Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041558/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00048940/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00082052/01 - Wynik z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00087491/01 - Wynik z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi związanej z zagospodarowaniem terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
w 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 7731255
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi związanej z zagospodarowaniem terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiegow 2022 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dce5b90-8267-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015934/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usługi związanej z zagospodarowaniem terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu gdańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041558/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.01.2022.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 448510,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1- „Wycinka drzew z frezowaniem pni i uporządkowaniem terenu w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2022 roku”. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:1) roboty przygotowawcze,
2) dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki i frezowania,
3) wycinka drzew przy użyciu podnośnika lub wycinka drzew bez użycia podnośnika,
4) wyfrezowanie pni drzew do 40 cm wysokości pnia, maksymalnie do 10 cm od poziomu ziemi lub od poziomu krawędzi jezdni,
5) usunięcie (uprzątnięcie)/odwiezienie transportem własnym Wykonawcy wyfrezowanych pni drzew, które znajdowały się przy posesjach prywatnych itp. (nie ma konieczności uprzątnięcia wyfrezowanych pni w terenie otwartym),
6) wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy,
7) odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
8) oczyszczenie terenu po wycince drzew,
9) zabezpieczenie miejsca wycinki zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i przestrzeganie sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 60428,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2- Podcinka suchych gałęzi drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2022 rokuRealizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,
3) usunięcie gałęzi, konarów drzew uszkodzonych, uschniętych, złamanych znajdujących się w skrajni drogowej,
4) usunięcie i odwiezienie transportem własnym Wykonawcy uzyskanych na rzecz Wykonawcy gałęzi i konarów,
5) odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
6) oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi,
7) zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i przestrzeganie sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).
Podcinka suchych gałęzi drzew ma na celu przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Do zagrażających bezpieczeństwu ruchu na drodze należą drzewa tworzące z konarami łącznie z liśćmi prześwit mniejszy niż 4,5 mb w pionie i mniejszy niż szerokość jezdni w poziomie. Dlatego celem zapewnienia prawidłowej widoczności na drodze należy dokonać podcinki drzew tak aby zachować skrajnię pionową wynoszącą 4,5 mb powiększoną o 1,0 mb i skrajnię poziomą (jezdnia + obustronne pobocze) również powiększoną o 1,0 mb. Gałęzie i konary drzew należy kruszyć rębarkami w miejscu pielęgnacji, a wióry zagospodarować we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 146426,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3- Utylizacja wyciętych gałęzi wraz z wywozem w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2022 rokuRealizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,
3) rozdrabniania gałęzi do grubości 20 cm średnicy,
4) usunięcie (uprzątnięcie)/odwiezienie transportem własnym Wykonawcy zmielonych (przekruszonych) konarów, krzewów i gałęzi,
5) odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
6) zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i przestrzeganie sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).
Warunkiem zaliczenia godzin jest każdorazowe przystąpienie do rozpoczęcia i zakończenia prac poprzez powiadomienie telefoniczne Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 12550,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4- Mechaniczne (obustronne) koszenie poboczy w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2022 roku (obwód nr 1)1) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje obwód nr 1: trzykrotne, obustronne koszenie poboczy dróg powiatowych na szerokości 1,3 m, długości 90,5 km położonych na zachód od drogi krajowej Nr 1 w terminach:
- I koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 235.300 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do końca listopada 2022 r.
- II koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 235.300 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do końca listopada 2022 r.
- III koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 235.300 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do końca listopada 2022 r.
2) Zakres prac przy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) roboty przygotowawcze (Roboty przygotowawcze Wykonawca wykonuje przed rozpoczęciem koszenia, najlepiej wczesną wiosną. Do prac tych zalicza się:
- wybranie z trawy kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń,
- wygrabienie liści, które spadły z drzew,
- rozgarnięcie kretowisk,
- wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko publiczne lub składowiska własne.)
b) dostawę i pracę sprzętu do koszenia w miejscu koszenia,
c) koszenie poboczy,
d) odtransportowanie sprzętu.
