Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058951/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074704 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach użyteczności publicznej
w Gminie Siennica - Etap II Termomodernizacja budynków
gminnych – UG, GOPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siennica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kołbielska 1
1.5.2.) Miejscowość: Siennica
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-332
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257572020
1.5.8.) Numer faksu: 257572095
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugsiennica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach użyteczności publicznejw Gminie Siennica - Etap II Termomodernizacja budynków
gminnych – UG, GOPS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-845137c0-b74a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001810/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Siennica - Etap II Termomodernizacja budynków gminnych – UG, GOPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.3 „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza” oddziałania 4.3.1 „Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058951/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 491219,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 285019,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siennicy (GOPS) ul. Latowicka 9 oraz termomodernizację budynku Urzędu Gminy (UG)
w Siennicy ul. Kołbielska 1.
Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej obejmuje:
1) Termomodernizacja ścian:
a) Oczyszczenie powierzchni ścian;
b) Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 14 cm o współczynniku Lambda 0,033 w systemie lekko-mokrym z wykończeniem tynkiem silikonowym typu baranek 1,5 mm w kolorze RAL 9016 (wg zaleceń Konserwatora Zabytków);
c) Docieplenie ościeży okien i drzwi styropianem gr 3 cm;
d) Wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej;
e) Wycięcie krat okiennych;
f) Demontaż i ponowny montaż elementów znajdujących się na elewacji (rury spustowe, instalacja odgromowa, oprawy oświetleniowe, czujki, tablice informacyjne itp.);
2) Termomodernizacja dachu:
a) Rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z blachy z rozbiórką łat i kontrłat;
b) Naprawa podłoża;
c) Ułożenie styropapy gr 20 cm o współczynniku 0,035W/MK obustronnie laminowanej papą;
d) Montaż mechaniczny styropapy (kołki z trzpieniem metalowym);
e) Wykonanie wierzchniej warstwy pokrycia dachowego – papa termozgrzewalna wierzchniego krycia o gr. 5,6 mm.
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy
1) Termomodernizacja ścian:
a) Oczyszczenie powierzchni ścian;
b) Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 14 cm o współczynniku Lambda 0,033 w systemie lekko-mokrym z wykończeniem tynkiem silikonowym typu baranek 1,5 mm w kolorze RAL 9016 (wg zaleceń Konserwatora Zabytków);
c) Docieplenie ościeży okien i drzwi styropianem gr. 3 cm;
d) Wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej;
e) Wycięcie krat okiennych;
f) Demontaż i ponowny montaż elementów znajdujących się na elewacji (rury spustowe, instalacja odgromowa, oprawy oświetleniowe, czujki, tablice informacyjne itp.);
2) Termomodernizacja dachu:
a) Rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych;
b) Naprawa podłoża;
c) Ułożenie styropapy gr 20 cm o współczynniku 0,035 w/Mk obustronnie laminowanej papą;
d) Montaż mechaniczny styropapy (kołki z trzpieniem metalowym);
e) Wykonanie wierzchniej warstwy pokrycia dachowego – papa termozgrzewalna wierzchniego krycia o gr. 5,6 mm;
f) Wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212310-5 - Rusztowania
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 4 czerwca 2021 r. o godz. 11.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do wskazanego terminu nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na w/w podstawie prawnej.2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Remont dachu budynku gospodarczego OSP w Goszczynie
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Nadbudowa budynku nowych warsztatów w Zespole Szkół im. A. Fredry w Nienadowej
więcej: Rusztowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.