eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-ZdrójZP/TP/2021/19 - nici II



Og³oszenie z dnia 2021-06-07


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00074420 z dnia 2021-06-07

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/TP/2021/19 - nici II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ¦W. JANA PAW£A II SPÓ£KA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Paw³a II 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polanica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.scm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/TP/2021/19 - nici II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a524135d-c512-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00074420

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.scm.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.scm.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl.
Pytania do Zamawiaj±cego mo¿na zadawaæ na adres zp@scm.pl z wyra¼nym podaniem w tytule symbolu postêpowania ZP/TP/2021/19- nici II.
12.2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Ma³gorzata Siedlecka, Dominika Tust-Kopeæ na adres email zp@scm.pl
Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w szczególno¶ci .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, ¿e:
Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne im. ¶w. Jana Paw³a II spó³ka akcyjna z siedzib± w Polanicy-Zdroju (dalej: Spó³ka).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2021/19 – nici II.
W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguj± Pañstwu: prawo dostêpu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodz± okoliczno¶ci i przypadki okre¶lone prawem.
Maj± Pañstwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbêdny do osi±gniêcia wskazanego wy¿ej celu. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Niepodanie okre¶lonych danych skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci rozpatrzenia przez nas Pañstwa oferty.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Na podstawie Pañstwa danych osobowych Administrator nie bêdzie podejmowa³ wobec Pañstwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.
Pañstwa dane mog± byæ przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowi±zuj±cego prawa.
Mog± Pañstwo realizowaæ swoje prawa kieruj±c korespondencjê na adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. ¶w. Jana Paw³a II spó³ka akcyjna 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Paw³a II 2,
Mog± Pañstwo równie¿ napisaæ do Inspektora Ochrony Danych w Spó³ce na adres e-mail: daneosobowe@scm.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2021/19 - nici II

