Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048620/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074532 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa kruszyw wraz z transportem niezbędnych do realizacji zadań Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Łaziska Górne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273664903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ENERGETYKÓW 5
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pgkim-laziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa kruszyw wraz z transportem niezbędnych do realizacji zadań Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Łaziska Górne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45c04c11-af1b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048620/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: znak sprawy: 4/2021/05/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 209850,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1• Kruszywo z żużli hutniczych 0 ÷ 11 mm 150 ton
• Kruszywo z żużli hutniczych 11 ÷ 45 mm 2 000 ton
• Kruszywo z żużli hutniczych 45 ÷ 90 mm 1 000 ton
• Kruszywo dolomitowe 4 ÷ 31,5 mm 100 ton
• Kruszywo dolomitowe 31,5 ÷ 63 mm 100 ton
Czas realizacji do 24 godzin od złożenia zamówienia w formie pisemnej poprzez e-mail bądź telefonicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 160850,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Destrukt asfaltowy (Frez asfaltowy/ Kora asfaltowa) 0 ÷ 12 mm 700 tonCzas realizacji do 24 godzin od złożenia zamówienia w formie pisemnej poprzez e-mail bądź telefonicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186222,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186222,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186222,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAKEM Sławomir Kołacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351587910
7.3.3) Ulica: ul. Św. Jana Pawła II 32
7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-170
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186222,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-06 do 2022-06-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt.3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz.2019 z późn. zm.)- w skrócie Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego to jest do godz. 9:00 dnia 14.05.2021r. wpłynęły 2 oferty dla zadania nr 2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości 258 115,50 zł brutto, w tym na zadanie nr 2 - 60 270,00 zł brutto.
W trakcie badania i oceny ofert, najtańsza oferta, w której Wykonawca zaproponował cenę 57 687,00 zł brutto została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art.63 ust. 2, tj. oferta została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym. Oferta nr 2, w której Wykonawca zaproponował cenę brutto: 68 880,00 zł przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, tj. 60 270,00 zł brutto. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (Dz.U. z 2019, poz.2019 z pozn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Dostawa wraz z transportem kruszywa do naprawy dróg na terenie gminy Rozprza w 2025 roku
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.