Og³oszenie z dnia 2022-03-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00074443/02 - Og³oszenie z dnia 2022-03-03 (po zmianach)
- 2022/BZP 00074942/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-03
- 2022/BZP 00154024/01 - Wynik z dnia 2022-05-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa budynku przedszkola w m. Wolica przy ul. Z³otego K³osa, dzia³ka nr ew. 513, 514, gmina Nadarzyn
realizowanego w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nadarzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nadarzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nadarzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa budynku przedszkola w m. Wolica przy ul. Z³otego K³osa, dzia³ka nr ew. 513, 514, gmina Nadarzyn
realizowanego w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0531ab5e-9a13-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00074443
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035134/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Zaprojektowanie i budowa przedszkola w m. Wolica przy ul. Z³otego K³osa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: przetargi@nadarzyn.pl lub mciarka@nadarzyn.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Pytania i odpowiedzi”.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
- zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl,
- Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta,
- rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych, dlatego te¿ Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej,
- Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu.
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w sposób opisany w pkt. 2,
- Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Sk³adany wniosek mo¿na przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce "ZADAJ PYTANIE". W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ wszystkie dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane". Zamawiaj±cy udzieli niezw³ocznie odpowiedzi, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo ofert podlegaj±cych negocjacjom, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania odpowiednio ofert albo ofert podlegaj±cych negocjacjom.
- Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta, dostêpne codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl
- korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3. Wymagania techniczno - organizacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemow operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
- w³±czona obs³uga JavaScript,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
5. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Instytutu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO), Urz±d Gminy Nadarzyn informuje, ¿e:
− Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Nadarzyn zwana dalej administratorem, reprezentowana przez Wójta Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, tel. 227298185, fax. 227298175, e-mail: gmina@nadarzyn.pl, ePUAP: /8420yasifl/SkrytkaESP
− Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - rodo@nadarzyn.pl
− Pani/Pana dane osobowe s± przetwarzane w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi,
− Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest obowi±zek prawny ci±¿±cy na administratorze, wynikaj±cy z przepisów prawa, nak³adaj±cy obowi±zek realizacji konkretnego zadania,
− Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celu ich przetwarzania, a konsekwencj± ich niepodania bêdzie niemo¿liwo¶æ realizacji zadania,
− Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres realizacji danego zadania oraz zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji,
− Przetwarzane dane osobowe mog± byæ pozyskiwane od osoby, której dane dotycz±, a tak¿e ze ¼róde³ publicznie dostêpnych oraz od organów administracji publicznej, innych podmiotów i osób fizycznych zobowi±zanych do przekazania danych osobowych,
− Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora posiadaj±cych uprawnienia do ich przetwarzania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przys³uguje Pani/Panu prawo do ¿±dania od administratora:
- dostêpu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- ograniczenia ich przetwarzania,
- usuniêcia,
- przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu.
− W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przys³uguje Pani/Panu prawo
do wycofania w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie, przy czym wycofanie zgody nie ma wp³ywu na zgodno¶æ z prawem dotychczasowego przetwarzania.
− Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
− Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegaj±cych na budowie budynku 6 oddzia³owego przedszkola w m. Wolica, dzia³ka nr ew. 513, 514 wraz zagospodarowaniem terenu zewnêtrznego.
2. Zakres inwestycji obejmuje: 1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej: budowy budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, zlokalizowanego przy ul. Z³otego K³osa
w Wolicy, dz. nr 513, 514. Zamawiaj±cy dopuszcza realizacjê obiektu w technologii: szkieletowej drewnianej, prefabrykowanej, tradycyjnej udoskonalonej;2)wykonanie robót budowlanych wraz z dostaw± wyposa¿enia kuchni i urz±dzeñ na place zabaw. Plac zabaw musi spe³niaæ wymagania norm PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177.
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia tj. obs³uga urz±dzeñ, maszyn i sprzêtu budowlanego, wykonywanie pozosta³ych prac budowlanych niezbêdnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacj± projektow± i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez ca³y okres wykonywania tych czynno¶ci w ramach zamówienia.
4. Szczegó³owe warunki dotycz±ce realizacji zamówienia okre¶la specyfikacja warunków zamówienia wraz z za³±cznikami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wy³±cznie w oparciu o przedstawione powy¿ej kryteria oceny ofert. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regu³± matematyczn±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ;2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub posiada zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 5.000.000,00 PLN;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ w ci±gu ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia obejmuj±ce budowê obiektów kubaturowych o kubaturze nie mniejszej ni¿ 3000 m3 wraz z nastêpuj±cymi instalacjami: wodno-kanalizacyjn±, centralnego ogrzewania, wentylacyjn±, elektryczn±, teletechniczn± oraz zagospodarowaniem terenu, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 4 000 000,00 z³ brutto ka¿de, oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w realizacji zamówienia osobami w specjalno¶ciach:
* Kierownik budowy – min. 1 osoba posiadaj±ca kwalifikacje:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami (w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia równowa¿ne do kierowania robotami);
- co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami lub nadzorowaniu robót na budowach budynków kubaturowych.