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-1- nitka: 0, 2x70; bez ig³y 324 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 0, 90; ig³a: 40, 1/2 ko³a, okr±g³a wzmocniona # 324 szt.
nici chir. TYP-1- nitka: 0, 90; ig³a: 48, 1/2 ko³a, okr±g³a 540 sasz
Nici chir.-TYP -1 -nitka :0, 75; ig³a 30, 1/2 ko³a okr±g³a 180 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 1, 140; bez ig³y 108 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 1, 70; ig³a: 30, 1/2 ko³a, okr±g³a 216 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 1, 70; ig³a: 30, ig³a typu`J` 1/2 ko³a, okr±g³a z krótkim koñcem tn±cym, wzmocniona 108 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 1, 90; ig³a: 30, 1/2 ko³a, okr±g³a pogrubiona 216 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 1, 90; ig³a: 40, 1/2 ko³a, okr±g³a pogrubiona 468 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 1, 90; ig³a: 48, 1/2 ko³a, okr±g³a 1512 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2, 150cm; bez ig³y 72 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2, 2x70; bez ig³y 72 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2, 70; ig³a: 48, 1/2 ko³a, okrag³a z czterema krawêdziami tn±cymi 180 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2, 90; ig³a: 43, 1/2 ko³a, okrag³a 180 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 120; ig³a: 24, progresywna, okrag³o-tn±ca 72 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 2x70; bez ig³y 288 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 4x70; ig³a: 22/26, 1/2 ko³a, okr±g³a odczepiana 36 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 70; ig³a: 24, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca plastyczna z zakoñczenie micro-point 432 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 70; ig³a: 26, 1/2 kola, okr±g³a 540 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 70; ig³a: 30, 1/2 ko³a, okr±g³a 360 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 90; ig³a: 48, 1/2 ko³a, okr±g³a 216 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 70; ig³a 37, 1/2 ko³a, okr±g³a 180 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 3/0, 2x70; bez ig³y 432 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 3/0, 70; ig³a: 19 3/8 ko³a, ig³a odwrotnie tn±ca plastyczna ,bezbarwna zakoñczenie micro-point # 396 szt.
nici chir. TYP-1- nitka: 3/0, 70; ig³a: 24, 3/8 ko³a, ig³a odwrotnie tn±ca # 396 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 3/0, 70; ig³a: 26, 1/2 ko³a, okr±g³a 468 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 4/0, 3x45; bez ig³y 216 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 4/0, 45; ig³a: 16, 3/8 ko³a, ig³a odwrotnie tn±ca plastyczna bezbarwna ,zakoñczenir micro-point # 216 szt.
nici chir. TYP-1- nitka: 4/0, 70; ig³a: 16-18, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca # 720 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 4/0, 70; ig³a: 19, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca plastyczna z zakoñczenie micro-point 396 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 5/0, 45; ig³a: 2x8mm, 1/4 ko³a, szpatu³a lub microlancet 24 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 5/0, 45bezbarwna; ig³a: 11, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca plastyczna z zakoñczenie micro-point 180 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 5/0, 45;bezbarwna ig³a: 13, 3/8 kola, odwrotnie tn±ca plastyczna z zakoñczenie micro-point 288 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 6/0, 45 bezbarwna; ig³a: 11, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca plastyczna z zakoñczenie micro-point 144 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 6/0, 45; ig³a: 2x8mm, 1/4 kola, szpatu³a lub microlancet 72 sasz
nici chir. TYP-1- nitka: 7/0, 45; ig³a 2x6,5mm, 3/8 ko³a, szpatu³ka z mkroostrzem 108 sasz
nici chir. TYP-1 – nitka 8/0, 45; ig³a 2x6mm,3/8 szpatu³ka z mikroostrzem 108 sasz
nici chir. TYP-8- nitka: 1, 75cm, ig³a: 37mm, 1/2 ko³a okr±g³a 192 sasz
nici chir. TYP-8- nitka: 1, 75cm, ig³a: 37mm, 1/2 ko³a okr±g³a wzmocniona 72 szt.
nici chir. TYP-8- nitka: 2, 75; ig³a: 37mm, 1/2 ko³a okr±g³a wzmocniona czterema krawêdziami tn±cymi 72 szt.
nici chir. TYP-8- nitka: 2, 75; ig³a: 40mm, 1/2 ko³a okr±g³a wzmocniona czterema krawêdziami tn±cymi 180 szt.
nici chir. TYP-8-nitka 5/0, 3-40cm: ig³a 2x7-8mm; 1/4mm ko³a, szpatu³ka 240 szt.
Nici chir. TYP-8, nitka 4/0, 75mm bia³a, ig³a 2x12mm, okr±g³a 192 szt.
Nici chir. TYP-8, nitka 0, 75cm, ig³a 1/2 ko³a 30mm okr±g³a 268 szt.
Nici chir. TYP-8, nitka 1, 75cm, ig³a 1/2 ko³a 30mm okr±g³a 289 szt.
nici chir. TYP-1
Nici syntetyczne z kopolimeru 90% Glikolidu i 10% L-Laktydu Poli, plecionkowe, powlekane w 50% kopolimerem Glikolidu i L-Laktydu Poli (w stosunku 35/65) i 50% Stearynianem wapnia, 25% podtrzymywania tkankowego po 28 dniach
nici chir. TYP-8
Nici niewch³anialne z poliestru, plecione, powlekane silikonem syntetyczne

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz dokonywaæ poprawek oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w obliczeniu ceny, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê zawieraj±c± b³êdy w obliczeniu ceny.
17.2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium punktowym.
17.3. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spe³nili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:

Cena 100%

17.4. Dla porównania cen z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy stosowa³ bêdzie nastêpuj±cy wzór:
X 100% – wzór obliczenia punktów za kryterium cena
– liczba punktów otrzymanych przez dan± ofertê w kryterium cena
– cena najni¿szej oferty
– cena badanej oferty

Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-11- nitka: 1, 75 cm; ig³a: 30 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 72 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 1, 75 cm; ig³a: 39 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 72 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 1/0, 75 cm; ig³a: 30 mm, 1/2 ko³a, okr±g³a 100 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 1/0, 75 cm; ig³a: 30 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 500 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 10/0, 10-15 cm; ig³a: 3,8-4 mm, 3/8 ko³a, okr±g³a 12 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 10/0, 10-15cm; ig³a: 5-7mm, 3/8 ko³a, okr±g³a szpatu³a lyb mikrolancet 24 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 10/0, 30 cm; ig³a: 2x6-6,5 mm, 3/8 ko³a, okr±g³a szpatu³a lub mikrolancet 120 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 2/0, 75 cm; ig³a: 30 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 1000 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 2/0, 75 cm; ig³a: 24 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 1000 sasz
nici chir., TYP – 11 nitka 2/0, 75 cm; ig³a 26mm, 1/2 ko³a, okr±g³a 180 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 3/0, 75 cm; ig³a: 16 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 300 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 3/0, 75 cm; ig³a: 19 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 1260 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 3/0, 75 cm; ig³a: 24 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 600 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 3/0, 75 cm; ig³a: 30 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 720 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 3/0, 90 cm; ig³a: 35 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 36 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 4/0, 45 cm; ig³a: 16 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 840 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 4/0, 45 cm; ig³a: 19 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 1120 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 5/0, 45 cm; ig³a: 12 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 504 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 5/0, 45 cm; ig³a: 16 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 396 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 5/0, 75 cm; ig³a: 19 mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 300 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 8/0, 10-15 cm; ig³a: 6 mm, 3/8 ko³a, okr±g³a, micro 72 sasz
nici chir. TYP-11- nitka: 9/0, 10-15 cm; ig³a: 4 mm, 3/8 ko³a, okr±g³a 72 sasz
Nici chir.TYP-11-nitka:4/0, 60cm; ig³a:12mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 72 sasz.
Nici chir.TYP-11-nitka:6/0, 60cm; ig³a:12mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 36 sasz
Nici chir.TYP-11-nitka:6/0, 45cm; ig³a:13mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca z zakoñczeniem, Micro-pointplastyczna/kosmetyczna 36 szasz
Nici chir.TYP-11-nitka:2, 100cm; ig³a:90mm, 3/8 ko³a, odwrotnie tn±ca 72 szasz
nici chir. TYP-12- nitka: 2/0, 75 cm; ig³a: 26 mm, 1/2 ko³a, okr±g³a 72 sasz
nici chir. TYP-12- nitka: 2/0, 75 cm; ig³a: 30 mm, 1/2 ko³a, okr±gla 72 sasz
nici chir. TYP-12- nitka: 2/0, 75 cm; ig³a: 37 mm, 1/2 ko³a, okrag³a 72 sasz
nici chir. TYP-12- nitka: 3/0, 90 cm; ig³a: 2X22 mm, 1/2 ko³a, okrag³a 72 sasz
nici chir. TYP-12- nitka: 4/0, 75 cm; ig³a: 17 mm, 1/2 ko³a, okr±g³a 72 sasz
nici chir. TYP-12- nitka: 5/0, 75 cm; ig³a: 13 mm, 1/2 ko³a, okr±g³a # 72 sasz

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz dokonywaæ poprawek oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w obliczeniu ceny, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê zawieraj±c± b³êdy w obliczeniu ceny.
17.2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium punktowym.
17.3. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spe³nili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:

Cena 100%

17.4. Dla porównania cen z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy stosowa³ bêdzie nastêpuj±cy wzór:
X 100% – wzór obliczenia punktów za kryterium cena
– liczba punktów otrzymanych przez dan± ofertê w kryterium cena
– cena najni¿szej oferty
– cena badanej oferty

Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowy stapler skórny z szerokimi 35 zszywkami powlekanymi teflonem grzbiet staplera 6,9mm, nó¿ka 3,6mm 420 szt.
wosk kostny -mieszanina wosku pszczelego (70%) i wazeliny (30%), 2,95g listek 288 sasz

