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381036841
7.3.3) Ulica: Ul. Słowackiego 31
7.3.4) Miejscowość: Radzyń Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1371346,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 976486,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1821828,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 976486,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elpie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430025688
7.3.3) Ulica: Inżynierska 3
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-484
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SIMBA Group Sp. z o.o. ; powierzenie zadania budowy placu zabaw
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 976486,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40220,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60014,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40220,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH PARCZEW SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030814699
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 170
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH PARCZEW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH PARCZEW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40220,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131471,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225777,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131471,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Strojek Atlantik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381036841
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 31
7.3.4) Miejscowość: Radzyń Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131471,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SIEMIEŃ
więcej: przetargi SIEMIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.