Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043938/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
- 2023/BZP 00075604/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00075633/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty (bieżące utrzymanie) dróg na terenie Gminy Raszyn w roku 2022 z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn
1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a
1.5.2.) Miejscowość: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www,bip.raszyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty (bieżące utrzymanie) dróg na terenie Gminy Raszyn w roku 2022 z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78660f29-8366-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021967/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 1. Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej 2. Bieżące utrzymanie dróg gruntowych oraz jezdni, chodników, placów i zjazdów z elementów betonowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043938/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2022.IW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1189153,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty (bieżące utrzymanie) dróg o nawierzchni bitumicznej: • Bieżące remonty nawierzchni bitumicznej w zakresie: - wycięcia i skucia uszkodzonego miejsca z nadaniem regularnych kształtów, - wywozu materiałów z rozbiórki na odległość do 5 km, - bieżącego remontu nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno- asfaltową, (wzmocnienie podbudowy naprawionego miejsca masą mineralno- asfaltową oraz wbudowanie mieszanki mineralno- asfaltowej warstwa - remont nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej (podwójne powierzchniowe utrwalenie), - skropienia ręcznego warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową i oczyszczenie naprawianego miejsca nawierzchni, - uszczelnienie elastyczną emulsją asfaltową krawędzi naprawionego miejsca, - malowanie daty wykonania naprawy, - przełożenie istniejących krawężników z odzysku z wykonaniem ławy i oporu betonowego, - ustawienie krawężników betonowych wraz z ławą i oporem betonowym, - przełożenie istniejących obrzeży z odzysku z wykonaniem ławy i oporu betonowego, - ustawienie obrzeży betonowych wraz z ławą i oporem betonowym, - ustawienie oporników wraz z ławą i oporem betonowym, - ułożenie kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej, - przełożenie istniejące kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej, - ułożenie ścieku z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej, - rozebranie krawężników, obrzeży, oporników, kostki betonowej, nawierzchni z betonu, - korytowanie,- wykonanie podbudowy z betonu C12/15 wraz z pielęgnacją, - wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5, - wykonanie nawierzchni/podbudowy z kruszywa 0-31,5, 0-63. - kruszywo frakcji 0-31,5, 0-63, 31,5-63. • Nawierzchnia z destruktu bitumicznego w zakresie: - profilowania i zagęszczenia nawierzchni z destruktu bitumicznego - wykonania poboczy z destruktu bitumicznego, rozścielenie i zagęszczenie, - wykonania nawierzchni z destruktu bitumicznego wraz z zagęszczeniem, - lokalnego uzupełnienia nawierzchni destruktem asfaltowy, rozścielenie i zagęszczenie, - przewozu destruktu wraz z załadunkiem i rozładunkiem na odległość do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego. • Remont nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie nakładki asfaltowej w zakresie: - frezowania istniejącej nawierzchni,
- skropienia i mechanicznego czyszczenia nawierzchni drogowej, - wywozu destruktu z terenu rozbiórki na odległość do 5 km, - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową, - wykonania nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej. • Regulacja i wymiana istniejących urządzeń podziemnej infrastruktury technicznej, tj.: - regulacja pionowa infrastruktury podziemnej (studni kanalizacyjnych, wodociągowych teletechnicznych, zaworów wodociągowych, kratek ściekowych, ulicznych)