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz dokonywaæ poprawek oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w obliczeniu ceny, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê zawieraj±c± b³êdy w obliczeniu ceny.
17.2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium punktowym.
17.3. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spe³nili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:

Cena 100%

17.4. Dla porównania cen z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy stosowa³ bêdzie nastêpuj±cy wzór:
X 100% – wzór obliczenia punktów za kryterium cena
– liczba punktów otrzymanych przez dan± ofertê w kryterium cena
– cena najni¿szej oferty
– cena badanej oferty

Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

7.1. W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków o których mowa w art. 112 ustawy Pzp Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów i o¶wiadczeñ:
7.1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7.1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, a w przypadku braku konieczno¶ci ich posiadania, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie informuj±c o braku konieczno¶ci posiadania w/w dokumentów.
7.1.3. Wykonawca musi znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZA£¡CZNIK NR 3 do SWZ,
7.1.4. Wykonawca musi posiadaæ zdolno¶æ techniczn± i zawodow±. Na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia „Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 5 do SWZ oraz za³±czenie 2 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie dostaw przez Wykonawcê w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane .
Dowodami tymi s± w szczególno¶ci:
7.1.4.1. referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub us³ug okresowych lub ci±g³ych, po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
7.1.4.2. w przypadku zamówieñ na dostawy lub us³ugi – o¶wiadczenie Wykonawcy – je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów , o których mowa w punkcie powy¿ej.

W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powy¿ej budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego lub gdy z referencji albo z innego dokumentu wynika, ¿e zamówienie nie zosta³o wykonane lub zosta³o wykonane nienale¿ycie, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego, dostawy lub us³ugi by³y lub mia³y zostaæ wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu.
7.1.5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
7.1.6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy ma gwarantowaæ rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
7.1.6.1 zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
7.1.6.2 sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
7.1.7. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zgodnie z art. 108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 273 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
7.2.1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru - ZA£¡CZNIK NR 4 do SWZ,
7.2.2 Aktualny odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7.1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7.1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, a w przypadku braku konieczno¶ci ich posiadania, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie informuj±c o braku konieczno¶ci posiadania w/w dokumentów.
7.1.3. Wykonawca musi znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZA£¡CZNIK NR 3 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

10.1. Aktualne ¶wiadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175, 447 i 534 z pó¼n. zm.) lub ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001r. prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 449, 399 i 959 z pó¼n. zm.) 10.3 deklaracji zgodno¶ci CE wystawionej przez wytwórcê i certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem lub zg³oszenie do rejestru wyrobów medycznych wyrobu oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklaracjê zgodno¶ci.
10.2. Wszystkie dokumenty musz± byæ wa¿ne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa art. 10.1 ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku koñcz±cego siê terminu wa¿no¶ci dokumentu Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesi±ca poprzedzaj±cego miesi±c up³ywu terminu wa¿no¶ci dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcê. W przypadku gdy dokument traci wa¿no¶æ podczas trwania umowy Wykonawca musi za³±czyæ do aktualnego dokumentu o¶wiadczenie, ¿e dostarczy przed³u¿enie dokumentu do siedziby Zamawiaj±cego.
10.3. Materia³y informacyjne dotycz±ce oferowanego wyrobu zawieraj±ce zdjêcia oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia potwierdzaj±cy wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego, z nazw± producenta– w jêzyku polskim.
10.4. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w jêzyku polskim, które maj± zostaæ dostarczone zawieraj±ce dok³adny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±cy spe³nienie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego – w przypadku braku powy¿szych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spe³niaj±ca wymogów Zamawiaj±cego (z zastrze¿eniem art. 107 ust. 2 Pzp). Przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y za³±czyæ w postaci pliku oznaczonego, którego pakietu i pozycji dotycz±.
10.5. O¶wiadczenie zgodne z za³±cznikiem nr 10 do SWZ, ¿e Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie 5 dni, próbki zaoferowanego asortymentu w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 1 szt. do ka¿dej pozycji, w celu potwierdzenia, ¿e oferowany wyrób spe³nia okre¶lone w niniejszym SWZ parametry. Próbki musz± posiadaæ oryginaln± etykietê producenta i opis w jêzyku polskim, z wszystkimi niezbêdnymi danymi dotycz±cymi produktu. W przypadku wybrania najkorzystniejszej oferty danego Wykonawcy, próbki bêd± stanowi³y za³±cznik do umowy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