Wysokość trawy na poboczach po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 30494,88 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5- Mechaniczne (obustronne) koszenie poboczy w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2022 roku (obwód nr 2)1) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje obwód nr 2 - trzykrotne, obustronne koszenie poboczy dróg powiatowych na szerokości 1,3 m, długości 92,6 km położonych
na wschód od drogi krajowej Nr 1 w terminach:
- I koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do końca listopada 2022 r.
- II koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do końca listopada 2022 r.
- III koszenie na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do końca listopada 2022 r.
- IV koszenie: warunkowo na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę, zakres oraz termin w zależności od potrzeb w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do końca listopada 2022 r.
2) Zakres prac przy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) roboty przygotowawcze (Roboty przygotowawcze Wykonawca wykonuje przed rozpoczęciem koszenia, najlepiej wczesną wiosną. Do prac tych zalicza się:
- wybranie z trawy kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń,
- wygrabienie liści, które spadły z drzew,
- rozgarnięcie kretowisk,
- wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko publiczne lub składowiska własne.)
b) dostawę i pracę sprzętu do koszenia w miejscu koszenia,
c) koszenie poboczy,
d) odtransportowanie sprzętu.
Wysokość trawy na poboczach po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 41603,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6- Ręczne obkaszanie terenów zielonych przy chodnikach wzdłuż dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2022 rokuRealizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę i pracę sprzętu do koszenia w miejscu koszenia,
b) koszenie terenów zielonych przy chodnikach sprzętem lekkim (ręczne kosiarki, małogabarytowe pojazdy ogrodowe),
c) sprzątnięcie pozostałości trawy po zakończonych pracach (szczególnie z jezdni, chodników i ścieżek rowerowych),
d) odtransportowanie sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 86184,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7- Wycinka zakrzaczeń wraz z utylizacją i wywozem w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2022 roku.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) roboty przygotowawcze,
b) dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,
c) wycinka zakrzaczeń na szerokości pasa drogowego,
d) rozdrabnianie gałęzi,
e) usunięcie (uprzątnięcie)/odwiezienie transportem własnym Wykonawcy zmielonych (przekruszonych) krzewów,
f) oczyszczenie terenu po wycince,
g) odtransportowanie sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 106704,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8- „Awaryjne uprzątnięcie wywrotów wraz z utylizacją i wywozem oraz odtworzeniem ubytku po karpinie w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2022 roku”Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) przyjęcie zgłoszenia o przewróconym drzewie,
b) dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca usunięcia wywrotu,
c) usunięcie przewróconego drzewa wraz z karpiną,
d) rozdrabnianie gałęzi,
e) usunięcie (uprzątnięcie)/odwiezienie transportem własnym Wykonawcy zmielonych (przekruszonych) konarów i gałęzi,
f) oczyszczenie terenu po wycince, zasypanie i wyrównanie dołu po usuniętej karpinie,
g) odtransportowanie sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 13619,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CBŻ Pszczółki Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040037283
7.3.3) Ulica: Fabryczna 2
7.3.4) Miejscowość: Pszczółki
7.3.5) Kod pocztowy: 83-032
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 146 426,40 zł brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty wyniosła 205 200,00 zł brutto. Cena złożonej oferty jest wyższa o 58 773,60 zł tj. o 40,14 % od kwoty brutto zabezpieczonej przez Zamawiającego. Biorąc powyższe pod uwagę oraz fakt, iż zamawiający nie dysponuje dodatkowymi środkami na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty komisja stwierdza, że na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13953,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52488,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13953,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH "JAN-TER" Teresa Labuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911095404
7.3.3) Ulica: Jesionowa 10/1
7.3.4) Miejscowość: Przywidz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-047
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13953,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Utrzymanie czystości w budynkach będących własnością TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Budowa hali sportowej przy ZSOiO w Pruszczu Gdańskim"
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: Budowa ul. Przy Torze w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G w zakresie budowy chodnika na odcinku Kłodawa - Trąbki Małe
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Koszenie terenów zielonych w Gminie Mielno w 2025 roku
- Zad. 1: Pielęgnacja fitosanitarna starodrzewu na terenie Ogrodu Botanicznego Zad. 2: Pielęgnacja fitosanitarna starodrzewu na terenie Arboretum Wojsławice
- "Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na zadania
- Rozbudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików do ul. Wita w Bieruniu
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.