Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00013173/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
- 2022/BZP 00026869/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-20
- 2022/BZP 00034918/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00244620/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i pomocy szkolnych w ramach Programu
„Laboratoria Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZWOLEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC KOCHANOWSKIEGO 1
1.5.2.) Miejscowość: Zwoleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-700
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 676 22 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zwolen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.zwolen.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i pomocy szkolnych w ramach Programu„Laboratoria Przyszłości”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adaadcc2-71e8-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008026/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013173/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ES.ZP.271.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 311056,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zadania Zakup sprzętu i pomocy szkolnych w ramach Programu „Laboratoria Przyszłości” dla PSP Zwoleń, obejmuje zakup i dostawę następujących kategorii sprzętów/pomocy edukacyjnych:• drukarka 3D z instrukcją, poradnikiem metodycznym i akcesoriami,
• skaner i filamenty kompatybilne z drukarką 3D,
• mikrokontrolery z czujnikami i akcesoriami,
• stacja lutownicza z gorącym powietrzem,
• sprzęt do nagrań video, w tym: przenośna kamera cyfrowa z akcesoriami, aparat fotograficzny, statyw, Gimbal, blenda fotograficzna, mikrofon, oprogramowanie do edycji i tworzenia materiałów wideo, greenscreen z mocowaniem, Mikser dźwięku z akcesoriami, dyktafon, nagłośnienie (subwoofer + dwie kolumny), słuchawki studyjne, kabina akustyczna,
• mikroport z akcesoriami,
• meble warsztatowe: stół warsztatowy z nadstawką, szafa narzędziowa, regał narzędziowy, fotel obrotowy, pojemniki warsztatowe, haczyki, stolik meblowy,
• wiertarki, wiertarko-wkrętarki, skrzynki narzędziowe do drewna i metalu, pistolet do klejenia na gorąco, wkłady klejowe, rurki termokurczliwe, imadło ślusarskie z kowadłem, szczypce precyzyjne, tester kabli sieciowych, miernik uniwersalny, ściągacz do izolacji, klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami, przewody elektryczne, gwoździe, nakrętki, wkręty, druty, klocki i zestawy konstrukcyjne,
• apteczki pierwszej pomocy z wyposażeniem,
• Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) z oprogramowaniem i akcesoriami,
• robot edukacyjny Proton z akcesoriami (zestaw PRO),
• dron,
• długopisy 3D z akcesoriami,
• zestaw mebli i wyposażenia kuchennego, m.in. zestawy garnków, kuchenka elektryczna z piekarnikiem, sztućce, blendery, miksery, roboty wielofunkcyjne, zestawy kulinarne, deski do krojenia, blachy do pieczenia, deski do prasowania, żelazka, lodówka, opiekacz, listwa przepięciowa 5GN, instrukcje obsługi w formie plansz A4, czujniki dymu,
• zestawy krawieckie, maszyna do szycia, nożyczki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 217560,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zadania Zakup sprzętu i pomocy szkolnych w ramach Programu „Laboratoria Przyszłości” dla PSP Barycz, obejmuje zakup i dostawę następujących kategorii sprzętów/pomocy edukacyjnych:• drukarka 3D z instrukcją, poradnikiem metodycznym i akcesoriami,
• filamenty PLA kompatybilne z drukarką 3D,
• mikrokontrolery z czujnikami i akcesoriami,
• stacja lutownicza z gorącym powietrzem,
• zestaw robotów edukacyjnych z akcesoriami,
• Mikroport, mikrofon kierunkowy z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, Gimbal, aparat fotograficzny,
• Zestawy klocków z interaktywną aplikacją do zabawy, zestawy klocków konstrukcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zadania Zakup sprzętu i pomocy szkolnych w ramach Programu „Laboratoria Przyszłości” dla PSP Paciorkowa Wola, obejmuje zakup i dostawę następujących kategorii sprzętów/pomocy edukacyjnych:• Gogle Wirtualnej Rzeczywistości z oprogramowaniem i akcesoriami,
• drukarka 3D z laptopem z akcesoriami,
• filamenty kompatybilne z drukarką 3D,
• mikrokontrolery z czujnikami i akcesoriami,
• Mikroport, mikrofon kierunkowy z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, Gimbal, statyw , aparat fotograficzny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 44715,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zadania Zakup sprzętu i pomocy szkolnych w ramach Programu „Laboratoria Przyszłości” dla PSP Sycyna, obejmuje zakup i dostawę następujących kategorii sprzętów/pomocy edukacyjnych:• drukarka 3D z akcesoriami i laptopem,
• filamenty kompatybilne z drukarką 3D,
• mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami,
• stacja lutownicza z gorącym powietrzem,
• zestaw robotów edukacyjnych z akcesoriami,
• mikroport z akcesoriami, mikrofon kierunkowy z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, Gimbal, aparat fotograficzny,
• stolik, biurko z szafką,
• klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami,
• robot edukacyjny z akcesoriami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260793,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542182,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260793,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141723924
7.3.3) Ulica: Wolności 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260793,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36695,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47729,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36695,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383791980
7.3.4) Miejscowość: Zaułek Drozdowy 2
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36695,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69893,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39967,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383791980
7.3.4) Miejscowość: Zaułek Drozdowy 2
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39967,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39834,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74690,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39834,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383791980
7.3.4) Miejscowość: Zaułek Drozdowy 2
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39834,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa drukarek
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.