10.1. Aktualne ¶wiadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175, 447 i 534 z pó¼n. zm.) lub ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001r. prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 449, 399 i 959 z pó¼n. zm.) 10.3 deklaracji zgodno¶ci CE wystawionej przez wytwórcê i certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem lub zg³oszenie do rejestru wyrobów medycznych wyrobu oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklaracjê zgodno¶ci.
10.2. Wszystkie dokumenty musz± byæ wa¿ne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa art. 10.1 ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku koñcz±cego siê terminu wa¿no¶ci dokumentu Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesi±ca poprzedzaj±cego miesi±c up³ywu terminu wa¿no¶ci dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcê. W przypadku gdy dokument traci wa¿no¶æ podczas trwania umowy Wykonawca musi za³±czyæ do aktualnego dokumentu o¶wiadczenie, ¿e dostarczy przed³u¿enie dokumentu do siedziby Zamawiaj±cego.
10.3. Materia³y informacyjne dotycz±ce oferowanego wyrobu zawieraj±ce zdjêcia oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia potwierdzaj±cy wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego, z nazw± producenta– w jêzyku polskim.
10.4. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w jêzyku polskim, które maj± zostaæ dostarczone zawieraj±ce dok³adny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±cy spe³nienie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego – w przypadku braku powy¿szych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spe³niaj±ca wymogów Zamawiaj±cego (z zastrze¿eniem art. 107 ust. 2 Pzp). Przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y za³±czyæ w postaci pliku oznaczonego, którego pakietu i pozycji dotycz±.
10.5. O¶wiadczenie zgodne z za³±cznikiem nr 10 do SWZ, ¿e Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie 5 dni, próbki zaoferowanego asortymentu w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 1 szt. do ka¿dej pozycji, w celu potwierdzenia, ¿e oferowany wyrób spe³nia okre¶lone w niniejszym SWZ parametry. Próbki musz± posiadaæ oryginaln± etykietê producenta i opis w jêzyku polskim, z wszystkimi niezbêdnymi danymi dotycz±cymi produktu. W przypadku wybrania najkorzystniejszej oferty danego Wykonawcy, próbki bêd± stanowi³y za³±cznik do umowy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pozosta³e dokumenty, które Wykonawca sk³ada wraz z ofert±
11.1 Uzupe³niony i podpisany dokument pod nazw± formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SWZ
11.2. Uzupe³niony i podpisany dokument pod nazw± formularz asortymentowo-cenowy - za³±cznik nr 2 do SWZ, w formacie pdf oraz arkusza kalkulacyjnego (.xls, .xlsx .ods) o nazwie pliku wg podanego wzoru: nazwa firmy_numer postêpowania.
11.3. O¶wiadczenie dot. obowi±zku podatkowego od towarów i us³ug - za³±cznik nr 6 do SWZ
11.4. Uzupe³niony wzór umowy o dane Wykonawcy - za³±cznik nr 7 do SWZ
11.5 Za³±cznik nr II do projektu umowy - za³±cznik nr 8 do SWZ,
11.6. O¶wiadczenie dot. RODO - za³±cznik nr 9 do SWZ
11.7 O¶wiadczenie o dostarczeniu próbek – za³±cznik nr 10 do SWZ
11.7. Dokumenty potwierdzaj±ce wykaz 2 dostaw

