Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059208/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074080 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, będącego we władaniu KOWR OT we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, będącego we władaniu KOWR OT we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-538be28d-b713-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną na obszarze działania OT KOWR we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059208/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 137253,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68626,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, a znajdującego się na obszarze właściwości Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu, to jest na terenie województwa dolnośląskiego, powiatów: kłodzkiego, dzierżoniowskiego, świdnickiego, wałbrzyskiego i ząbkowickiego.
W ramach realizacji usługi wykonawca zobowiązuje się do:
1) W zakresie utrzymania i gospodarowania mieniem związanym z gospodarką mieszkaniową:
przygotowania odpowiednich dokumentów związanych ze sprzedażą, nieodpłatnym przekazaniem nieruchomości lokalowych, zawieraniem i przedłużaniem umów najmu oraz zamianą lokali
przygotowania odpowiednich dokumentów związanych z zawieraniem umów na dzierżawę ogródków przydomowych, sprawdzaniem prawa przysługiwania dzierżawy ogródków, wydawaniem i odbieraniem ogródków do dzierżawy
przygotowania dokumentów w celu prowadzenia korespondencji w zakresie zadań związanych z gospodarką mieszkaniową
przygotowywania dokumentacji do przekazania lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, komórek gospodarczych, budynków gospodarczych, budynków, kontenerów mieszkalnych
uczestnictwa w udostępnianiu lokali do zamiany dla zainteresowanych najemców
przygotowywania dokumentacji związanej z utrzymaniem porządku i czystości nieruchomości zabudowanych
oględzin lokali i przygotowania dokumentacji fotograficzno-opisowej lokali;
2) W zakresie wspólnot mieszkaniowych:
przygotowywania dokumentów dotyczących wspólnot mieszkaniowych z zebrań i podjętych uchwał
przygotowywania i opracowywania projektów uchwał wspólnot mieszkaniowych
przygotowania danych do rejestru wspólnot mieszkaniowych
przygotowania dokumentacji dotyczących wydatków wspólnot mieszkaniowych
przygotowywania wniosków w sprawie uznania za nieważne uchwał wspólnot mieszkaniowych
3) W zakresie kosztów utrzymania nieruchomości związanych z gospodarką mieszkaniową:
dokonywania odczytów urządzeń pomiarowych dostaw mediów
przygotowywania umów na dostawę mediów
przygotowania dokumentacji dotyczącej wydatków związanych z dostawa mediów
przygotowywania deklaracji za gospodarowanie odpadami
4) W zakresie likwidacji nielegalnych wysypisk śmieci:
oględzin terenu i sporządzania dokumentacji fotograficzno-opisowej
przygotowywania wniosków na projekty i wykonania likwidacji wysypisk
przygotowania dokumentów dotyczących wydania nieruchomości i odbioru wykonanych prac likwidacji wysypisk śmieci
przygotowania danych do zestawienia wysypisk i sposobu ich likwidacji
5) W zakresie ochrony obiektów i nieruchomości zabudowanych:
zgłaszania nieprawidłowości w systemie ochrony
zgłaszania kradzieży odpowiednim organom
uczestniczenia w oględzinach z odpowiednimi służbami ( policja, ubezpieczyciel itp.)
6) W zakresie wyceny nieruchomości:
przygotowywania wniosków do wyceny
odnotowywania wpływu operatów szacunkowych, prowadzenia rejestru, przygotowywania wniosków do poprawy operatów szacunkowych, przygotowywania rozliczenia
współpracy z rzeczoznawcami majątkowymi
7) przygotowywania pełnej dokumentacji w sprawach związanych z uzgodnieniem stanów formalnoprawnych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu,
8) przygotowywania sprzedaży nieruchomości w trybie art. 231 K.c.
9) opisywania nieruchomości i przygotowywania dokumentacji dla obiektów wymagających zabezpieczeń
10) oględzin nieruchomości pod kątem ustanowienia służebności drogi koniecznej i przesyłu,
11) typowania nieruchomości oraz infrastruktury technicznej wraz z przygotowaniem dokumentacji do trwałego rozdysponowania
12) sporządzania wykazów wykonywanych usług wraz z rozliczeniem zadaniowym i godzinowym przed wystawieniem faktur za usługi
Szczegółowe informację dotyczące przedmiotowego zamówienia zawarto w Specyfikacji Warunków Zmówienia oznaczonej nr WRO.WOP.260.12.2021 dostępnej na stronie https://kowr.eb2b.com.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83484,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83484,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83484,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa MIREKS Mirosław Sowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022274105
7.3.4) Miejscowość: Krosnowice 138
7.3.5) Kod pocztowy: 57-362
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA MIREKS MIROSŁAW SOWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA MIREKS MIROSŁAW SOWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83484,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- ostawa odczynników do diagnostyki metodą spektometrii masowej
- Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników(switchy )
- PRZEBUDOWA W RAMACH ADAPTACJI, CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SALI NADZORU POZNIECZULENIOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM ZAPLECZEM W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM (powtórka)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pasywną ochroną przed zyskami ciepła w bud C13 PWr we Wrocławiu przy Wyb. St. Wyspiańskiego 23-25
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.