Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00457575/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
- 2022/BZP 00478759/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku PSP nr 4 do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu "Dostępna Szkoła"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2d2ee6e-6bf2-11ed-abdb-a69c1593877c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku PSP nr 4 do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu "Dostępna Szkoła"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2d2ee6e-6bf2-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Remont wraz z rozbudową/przebudową PSP nr 4 – „Dostępna Szkoła…”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” Oś Priorytetowa IV. Innowacje Społeczne i współpraca ponadnarodowa Działanie 4.1. Innowacje społeczne, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457575/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.206.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1008148,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PSP nr 4 do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu "Dostępna Szkoła.
2. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie robót budowlanych w żaden sposób nie kolidowało z pracą jednostki oświatowej. Oznacza to bezwzględny zakaz prowadzenia uciążliwych robót budowlanych w czasie zajęć szkolnych tj w godzinach 7:00-16:00 (między innymi; kucie, wiercenie, wynoszenie gruzu itp.,) Pozostałe prace takie jak szpachlowanie, malowanie (z wyłączeniem części wspólnych) mogą być wykonywane za zgodą Zamawiającego oraz dyrektora placówki. Remont korytarzy (części wspólnych) należy przewidzieć na okres świąteczny lub wakacyjny z uwzględnieniem wyłączenia placówki z zajęć dydaktycznych. Dodatkowo od Wykonawcy wymaga się wykonania harmonogramu wykonywania prac celem wpisania go w pracę placówki oświatowej oraz jego bezwzględne przestrzeganie.
3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenie w sposób trwały oraz odseparowanie miejsca prowadzenia prac od pozostałej części placówki oświatowej, poprzez wydzielenie części komunikacyjnej pracowników oraz dostawców materiałów, prowadzenie prac poza godzinami placówki oświatowej, prowadzenie prac w okresach wolnych od zajęć lekcyjnych tj. weekendy i dni świąteczne, codzienne sprzątanie po robotach budowlanych.
4. Szczegółowy zakres zamówienia określony został Dokumentacji projektowej, SST, Przedmiarach robót oraz w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu Zamówienia.
5. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiającego.
6. Zamówienie jest realizowane w ramach przedsięwzięcia pn.: „Stworzenie przyjaznej przestrzeni edukacyjnej i dostosowanie budynków PSP nr 7 i PSP nr 4 do potrzeb osób niepełnosprawnych” współfinansowanego z projektu grantowego pn.: „Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” Oś Priorytetowa IV. Innowacje Społeczne i współpraca ponadnarodowa Działanie 4.1. Innowacje społeczne, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 914234,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1326864,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 914234,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane "MALBUD" - Andrzej Małek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180319532
7.3.3) Ulica: Sarzyna 763
7.3.4) Miejscowość: Sarzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 37-310
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Remontowo Budowlane "MALBUD" - Andrzej Małek
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Remontowo Budowlane "MALBUD" - Andrzej Małek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 914234,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-17 do 2023-08-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przygotowywania posiłków dla pacjentów Oddziału Rehabilitacji SPZOZ
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu ERA INŻYNIERA
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (IV a, V a) - 47 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 30.05.2025 r.
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynkach Zespołu Przedszkoli nr 3 w Białymstoku
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
więcej: Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.