Og³oszenie z dnia 2024-01-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00559243/01 - Og³oszenie z dnia 2023-12-18
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„Kompleksowa konserwacja i obs³uga obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-869da448-9dba-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa konserwacja i obs³uga obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-869da448-9dba-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00074678
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045881/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Remonty i konserwacja urz±dzeñ na placach zabaw i strefach rekreacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00559243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.74.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 156000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest realizacja us³ug polegaj±cych na kompleksowej konserwacji urz±dzeñ plenerowych zlokalizowanych na terenach rekreacji w Gminie Micha³owice.
2. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania systematycznych kontroli wszystkich elementów wyposa¿enia obiektów (place zabaw, si³ownie plenerowe), w tym ogrodzeñ, urz±dzeñ zabawowych i innych elementów ma³ej architektury oraz nawierzchni na ich terenie zainstalowanych oraz bie¿±cego utrzymania obiektów.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonywanie systematycznych kontroli wszystkich elementów wyposa¿enia obiektów, w tym ogrodzeñ, urz±dzeñ zabawowych i innych elementów ma³ej architektury, oraz nawierzchni na ich terenie zainstalowanych;
2) bie¿±ce utrzymanie obiektów, w tym wykonywanie niezbêdnych napraw wynikaj±cych z bie¿±cej eksploatacji;
3) bie¿±ce prowadzenie „ksi±¿ki placu zabaw” dla ka¿dego placu oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przegl±dów i kontroli;
4) udzielanie konsultacji oraz opinii przy tworzeniu i odbiorze dokumentacji projektowych placów zabaw, si³owni plenerowych, boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych w zakresie obowi±zuj±cych, w³a¶ciwych przedmiotowo norm.
4. Szczegó³owy zakres prac zosta³ okre¶lony w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SZW/ za³±cznik nr 1 do umowy.
5. Przedmiotem zamówienia objête s± poni¿sze obiekty znajduj±ce siê na terenie gminy:
1) place zabaw,
2) si³ownie plenerowe,
3) boiska sportowe,
4) strefy rekreacji
zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ /za³±cznik nr 2 do umowy.
6. Us³uga musi byæ wykonana w sposób sprawny, dok³adny i terminowy, z zastosowaniem materia³ów i ¶rodków dopuszczonych do stosowania w miejscach publicznych, bezpiecznych dla dzieci oraz posiadaj±cych odpowiednie certyfikaty i dopuszczenia do u¿ytku na placach zabaw.
7. Wykonawca bêdzie udziela³ konsultacji oraz opinii przy tworzeniu i odbiorze dokumentacji projektowych placów zabaw, si³owni plenerowych, boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych w zakresie obowi±zuj±cych w³a¶ciwych przedmiotowo norm, na pro¶bê Zamawiaj±cego.
8. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami zamówienia.
9. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania prac z zachowaniem nale¿ytej dba³o¶ci ze szczególnym uwzglêdnieniem dba³o¶ci o pozostaj±cy w jego dostêpie sprzêt i wyposa¿enie obiektów.
10. Wszelkie narzêdzia, materia³y, ¶rodki niezbêdne do realizacji us³ugi zapewnia sobie Wykonawca na koszt w³asny.
11. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia (klauzule spo³eczne) o ile nie bêd± wykonywane przez dan± osobê w ramach prowadzonej przez ni± dzia³alno¶ci gospodarczej:
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osobê/y wykonuj±c±/e czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu napraw i kontroli urz±dzeñ zabawowych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465)
12. WIZJA LOKALNA
1) W celu prawid³owego przygotowania oferty Zamawiaj±cy zaleca i rekomenduje dokonanie przez Wykonawcê we w³asnym zakresie wizji lokalnej dla uzyskania niezbêdnej informacji co do ryzyka, trudno¶ci i wszelkich innych okoliczno¶ci jakie mog± wyst±piæ w trakcie realizacji zamówienia mog±cych mieæ wp³yw na cenê oferty.
2) Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3) Zamawiaj±cy nie bêdzie odrzuca³ oferty Wykonawcy, który nie bêdzie uczestniczy³ w wizji lokalnej.
4) Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ Wykonawca sk³adaj±c ofertê bez przeprowadzenia wizji lokalnej nie mo¿e ¿±daæ od Zamawiaj±cego podwy¿szenia umówionej wysoko¶ci wynagrodzenia powo³uj±c siê na ryzyka i trudno¶ci i wszelkie inne okoliczno¶ci mog±ce wyst±piæ w trakcie realizacji umowy objêtej niniejszym przedmiotem zamówienia.
13. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI
1) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na wykonane prace oraz zastosowane materia³y na okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty odbioru Przedmiotu umowy.
2) Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru ka¿dego ze zleceñ wykonanych w trakcie umowy.
3) Szczegó³owy opis dotycz±cy gwarancji i rêkojmi znajduje siê w „Projekcie umowy” stanowi±cym za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50800000-3 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71700000-5 - Us³ugi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 218448,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 242307,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218448,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Berry Fruit Andrzej Mierzejewski (Berry Fruit Andrzej Mierzejewski)
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Market Sp. z o.o, Dorota Wiro-Kiro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015519012
7.3.3) Ulica: Dzia³kowa 161/15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Parzniew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Berry Fruit Andrzej Mierzejewski
jakie przetargi wygra³a firma
Berry Fruit Andrzej Mierzejewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 218448,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie us³ugi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. Przebudowa mostu nad Kana³em Elbl±skim w ci±gu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka - Tarda - Mi³om³yn - Samborowo w km 22+438 (k/m. Liwa)
- Rewitalizacja przestrzeni publicznej w miejscowo¶ci Boæki
- ¦wiadczenie us³ug konserwacji technicznej nieruchomo¶ci Urzêdu Dozoru Technicznego - ZP-DA-6/25
- Konserwacja, serwis bie¿±cy i usuwanie awarii urz±dzeñ wodoci±gowych i hydroforni w obiektach administrowanych przez 26 Wojskowy Oddzia³ Gospodarczy w Zegrzu.
- Remont wiat przystankowych i przystanków na terenie miasta Legnicy.
- Us³uga sprawowania nadzoru inwestorskiego dla zadania "BUDOWA STRA¯NICY OCHOTNICZEJ STRA¯Y PO¯ARNEJ W KOSIECZYNIE"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.