Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037788/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074208 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zblewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Lubichowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48585885226
1.5.8.) Numer faksu: +48585885340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lubichowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubichowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubichowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-284c34c2-a1d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002001/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dróg gminnych w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037788/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.2.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 168882,24 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120728,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Remont drogi gminnej nr 226050G – Ocypel, ul. BagiennaUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 33 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 33 m.b. w Ocyplu na ul. Bagiennej działka nr 345 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.
Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy. Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna. Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m. Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 33 m.b. o szerokości 3,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 10811,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Remont drogi gminnej nr 226007G - MościskaUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 163 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 163 m.b. w Mościskach działki nr 74 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.
Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta – 10 cm, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy.
Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna.
Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.
Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 163 m.b. o szerokości 3,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 48737,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Remont drogi gminnej nr 226005G - Lipinki KrólewskieUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 97 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 97 m.b. w Lipinkach Królewskich działki nr 141 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.
Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy. Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna.
Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.
Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 97 m.b. o szerokości 3,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 29694,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Remont drogi gminnej - Smolniki. Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 40 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 40 m.b. w Smolnikach działka nr 235/1 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym. Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta – 10 cm, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy.Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna.
Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.
Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 40 m.b. o szerokości 3,0 m.
Dodatkowym elementem zadania jest uzupełnienie kruszywa między dwoma płytami w istniejącej drodze na długości 95 m.b. i szerokości 0,5 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 13137,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 Remont drogi gminnej nr 226117G - Osowo LeśneUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 84 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 84 m.b. w Osowie Leśnym działki nr 466 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym. Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy. Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna. Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m. Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 84 m.b. o szerokości 3,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 25714,92 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6. Remont drogi gminnej nr 226083G – Lubichowo, ul. WdeckaUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 104 m.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 104 m.b. w Lubichowie na ul. Wdeckiej, działki nr 339/11, 339/17 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.
Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy.
Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna.
Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 4,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.
Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 104 m.b. o szerokości 4,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 40787,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14612,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11324,61
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAZIO Kazimierz Jakubowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921993027
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 2
7.3.4) Miejscowość: Lubichowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "KAZIO" Kazimierz Jakubowski
jakie przetargi wygrała firma
Firma "KAZIO" Kazimierz Jakubowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11324,61
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51124,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72176,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51124,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAZIO Kazimierz Jakubowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921993027
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 2
7.3.4) Miejscowość: Lubichowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "KAZIO" Kazimierz Jakubowski
jakie przetargi wygrała firma
Firma "KAZIO" Kazimierz Jakubowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51124,95
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, które podlegały odrzuceniu, w wyniku czego nie została złożona żadna oferta nie podlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13726,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17712,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13726,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAZIO Kazimierz Jakubowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921993027
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 2
7.3.4) Miejscowość: Lubichowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13726,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37195,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28826,28
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAZIO Kazimierz Jakubowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921993027
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 2
7.3.4) Miejscowość: Lubichowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "KAZIO" Kazimierz Jakubowski
jakie przetargi wygrała firma
Firma "KAZIO" Kazimierz Jakubowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28826,28
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43492,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61401,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43492,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAZIO Kazimierz Jakubowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921993027
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 2
7.3.4) Miejscowość: Lubichowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "KAZIO" Kazimierz Jakubowski
jakie przetargi wygrała firma
Firma "KAZIO" Kazimierz Jakubowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43492,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI LUBICHOWO
więcej: przetargi LUBICHOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.