eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Rozbiórka budynku Państwowej Straży Pożarnej oraz zagospodarowanie terenu na terenie Kopalni Soli Wieliczka"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbiórka budynku Państwowej Straży Pożarnej oraz zagospodarowanie terenu na terenie Kopalni Soli Wieliczka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbiórka budynku Państwowej Straży Pożarnej oraz zagospodarowanie terenu na terenie Kopalni Soli Wieliczka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-908f0925-398c-4700-b931-4d760a3ad5df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/SIP/106

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 598320,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku Państwowej Straży Pożarnej zlokalizowanego w Wieliczce, Park Kingi 4, zwanych dalej „robotami budowlanymi”.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych.
W zakres robót budowlanych wchodzą:
1) demontaż i usunięcie urządzeń i sprzętów wewnętrznych – rozpoczynając od najwyższej kondygnacji,
2) demontaż instalacji wewnętrznych,
3) demontaż obróbek blacharskich, balustrad, oświetlenia zewnętrznego, rynien, rur spustowych, lekkich elementów obudowy,
4) demontaż stolarki drzwiowej i okiennej,
5) demontaż sufitów podwieszonych, boazerii ściennej oraz lekkich ścianek działowych,
6) rozbiórka murowanych ścianek działowych,
7) usunięcie pokrycia dachu,
8) rozbiórka dachu,
9) rozbiórka ścian piętra,
10) zasypanie, wyrównanie i zagęszczenie w sposób zapobiegający opadaniu terenu,
11) uporządkowanie miejsca prowadzonych robót,
12) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

3. Dokumentacja.
3.1. Roboty budowlane powinny być zrealizowane zgodnie z:
1) projektem budowlanym pn. „Projekt rozbiórki budynku należącego do Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. użytkowanego na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce, sporządzonym przez mgr inż. Łukasza Zatorowskiego, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3.2,
2) pozwoleniem nr RD-I.5181.8.2024 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 1 marca 2024 roku, na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy,
3) zaświadczeniem Starosty Wielickiego z dnia 6 czerwca 2024 roku, znak: AB.6743.1.465.2024.W, w sprawie braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia rozbiórki, stanowiącym załącznik nr 4 do umowy.
3.2. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji zdemontowanych kolektorów słonecznych dachowych.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji.
Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotowego zamówienia zostały udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 24

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 24

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 17

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 997530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Małek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Małek Dariusz ULMAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6351799322

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.