Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023911/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074201 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa szkolenia lekarzy i lekarzy dentystów
w ramach staży podyplomowych w 2021 r. z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814416505
1.5.8.) Numer faksu: 81044160635
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.teleon@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa szkolenia lekarzy i lekarzy dentystóww ramach staży podyplomowych w 2021 r. z podziałem na części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-407cf605-7da1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001194/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Szkolenia lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego w 2020 r. w zakresie profilaktyki zakażeń HIV, diagnostyki i leczenia choroby AIDS
1.3.11 Szkolenia lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego w 2020 r. w zakresie orzecznictwa lekarskiego, bioetyki i prawa medycznego
1.3.12 Szkolenia lekarzy w ramach stażu podyplomowego w 2020 r. w zakresie medycyny ratunkowej
1.3.13 Szkolenia lekarzy w ramach stażu podyplomowego w 2020 r. w zakresie transfuzjologii klinicznej
1.3.14 Szkolenia lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego w 2020 r. w zakresie ratownictwa medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023911/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.13.2021.AKL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 463330 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa szkolenia lekarzy i lekarzy dentystóww ramach staży podyplomowych w 2021 r. z podziałem na części.
Część nr 1 Szkolenia lekarzy i lekarzy dentystów w zakresie orzecznictwa lekarskiego, bioetyki i prawa medycznego w ramach stażu podyplomowego w 2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 144550 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa szkolenia lekarzy i lekarzy dentystóww ramach staży podyplomowych w 2021 r. z podziałem na części.
Część nr 2 Szkolenia lekarzy w zakresie transfuzjologii klinicznej w ramach stażu podyplomowego w 2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 111160 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa szkolenia lekarzy i lekarzy dentystóww ramach staży podyplomowych w 2021 r. z podziałem na części.
Część nr 3 Kursy lekarzy dentystów w zakresie ratownictwa medycznego w ramach stażu podyplomowego w 2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 50540 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa szkolenia lekarzy i lekarzy dentystóww ramach staży podyplomowych w 2021 r. z podziałem na części.
Część nr 4 Kursy lekarzy w zakresie medycyny ratunkowej w ramach stażu podyplomowego w 2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 103880 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa szkolenia lekarzy i lekarzy dentystóww ramach staży podyplomowych w 2021 r. z podziałem na części.
Część nr 5 Szkolenia lekarzy i lekarzy dentystów w zakresie profilaktyki zakażeń HIV, diagnostyki i leczenia AIDS w ramach stażu podyplomowego w 2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 53200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142100
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142100
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142100
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelska Izba Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-19-35-182
7.3.3) Ulica: Chmielna 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-079
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKA IZBA LEKARSKA W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKA IZBA LEKARSKA W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142100
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109200
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109200
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109200
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-24-27-252
7.3.3) Ulica: Żołnierzy Niepodległej 8
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-078
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109200
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49700
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49700
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49700
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe SPZOZ w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-241-34-74
7.3.3) Ulica: Spadochroniarzy 8
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-043
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49700
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102200
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102200
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102200
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-01-06-911
7.3.3) Ulica: Al. Racławickie 1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-059
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102200
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52500
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52500
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52500
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-01-06-911
7.3.3) Ulica: Al. Racławickie 1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-059
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52500
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-312021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania kolonii letnich dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- ZZP.260.1.12.2025 - Świadczenie usługi obsługi ratowniczej kompleksu basenów odkrytych "Słoneczny Wrotków" nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w jednostkach Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, w Chełmie i w Lublinie - 15 części.
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja usługi szkoleń w ramach projektu "Najważniejsza jest RODZINA - subregionalny program wsparcia kobiet i rodziców w zakresie aktywności zawodowej oraz godzenia życia zawod..." cz. I -II .."
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- Przeprowadzenie kursu z elektropneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 16 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.