Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00040246/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
- 2022/BZP 00047490/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa 32 szt. urządzeń kserujących i skanujących dla potrzeb działów i oddziałów Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324163160
1.5.8.) Numer faksu: 324163155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa 32 szt. urządzeń kserujących i skanujących dla potrzeb działów i oddziałów Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3425d71-8004-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002618/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dzierżawa urządzeń kserujących i skanujących dla potrzeb działów i oddziałów KZGM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040246/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.004.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 32 urządzeń kserujących i skanujących dla potrzeb działów i oddziałów Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w tym dostarczenie urządzeń, przeprowadzenie wstępnej konfiguracji urządzeń, zaprogramowanie kart zbliżeniowych i powiązanie ich z kontami urzędników, zapewnienie pełnego serwisu dla dostarczonych urządzeń oraz przeszkolenie pracowników KZGM w Katowicach z obsługi tych urządzeń).
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie prowadził serwis urządzeń, ich konserwację oraz zapewni materiały eksploatacyjne.
3. Wymagania techniczne dla kserokopiarek i urządzeń skanujących objętych dzierżawą przez KZGM zawiera załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostaw papieru.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie stosunku pracy.
7. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
8. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
9. Przyczyny braku podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na jego charakter i wielkość oraz potencjał osobowy potrzebny do jego realizacji. Podział zamówienia na części mógłby doprowadzić do nadmiernego rozdrobnienia zamówienia, a co za tym idzie brak rentowności po stronie Wykonawców. Koszty związane z obowiązkami Wykonawców byłyby takie same przy mniejszej ilości dzierżawionych urządzeń. W przypadku odrębnych zleceń w w/w zakresie jak również przy jakimkolwiek podziale nadzór nad realizacją umowy byłby zagrożony (brak właściwej koordynacji, organizacji pracy, trudności technicznych) oraz spowodowałby wzrost kosztów całej usługi. Do realizacji zamówienia nie potrzeba dużego zaangażowania kadrowego, co z kolei nie ogranicza możliwości udziału w zamówieniu dla żadnego podmiotu, w tym nie ogranicza konkurencji ani dostępu do zamówienia wykonawcom z kategorii MŚP. Należy wskazać również, że w dotychczas prowadzonych postępowaniach na wykonanie tego typu usług brali udział mali i średni przedsiębiorcy, dlatego ryzyko zmniejszenia konkurencji poprzez niedokonania podziału, praktycznie nie istnieje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497934,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497934,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497934,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417
7.3.3) Ulica: Energetyczna 15
7.3.4) Miejscowość: Kowale
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497934,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-28INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarko-kopiarki
- Dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakupy na potrzeby Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej oraz zakupy inwestycyjne na potrzeby prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - Zakup plotera i kserokopiarki kolorowej A3
- Doposażenie pracowni prowadzenia rachunkowości dla zawodu technik rachunkowości w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Doposażenie pracowni montowania i eksploatowania komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz oprogramowania.
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.