Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00512071/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu przy ul. E. Sczanieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7084061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu przy ul. E. Sczanieckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d73cf75f-8110-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026609/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu przy ul. E. Sczanieckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Działanie 11.3 Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w obszarze poprawy efektywności energetycznej w sektorze publicznym (REACT-EU)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.45.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku głównego szkoły wraz z salą gimnastyczną oraz budynku przywarsztatowego użytkowanego jako poradnia psychologiczno – pedagogiczna (północna część budynku warsztatowego). Zakres prac obejmie docieplenie dachów oraz ścian zewnętrznych budynków wraz z wykonaniem wspomagającego źródła ciepła i paneli fotowoltaicznych na dachu budynków. Prace obejmą również remont kominów, schodów zewnętrznych, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej.
Dane powierzchniowo-kubaturowe:
Budynek główny szkoły:
- powierzchnia zabudowy - 1 046,58 m2
- kubatura brutto - 8 322,89 m3
- głębokość budynku - 47,27 m
- szerokość budynku (szerokość elewacji frontowej) - 41,42 m
- wysokość budynku (od poziomu terenu przy głównym wejściu do budynku) - 1,60 m
- liczba kondygnacji nadziemnych:
- budynek główny szkoły - 3
- część łącząca - 1
- sala gimnastyczna - 1
- kąt nachylenia dachu - min. 2,5 % (główny budynek szkoły)
Budynek przywarsztatowy (poradni pedagogiczno - psychologicznej):
- powierzchnia zabudowy - 514,96 m2
- kubatura brutto - 3637,15 m3
- głębokość budynku - 9,79 m
- szerokość budynku (szerokość elewacji frontowej) - 54,46 m
- wysokość budynku (od poziomu terenu przy głównym wejściu do budynku) - 7,05 m
- liczba kondygnacji nadziemnych: - 2
- kąt nachylenia dachu - min. 2,5 °
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. W okresie gwarancji, w ramach określonego w Umowie wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest dokonywać okresowych przeglądów zamontowanych urządzeń technicznych wraz z instalacjami oraz dokonywania nieodpłatnych napraw w przypadkach awarii lub nieprawidłowego działania. Przegląd i serwisowanie winno być wykonane przynajmniej raz w roku lub częściej, jeżeli wynika to z uwarunkowań prawnych i technicznych, a zwłaszcza wymogów producentów i dostawców. Każdy przegląd serwisowy winien być pisemnie udokumentowany.
Szczegółowy opis przedmiotu i realizacji zamówienia zawarty został w SWZ| w szczególności w dokumentacji technicznej, STWiOR, przedmiarach (załączniki nr 7, 8, 9, 11 do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7148765,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8499594,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7148765,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nova Term Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367777141
7.3.3) Ulica: Wronia 1
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVA TERM BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NOVA TERM BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7148765,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Przebudowa pasa drogowego drogi powiatowej nr 2720P w m. Chrośnica
- "Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl"
- "Zagospodarowanie terenu przy ul. Nowej w Nowym Tomyślu"
- Zakup wysięgnika wielofunkcyjnego z kosiarką bijakową
- "Remont dachów budynków świetlic wiejskich na terenie Gminy Nowy Tomyśl"
- Odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.