Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00050869/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00058025/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00220957/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do realizacji przez uczniów Zespołu Szkół nr 18 we Wrocławiu projektów zawodoznawczych - w podziale na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 18
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932820931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 58
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-645
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wachowska@zs18.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs18.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do realizacji przez uczniów Zespołu Szkół nr 18 we Wrocławiu projektów zawodoznawczych - w podziale na 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-299464b3-88e2-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007432/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów do realizacji przez uczniów projektów zawodoznawczych w podziale na dwie części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowa 18”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050869/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS18.PZ18.4.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 28763,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów elektrycznych do realizacji Projektów Zawodoznawczych, tj.:L.p. Nazwa Pomocy Dydaktycznej Ilość sztuk
1. Przekaźnik CKF-B 3
2. Wyłącznik różnicowoprądowy jednofazowy 30mA 3
3. Wyłącznik nadprądowy 1P 6A 3
4. Wyłącznik nadprądowy 1P 16A 3
5. Lampka modułowa 3-kolorowa 3
6. lampka modułowa kontrolna zielona 3
7. Lampka modułowa kontrolna czerwona 3
8. przycisk sterowniczy podwójny modułowy 3
9. przełącznik przyciskowy modułowy 6
10. przełącznik przyciskowy 1nc modułowy 6
11. stycznik mocy 9A 3P 230V AC 50Hz 1Z 1R LC1D09 9
12.
silnik 0,18 – 1,5 kW , obr. 970 – 1425
400/690V gwiazda-trójkąt
3
13. wtyczka 3 fazowa 3
14. przekaźnik rozruch gwiazda-trójkąt 3
15. przekaźnik czasowy 3
16. przewody LGy 1x1,5mm2 czarne 50m 1
17. przewody LGy 1x1,5mm2 czerwone 50m 1
18. łącznik sterowania roletami góra-dół 4
19. przewód YDY okrągły 3x1,5mm2 50m 1
20. roleta zewnętrzna z napędem elektrycznym 2500 x 2500 mm 1
21. roleta zewnętrzna z napędem elektrycznym 1150 x 1800 mm 1
22. roleta zewnętrzna z napędem elektrycznym 2200 x 1800 mm 1
23. miernik tablicowy: woltomierz amperomierz watomierz AC 230v 5
24. przewód OMY 3x1,5mm2 20m 1
25. wyłącznik różnicowo-prądowy 25A 30mA 5
26. wyłącznik różnicowo-prądowy 20A 30mA 5
27. wyłącznik różnicowo-prądowy 16A 30mA 5
28. wyłącznik nadprądowy B10 jednofazowy 10
29. wyłącznik nadprądowy 16A jednofazowy 10
30. taśma LED RGB z pilotem 5m 1
31. wytwornica dymu 500W 1
32. regulator ładowania 12V z 2 portami USB 2
33. akumulator żelowy 12V 55-60 Ah 2
zwanych dalej „materiałami”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do swz („OPZ – materiały elektryczne”).
3. Do materiałów muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w Załączniku nr 1 do swz (o ile dotyczy).
4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, wolne od wad i usterek fizycznych oraz prawnych, a także obciążeń osób trzecich.
5. Dostarczone materiały muszą spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach polskiego prawa.
6. Dostarczone materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty (jeżeli dotyczy) i deklaracje zgodności CE.
7. Zamawiający informuje, iż dla wyspecyfikowanych materiałów, podane w Załączniku nr 1 do swz ich parametry są wartościami minimalnymi, służącymi wyłącznie określeniu jego cech technicznych i jakościowych.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie przez Wykonawcę wyspecyfikowanych materiałów o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych, niż wskazane w Załączniku nr 1 do swz.
9. Przy dostawie materiałów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
10. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
11. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały na okres minimum 12, 18 lub 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru materiałów, w zależności od treści złożonej przez niego oferty.
UWAGA: termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
12. Materiały dostarczone będą do siedziby Zamawiającego, tj. do Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 – transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem tego wyposażenia w miejsce (pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego), wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio na etapie dostawy.
