Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047889/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00047889/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06 (po zmianach)
- 2021/BZP 00048250/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074626 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz dzieci z terenu Gminy Przyłęk na pływalnię Delfin w Kozienicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYŁĘK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BN
1.5.2.) Miejscowość: Przyłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-704
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486773016
1.5.8.) Numer faksu: 486773001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@przylek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przylek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przylek.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz dzieci z terenu Gminy Przyłęk na pływalnię Delfin w Kozienicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dadb2d6-ae63-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002560/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz dzieci z terenu Gminy Przyłęk na pływalnię Delfin w Kozienicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047889/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29261,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z terenu Gminy Przyłęk na pływalnię Delfin w Kozienicach (Kozienickie Centrum Rekreacji i Sportu, ul. Legionów 4, 26-900 Kozienice).
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przewozu osób w zakresie dowozu dzieci na pływalnię „Delfin” wraz z opiekunami oraz ich odwozu po zakończonych zajęciach zgodnie z rozkładem przewozów.
3. Rozkład przewozów stanowiący Załącznik nr 1 do wzoru umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy po zawarciu umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas 1 kursu przewóz dla:
4.1. w sytuacji, gdy utrzymane zostaną obostrzenia sanitarne wprowadzone Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku
z wystąpieniem stanu epidemii, zgodnie z którym danym środkiem transportu albo pojazdem można przewozić, w tym samym czasie, nie więcej osób niż wynosi 50% liczby miejsc siedzących
około 24 osób (dzieci + opiekunowie), odpowiednio oznakowanymi, sprawnymi pojazdami samochodowymi, przystosowanymi do przewozu osób, posiadającymi taką liczbę miejsc siedzących, aby każde dziecko miało zapewnione miejsce siedzące z pasami bezpieczeństwa
4.2. w sytuacji, gdy nastąpi zniesienie limitów, o których mowa w pkt. 4.1.
około 48 osób (dzieci + opiekunowie), odpowiednio oznakowanymi, sprawnymi pojazdami samochodowymi, przystosowanymi do przewozu osób, posiadającymi taką liczbę miejsc siedzących, aby każde dziecko miało zapewnione miejsce siedzące z pasami bezpieczeństwa.
5. Szacowana ilość kilometrów do przejechania podczas wykonania 1 kursu wynosi ok. 110 km.
6. Wykonawca będzie przewoził dzieci na basen i z powrotem, najkrótszą dostępną trasą, wskazaną przez Zamawiającego.
7. Zamawiający przewiduje około 60 kursów na trasie pomiędzy nw. szkołami a pływalnią w Kozienicach
i z powrotem. Lokalizacje szkół, z których należy zabrać dzieci oraz dokonać przewozu w drodze powrotnej:
a) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Ppłk. AK Józefa Pawlaka „Brzozy”, Łaguszów 29, 26-704 Przyłęk,
b) Publiczna Szkoła Podstawowa w Przyłęku, Przyłęk 142, 26-704 Przyłęk,
c) Publiczna Szkoła Podstawowa w Babinie, Babin, 26-704 Przyłęk,
d) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Haliny Mirosławskiej w Grabowie nad Wisłą, Grabów nad Wisłą 57, 26-704 Przyłęk.
Szacowany czas jaki należy poświęcić na wykonanie 1 kursu wynosi ok. 4 ½ - 5 godzin, przy założeniu, że dzieci będą przebywać na basenie 90 minut (2 x45).
8. Zamawiający przewiduje świadczenie przedmiotowej usługi w okresie od 01.06.2021 do 31.12.2021 r.,
z zastrzeżeniem, iż:
8.1. rozpoczęcie świadczenia usługi może nastąpić później - data rozpoczęcia świadczenia usługi jest datą pożądaną przez Zamawiającego, jednakże ostatecznie będzie ona uzależniona od decyzji władz państwowych dotyczących obostrzeń sanitarnych i kwestii otwarcia pływalni.
8.2. zakończenie świadczenia usługi może nastąpić wcześniej (tj. z chwilą wyczerpania określonej liczby godzin pobytu dzieci na basenie).
9. Zamawiający zastrzega, iż rzeczywiste świadczenie usługi będzie realizowane adekwatnie do sytuacji związanej z pandemią koronawirusa, co oznacza m.in., iż jeżeli na skutek decyzji organów państwowych nie będzie możliwe korzystanie z pływalni, wówczas świadczenie przedmiotowej usługi zostanie zawieszone.
10. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowa usługa wykonywana była przez Wykonawcę w dniach
i godzinach ustalonych wg rozkładu (harmonogramu) stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy,
z uwzględnieniem, że dzieci powinny zostać dowiezione na Krytą Pływalnię „DELFIN” na 15 minut przed rozpoczęciem zajęć, a gotowe do odjazdu będą do 20 minut po ich zakończeniu.
11. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy odpowiednio oznakowanymi autokarami mieszczącymi minimum 48 miejsc siedzących, pozwalającymi na przewóz określonej przez Zamawiającego liczby dzieci wraz z opiekunami.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo powierzenia wykonania mniejszej niż określonej w pkt. 7 ilości kursów, jednakże nie mniej niż 15 kursów, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie
w stosunku do Zamawiającego.
13. Usługa powinna być świadczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi standardami oraz przepisami prawa, zaś osoby wykonujące usługę (kierowcy) muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do przewozu osób.
14. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
1) Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia
o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE).
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie standardowej usługi polegającej na transporcie osób. Podział usługi na mniejsze zakresy jej świadczenia groziłby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi.
3) Podział przedmiotu zamówienia groziłby znaczącym zwiększeniem kosztów.
Reasumując, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia na części podyktowane było zatem względami organizacyjnymi oraz charakterem przedmiotu zamówienia.
Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy mikro, małych jak i średnich przedsiębiorstw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32076,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37752,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32076,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioletta Kałużyńska Przewozy Pasażerskie „TRANS-BUS EXPRESS”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811 145 41 16
7.3.3) Ulica: Lipiny 103
7.3.4) Miejscowość: PRZYŁĘK
7.3.5) Kod pocztowy: 26-704
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wioletta Kałużyńska PRZEWOZY PASAŻERSKIE TRANS-BUS EXPRESS
jakie przetargi wygrała firma
Wioletta Kałużyńska PRZEWOZY PASAŻERSKIE TRANS-BUS EXPRESS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32076,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Żórawina do szkół i placówek oświatowych oraz miejsc zamieszkania w roku 2025" postępowanie II
- Usługi drogowe z podziałem na części: Część nr 1. Wynajem dwóch samochodów dostawczych o ładowności skrzyni od 1,0 Mg do 1,5 Mg Część nr 2. Wynajem pojazdów do wykonywania prac specjalistycznych
- Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Borzęcin.
- organizacja wycieczki do Dubaju
- Wykonanie okazjonalnych przewozów osób w ruchu krajowym
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów Szkół Podstawowych z rejonu Zespołu Szkół Nr 1 w Pińczowie na terenie Gminy Pińczów od 03.02.2025 r . do 27.06.2025 w formie biletów miesięcznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.