Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00430924/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00440535/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00445338/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
- 2022/BZP 00454556/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00459884/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00464552/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-29
- 2023/BZP 00033948/01 - Wynik z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy wyrobów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa Nowa) lub bezpośrednio https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy wyrobów medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab66bfdf-5ff4-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334613/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy wyrobów medycznych w tym opatrunków specjalistycznych, pasków diagnostycznych oraz preparatów kosmetycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430924/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/76/PN/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 314785,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy sterylnych żeli nawilżających do jednorazowego zastosowania w ilościach oraz asortymentach szczegółowo opisanych pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6912,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy żeli do cewnikowania w ilościach oraz asortymentach szczegółowo opisanych pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 83525,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy opatrunków antybakteryjnych w ilościach oraz asortymentach szczegółowo opisanych pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 8380,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy opatrunków specjalistycznych i innych wyrobów medycznych w ilościach oraz asortymentach szczegółowo opisanych pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 26661,53 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy wskaźników do wizualizacji podczas zabiegów chirurgicznych, takich jak śródoperacyjna kontrola szczelności szwów, wizualizacja nieszczelności i wyznaczania przebiegu przetoki w ilościach oraz asortymentach szczegółowo opisanych pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33124000-5 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 10746,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy jałowych żeli zawierających zawiesinę z mikrocząsteczek dekstranomeru i usieciowanego kwasu hialuronowego pochodzenia niezwierzęcego do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet lub męskiej inkontynencji w ilościach oraz asortymentach szczegółowo opisanych pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 18144,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy płynów do barwienia tkanek, stosowanych w chirurgii oka w ilościach oraz asortymentach szczegółowo opisanych pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33124000-5 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 8640,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy płynów do kardioplegii (HTK formula solution) w ilościach oraz asortymentach szczegółowo opisanych pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 175500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju ze słodkich migdałów – do stosowania m.in. u kobiet w ciąży przed porodem w ilościach oraz asortymentach szczegółowo opisanych pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 1458,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BL MEDICA SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561859304
7.3.4) Miejscowość: Kliniska Wielkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BL MEDICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BL MEDICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84758,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOMED POLSKA SP Z O O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231284133
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76464,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consultronix S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760115479
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Stała konserwacja oraz przeglądy stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych (WBK)- sprawa 1/2025
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Technologie informacyjno - komunikacyjne oraz wzmocnienie kompetencji cyfrowych na rynku pracy"
- Usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym- sprawa 2/2025
- Przebudowa ul. Orzeszkowej, Wągla, Asnyka, oraz Baczyńskiego (z podziałem na cztery części )
- Profilowanie dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca stalowego wibracyjnego na terenie Gminy Grudziądz
- Budowa drogi dla pieszych w miejscowości Rogóźno w ciągu drogi powiatowej nr 1360C Kłódka - Rogóźno
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy drenów jednorazowego użytku do laparoskopu
- Dostawy mikrokuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów do pomiaru poziomu hemoglobiny posiadanych przez Zamawiającego.
- Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dostawy opatrunków i pasków do zamykania ran.
- Dostawa dostawę płyt DVD i CD, papierów ksero, środków czyszcząco - dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz soli próżniowej tabletkowanej
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów medycznych oraz rękawic chirurgicznych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
więcej: Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.