13. Koszt dostarczenia materiałów ponosić będzie Wykonawca.
14. Dostawa materiałów nastąpi w godzinach 8:00-15:00, w dni robocze od poniedziałku do piątku.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego, z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem, o planowanym terminie dostawy materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 12661,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów elektrycznych do realizacji Projektów Zawodoznawczych, tj.:L.p. Nazwa Pomocy Dydaktycznej Ilość sztuk
1. Rura miedziana miękka 3/8” x 1,0 50m 1
2. Beczka ze stali kwasoodpornej 30 litrów 1
3. Chłodnica szklana spiralna min 500mm 1
4. Chłodnica ze stali kwasoodpornej min 400mm 1
5. Elektrolizer komplet 1
6. Manometr z gwintem ¼” 5
7. Termometr zegarowy bimetaliczny z gwintem ¼” 5
8. Przepływomierz ½” 4
9. Przepływomierz 1” 4
10. Grzałka nierdzewne 1500-2000W 5/4” 2
11. Sterownik regulator do grzałki 2
12. Termometr elektroniczny cyfrowy z sondą 10
13. Rura karbowana DN16 w izolacji EPDM o grubości 13 mm 25m 1
14. Kabel PV1-F 6mm2 100m 1
15. Konektory MC4 komplet 20
16. Rura miedziana miękka 3/8” x 1,0 25m 1
17. Rura miedziana miękka 1/4” x 1,0 25 m 1
18. Izolacja kauczukowa na rurę 3/8” 50m 1
19. Izolacja kauczukowa na rurę 1/4” 50m 1
20. Narzutki 3/8” 30
21. Narzutki 1/4”
30
22. Klimatyzator split 3,5kW z zestawem montażowym 1
23. Zawór odcinający kulowy 1/4" lutowany 1
24. Zawór elektromagnetyczny 1/4" lutowany 1
25. Filtr odwadniacz 1/4" lutowany 1
26. Wziernik cieczy 1/2" lutowany 1
27. Amortyzator drgań 3/4" absorber (anakonda) tłumik drgań 1
28. Zawór zwrotny skręcany 1/4 " 1
29. Separator cieczy lutowany 3/4" 1
30. Zawór bezpieczeństwa 12 bar 1
31. Kapilara z dwoma nakrętkami 1/4", łącznik ciśnieniowy 1.5 m 1
32. Termostatyczny zawór rozprężny R134a +15/-30 1
33. Elektroniczny zawór rozprężny 1
34. Termostat przeciwzamrożeniowy 1
35. Termostat chłodziarki 1
36. Presostat mechaniczny podwójny wysokiego i niskiego ciśnienia z automatycznym resetem 1
37. Filtr odwadniacz do urządzeń chłodniczych 13,5 g do urządzeń chłodniczych 6mm x 6mm + zaworek AVX uniwersalny lodówkowy 1
38. Panel fotowoltaiczny o mocy nie mniejszej niż 310 W 2
39. Kabel solarny czarny 4mm2 25m 2
40. Kabel solarny czerwony 4mm2 25m 2
41. Kanał spiro d 160 6m 1
42. Kanał spiro d 125 6m 1
43. Kanał spiro d 200 3m 1
44. Trójnik T 125-125-125 4
45. Trójnik T 160-160-160 4
46. Kolano d 125 90° 4
47. Kolano d 160 90° 4
48. Kolano d 200 90° 4
49. Kolano d 125 45° 4
50. Kolano d 160 45° 4
51. Kolano d 200 45° 4
52. Czerpnia / Wyrzutnia ścienna d 200 2
53. Anemostat nawiewny d 125 4
54. Anemostat wywiewny d 125 4
55. Anemostat nawiewny d 160 4
56. Anemostat wywiewny d160 4
57. Kanał flex 125 bez izolacji 10m 1
58. Przepustnica d 125 4
59. Przepustnica d 160 4
60. Rury miedziane freonowe w kręgach 1/2" 25m 1
61. Rury miedziane freonowe w kręgach 1/4" 25m 1
62. Rury freonowe w kręgach 3/8" 25m 1
63. Mata izolująca samoprzylepna 20 mm 15m2 1
64. Izolacja kauczukowa do przewodów freonowych na rozmiar 1/4" grubość otyliny 7-10 mm 25m 1
65. Izolacja kauczukowa do przewodów freonowych na rozmiar 3/8" grubość otyliny 7-10 mm 25m 1
66. Izolacja kauczukowa do przewodów freonowych na rozmiar 1/2" grubość otyliny 7-10 mm 25m 1
67. Przewód instalacyjny YDY-ŻO 5x1 750V 15m 1
68. Przewód linka ETU-OMY 3x1 500V 15 m 1
69. Przewód ekranowany LiYCY 4x0,75 mm² 300/300V 30m 1
70. Konsola montażowa 30x30 długość 350-500 mm 10
71. Obejmy d 200 8
72. Obejmy d 160 8
73. Obejmy d 125 8
74. Taśma aluminiowa 70-100 mm szerokości 4
75. Taśma izolacyjna kauczukowa 50 mm 4
76. Wentylator kanałowy d 200 Vmax=1000 m3/h 1
zwanych dalej „materiałami”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do swz („OPZ – Materiały Chłodniczo-Klimatyzacyjne”).
3. Do materiałów muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w Załączniku nr 2 do swz (o ile dotyczy).
4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, wolne od wad i usterek fizycznych oraz prawnych, a także obciążeń osób trzecich.
5. Dostarczone materiały muszą spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach polskiego prawa.
6. Dostarczone materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty (jeżeli dotyczy) i deklaracje zgodności CE.
7. Zamawiający informuje, iż dla wyspecyfikowanych materiałów, podane w Załączniku nr 2 do swz ich parametry są wartościami minimalnymi, służącymi wyłącznie określeniu jego cech technicznych i jakościowych.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie przez Wykonawcę wyspecyfikowanych materiałów o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych, niż wskazane w Załączniku nr 2 do swz.
9. Przy dostawie materiałów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
10. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
11. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały na okres minimum 12, 18 lub 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru materiałów, w zależności od treści złożonej przez niego oferty.
UWAGA: termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
12. Materiały dostarczone będą do siedziby Zamawiającego, tj. do Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 – transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem tego wyposażenia w miejsce (pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego), wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio na etapie dostawy.
13. Koszt dostarczenia materiałów ponosić będzie Wykonawca.
14. Dostawa materiałów nastąpi w godzinach 8:00-15:00, w dni robocze od poniedziałku do piątku.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego, z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem, o planowanym terminie dostawy materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 16101,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16492,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17988,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16492,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inprosystem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240519242
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 80
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-316
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16492,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej (tj. oferty Wykonawcy Supply24 Sp. z o.o., cena: 86 999,13 zł brutto), przewyższa kwotę, jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 19 805,17 zł brutto), a Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny oferty najkorzystniejszej.
Mając na uwadze powyższe należy uznać, iż zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania na wskazanej powyżej podstawie prawnej.
Zamawiający informuję, iż do przedmiotowego postępowania została złożona 1 oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86999,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86999,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86999,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Uzupełnienie wyposażenia pracowni specjalistycznych w ZSM1 w pomoce dydaktyczne.
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.