Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00510711/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja instalacji ppoż. ,
oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru SAP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja instalacji ppoż. ,oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru SAP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3751991a-81c8-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065565/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.33 Usługa konserwacja instalacji ppoż., oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru SAP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 534/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121558,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : Konserwacja instalacji ppoż. , oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru SAP.
2. Prowadzenie prac konserwacyjnych odbywać się będzie na terenach będących w zaso-bach GZ Drawsko Pomorskie, GZ Wałcz i GZ Złocieniec jedynie w obecności osób wyznaczonych przez właściwych Kierowników GZ Drawsko Pomorskie, Wałcz i Złocieniec, w dniach i godzinach uprzednio ustalonych z osobą odpowiedzialną za wykonanie usługi ze strony Zamawiającego.
3. Przewiduje się wykonanie usługi według zakresu prac:
1) Przegląd i konserwacja elektronicznych urządzeń systemu alarmu pożarowego:
– 4 razy w roku (luty, maj, sierpień, listopad )
2) Przegląd i konserwacja systemu oddymiania klatki schodowej :
– 2 razy w roku (maj, listopad);
3) Przegląd i konserwacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego:
– 1 raz w roku (listopad);
4) Kontrola szczelności zamkniętych źródeł promieniotwórczych oraz pomiar pracy izotopo-wych czujek dymu: – 1 raz w roku (maj);
5) Wykonanie testów współdziałania urządzeń przeciwpożarowych: - 1 raz w roku (luty)
6) Wykonanie pomiaru skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz rezystancji izolacji linii dozorowych, sterowniczych i zasilających całego systemu SAP:
- 1 raz w roku (maj) - system oddymiania klatki schodowej
- 1 raz w roku (sierpień) – pozostałe systemy alarmu pożarowego
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Załączniku nr 1 – specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi;
- Załączniku nr 2 – projekt umowy
- Załączniku nr 3 – zestawienie urządzeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 50413000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93118,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:852 050 64 48
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 46
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-205
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI OLESZNO
więcej: przetargi OLESZNO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.