* Kierownik robót sanitarnych – min. 1 osoba posiadaj±ca kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami (w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia równowa¿ne do kierowania robotami);
- co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie robót sanitarnych na budowach budynków kubaturowych.
* Kierownik robót elektrycznych – min. 1 osoba posiadaj±ca kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami (w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia równowa¿ne do kierowania robotami);
- co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych na budowach budynków kubaturowych.
* Kierownik robót drogowych– min. 1 osoba posiadaj±ca kwalifikacje:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami (w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia równowa¿ne do kierowania robotami);
- co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami lub nadzorowaniu robót drogowych.
UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza po³±czenie wy¿ej wskazanych funkcji pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Potwierdzaj±cych spe³nianie warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
2. Potwierdzaj±cych spe³nienie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zawarto¶æ oferty - kompletna oferta musi zawieraæ:1) Formularz Oferty - za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ;
2) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 i nr 3 do SWZ;
Uwaga! wymóg z³o¿enia o¶wiadczeñ dotyczy tak¿e podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) dowód wniesienia wadium, w przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na;
4) stosowne Pe³nomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z dokumentu rejestracyjnego – za³±cznik Wykonawcy;
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
- dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – za³±cznik Wykonawcy, oraz
- o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – za³±cznik nr 5 do SWZ.
6) w przypadku, gdy Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków polega na zasobach innych podmiotów – zobowi±zania tych podmiotów do udostêpnienia zasobów, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 150.000,00 z³ (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3
oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego
nr 67 1020 1042 0000 8602 0441 5105
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które
w oznaczonym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze
pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) Umocowanie Pe³nomocnika musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z ofert±. Pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie i precyzowaæ zakres umocowania, musi te¿ wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie.
Na dokumencie pe³nomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musz± podpisaæ siê osoby, które s± uprawnione do dzia³ania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza;
3) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie:1) Zmian nieistotnych, tj. innych ni¿ zdefiniowane w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp; 2)Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian opisanych poni¿ej, tj.: a)zmiany wynagrodzenia z powodu zmiany: - stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego (przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto).-wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; - zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342), je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;b) wykonania robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego wykonania umowy i nie spowoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu okre¶lonego w specyfikacji warunków zamówienia oraz wynikaj±cego z tre¶ci oferty.c)zmiany terminu realizacji umowy z powodu:- wyst±pienia si³y wy¿szej;-przyspieszenia ukoñczenia robót lub usprawnienie procesu budowlanego;-wyst±pienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze specyfikacj± techniczn±, wiedz± i sztuk± budowlan± lub uniemo¿liwiaj±cych przeprowadzenie prób i sprawdzeñ;- okoliczno¶ci niezawinionych przez Wykonawcê, w tym konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian dokumentacji projektowej;
- konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, dodatkowych;- zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania lub braku dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji;
- wyst±pienia okoliczno¶ci wstrzymania inwestycji przez czynniki zewnêtrzne (niezale¿ne budowy);
- okoliczno¶æ prawn±, ekonomiczn± lub techniczn±, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi;- inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±; d) zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy, które nie wymagaj± zmiany udzielonego pozwolenia na budowê i nie wykraczaj± poza przedmiot okre¶lony w specyfikacji warunków zamówienia,e) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia. Zmiana jest mo¿liwa na osobê spe³niaj±c± wymogi SWZ, a dla dokonania zmiany niezbêdne jest uzyskanie zgody Zamawiaj±cego na zaproponowan± osobê,
f) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotycz±ca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, g) zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 357 (1) Kodeksu Cywilnego, h) istotne zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, za które Wykonawca nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci,i) zmiany sposobu realizacji umowy w sytuacji zmian przepisów prawa lub pojawienia siê nowych interpretacji i wytycznych z zakresu ochrony danych osobowych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl, w zak³adce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-21 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-19
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1) cena;2) okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
INNE PRZETARGI NADARZYN
- Dostawa i monta¿ urz±dzeñ aktywnej sieci komputerowej LAN i systemów zarz±dzania i nadzoru dla Zak³adu Us³ug Medycznych w Nadarzynie
- Zakup, dostawa i monta¿ mebli (gabinety stomatologiczne) dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajduj±cego siê przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Opracowanie projektów planów miejscowych dla obszarów w Gminie Nadarzyn
wiêcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ¶wietlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa ¶wietlicy w so³ectwie Skórzewa w miejscowo¶ci Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± w mie¶cie i gminie Dzia³oszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego s³u¿±cego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego s³u¿±cego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowo¶ci Otrocz"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.