Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00440894/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00469012/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00475263/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury – Gmina Kiernozia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KIERNOZIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sobocka 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Kiernozia
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-412
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 277-90-80
1.5.8.) Numer faksu: 24 277-90-80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kiernozia.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiernozia.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury – Gmina Kiernozia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4d5d40e-6524-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046928/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Adaptacja budynku gimnazjum na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Kiernozi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – Umowa o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.06.01.02-10-0007/21-00 z dnia 29 grudnia 2021 roku2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440894/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.P.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania pn.: „Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury – Gmina Kiernozia”.
2. Adres i lokalizacja obiektu: dz. nr ewid: 413/4; obręb: 0007 Kiernozia; woj. łódzkie, powiat: łowicki
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: opracowanie ekspertyzy konstrukcyjnej dotyczącej możliwości usunięcia słupów, opracowanie dokumentacji projektowej, w tym projektów budowlanych i wykonawczych; uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, warunków, pozwoleń; opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w podziale na poszczególne branże; opracowanie przedmiarów robót; opracowanie kosztorysów ofertowych; po wykonaniu dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania robót budowlanych, przygotowanie i złożenie do właściwego organu odpowiedniego wniosku o wydanie decyzji administracyjnej niezbędnej do zrealizowania robót budowlanych; wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji robót budowlanych; przeprowadzenie wymaganych pomiarów, badań, prób i sprawdzeń; zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej (jeżeli wymagane); uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie/potwierdzenia przyjęcia zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy (jeżeli będzie wymagane); sprawowanie nadzoru autorskiego, w zakresie określonym w art. 20 ust. 1 pkt 4) lit a-b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w Załączniku Nr 5 do SWZ – Projekcie umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji określa Załącznik Nr 10 do SWZ – Program Funkcjonalno – Użytkowy.
6. Gwarancja: 6.1. Długość okresu gwarancji jakości wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego całości przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 6.2. Długość okresu udzielonej gwarancji jakości jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena (...) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie faktyczne: Do upływy terminu składania ofert tj. do dnia 12 grudnia 2022 r. do godz. 10.00 wpłynęły 2 oferty. Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający odrzucił ofertę Nr 2 Wykonawcy - ADMAR S.C. Mariusz Kuźma, Adam Kędziora ul. Klickiego 110/112, 99-400 Łowicz - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy p.z.p. Wobec powyższego w postępowaniu pozostała oferta Nr 1 złożona przez Pana Przemysława Godosza prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą GODBUD Przemysław Godosz Mysłaków ul. Nowowiejska 37, 99-416 Nieborów z ceną ofertową w wysokości 2 449 176,00 zł. Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy p.z.p., zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, iż na realizację przedmiotowego zadania zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 1 800 000,00 zł.
Zamawiający przeprowadził pogłębioną analizę swoich możliwości finansowych i poszukiwał możliwości pozyskania (przesunięcia) środków finansowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. W wyniku tych działań Zamawiający stwierdził, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 15 osad w Kampinoskim Parku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.