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Sk³adanie ofert przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie
8.1. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, ka¿dy z nich zobowi±zany jest przedstawiæ dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.2, natomiast dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.3. podmioty sk³adaj± wspólnie, tj.: warunki w nich okre¶lone s± spe³nione, gdy podmioty sk³adaj±ce ofertê spe³niaj± je ³±cznie.
8.2. Oferta wspólna musi zostaæ przygotowana i z³o¿ona w nastêpuj±cy sposób:
8.2.1. podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê ustanawiaj± i wskazuj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o
udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO OFERTY NALE¯Y DO£¡CZYÆ PE£NOMOCNICTWO,
8.2.2. oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê ;
8.2.3. ka¿dy z podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê musi z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu
z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp- ZA£¡CZNIK NR 4 DO SWZ.
8.3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed
podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia s± zobowi±zani dostarczyæ Zamawiaj±cemu stosown± kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

9. Wykonawcy maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada:
9.1.1. o¶wiadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.
9.1.2. o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.
9.1.3. ppkt 7.2.2 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3.4 Zamawiaj±cy przewiduje zmianê postanowieñ zawartej umowy z uwzglêdnieniem zapisów art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm.),w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy nastêpuj±cych aneksów:
a) Wykonawca zobowi±zany jest do informowania Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy o wszystkich zmianach wprowadzonych do przedmiotu umowy lub wycofaniu z produkcji. Wykonawca zobowi±zany jest, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w zdaniu poprzednim, do zaproponowania zamiennika, pod warunkiem, ¿e cena zamiennika nie przekracza ceny przedmiotu umowy oraz spe³nia parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
b) Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie do zawartej umowy zmiany dotycz±cej przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy, z zachowaniem tych samych warunków w przypadku gdy w zakresie ilo¶ciowym przedmiot umowy nie zostanie wyczerpany w podstawowym okresie obowi±zywania umowy. W przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w zdaniu poprzednim okres obowi±zywania umowy nie mo¿e ³±cznie przekroczyæ 2-ch lat.
c) Ilo¶ci asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia okre¶lone w za³±czniku nr 1 do Umowy s± warto¶ciami szacunkowymi, s³u¿±cymi do prawid³owego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilo¶æ zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu, w ramach poszczególnych pozycji asortymentowych w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem, i¿ warto¶æ oferty a zarazem Umowy wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do niezrealizowania pe³nej ilo¶ci i asortymentu umowy okre¶lonych w umowie. W takiej sytuacji Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwaæ ¿adne roszczenia. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zrealizowania przedmiotu umowy w wysoko¶ci minimalnej 80% warto¶ci brutto umowy okre¶lonej w § 3 ust. 1.
d) Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy gdy nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia, lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy.
3.5 Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. Wprowadzanie do umowy innych zmian jest niedopuszczalne.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. ¶w. Jana Paw³a II S.A. ul. Jana Paw³a II nr 2, 57-320 Polanica- Zdrój.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Opis sposobu przygotowania ofert
15.1 Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
15.2 Na miniPortalu Wykonawca szyfruje ofertê. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
15.3 Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w szczególno¶ci .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
15.4 Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania
z miniPortal. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
15.5 Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one
w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”
a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.
15.6 Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionych równie¿ na miniPortalu.
15.7 Sposób zmiany i wycofania oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu
Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.
15.8 Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
15.9 Z³o¿enie przez jednego Wykonawcê lub podmioty wystêpuj±ce wspólnie, wiêcej ni¿ jednej oferty
lub oferty zawieraj±cej rozwi±zania alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
15.10 Oferty do udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 , sporz±dza siê, pod
rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SWZ.
15.11 Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego oraz dopuszcza do³±czenia katalogu
elektronicznego do sk³adanej oferty.
15.12 Upowa¿nienie do podpisania oferty powinno byæ do³±czone do oferty w formie orygina³ów w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em, o ile nie wynika ono z innych dokumentów za³±czonych do oferty.
2021-06-07 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.