- wymiana krat wpustu drogowego, pokryw studni oraz skrzynek ulicznych do zasuw i hydrantów, - demontaż i montaż płyty nastudziennej. • Odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w miejscu wykonanego remontu. Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą prowadzenia robót utrzymaniowych na drogach o nawierzchni bitumicznej zarządzanych przez Gminę Raszyn zgodnie z załącznikiem nr 1.2. UWAGA: Podane na druku formularza ofertowego ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 805014,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty (bieżące utrzymanie) dróg gruntowych oraz jezdni, chodników, placów: i zjazdów z elementów betonowych na terenie Gminy RaszynDo wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 2, przewiduje się następujące asortymenty robót w ramach bieżącego utrzymania nawierzchni dróg: - rozebranie nawierzchni: z tłucznia kamiennego, z betonu, z mieszanki mineralno-asfaltowej, - rozebranie podbudowy: z tłucznia kamiennego, z betonu, - rozebranie elementów dróg takich jak: płyty chodnikowe, krawężniki, obrzeża, kostka betonowa, części przelotowe przepustów, płyty żelbetowe MON, płyty betonowe (trylinka),
- wywóz ziemi i gruzu z terenu budowy na odległość do 5 km,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z chudego betonu gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr. 10 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 gr. 15 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5-63 gr. 15cm,
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (2,5 MPa, 5 MPa) gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa betonowego frakcji 0-31,5 lub 0-63 gr. 10 cm, - separacja warstw gruntu geowłókniną,
- równanie i profilowanie przy użyciu równiarki wraz z zagęszczeniem podłoża, - wykonanie koryta gr. 10 cm, 15 cm, lub 20 cm wraz z zagęszczeniem, - wykonanie nawierzchni żwirowej gr. 10 cm,
- uzupełnianie ubytków kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5, 4-31,5 lub 0-63 gr. 10 cm, - wykonanie nawierzchni z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5, 4-31,5 gr. 7cm,
- uzupełnienie ubytków w nawierzchni betonowej, betonem B-35, grubości 10 cm, - wykonanie poboczy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr. 10 cm, - zagęszczenie przez wałowanie, - kruszywo stabilizowane mechanicznie frakcji 0-31,5, 0-63, 31,5-63, - przewóz materiałów sypkich np. piasek, kruszywo, destrukt wraz z załadunkiem i rozładunkiem na odległość do 5 km, - miejscowe uzupełnienie poboczy pospółką wraz z zagęszczeniem, gr. 10 cm, - oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, gr. namułu 10 cm lub 20 cm, - obłożenie skarp rowów płytami betonowymi, ażurowymi. Wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianiem trawą,
- przełożenie płyt betonowych, ażurowych. Wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianiem trawą, - wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur PCVØ 400, - wykonanie korytek odwodnieniowych z rusztem żeliwnym h=15cm, - wykonanie korytek odwodnieniowych z rusztem żeliwnym h=25cm, - ścieki uliczne płaskie z dwóch rzędów kostki 8 cm układanego na płask na podsypce cementowo- piaskowej 4 cm, - ścieki uliczne z prefabrykowanych elementów betonowych 60x50x15 na podsypce cementowo- piaskowej 4 cm, - odtworzenie trawników- posianie trawy z warstwą humusu gr. 10 cm, - przełożenie nawierzchni z elementów betonowych tj. płyt drogowych gr. 15 cm (trylinka), płyt chodnikowych 50x50x7, kostki betonowej 8 cm lub 6 cm, krawężników 15x30x100, 20x30x100, obrzeży 8x30x100, 6x20x100, - wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych MON (100x300x19), - ułożenie chodnika z płyt betonowych 50x50, płyt betonowych 35x35 na podsypce cementowo - piaskowej lub piaskowej, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm lub 8 cm (szarej lub kolorowej), - ustawienie krawężników betonowych 20x30x100 i 15x30x100 na ławie i oporem z betonu C12/15, - ustawienie obrzeży betonowych 6x20x100 i 8x30x100 na ławie i oporem z betonu C12/15,
- ustawienie krawężników betonowych peronowych profilowanych (przystankowych z zaokrągleniem w stopie) wraz z ławą i oporem z betonu C12/15 (F= 0,085 m3) - ułożenie płyt wskaźnikowych z wypustkami koloru żółtego 0,3x0,3 m na podsypce cem-piaskowej 4 cm, - ułożenie płyt chodnikowych 0,3x0,3 m na podsypce cem-piaskowej 4 cm,
- ułożenie płyt żelbetowych podwójnie zbrojonych 200x50x5,5 cm,
- wykonanie podsypki z piasku średnioziarnistego gr. 10 cm,
- cięcie mechanicznie nawierzchni betonowej lub asfaltowej,
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 4 cm, spoiny wypełnione piaskiem – progi zwalniające,
- ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km, - wykonanie palisady z prefabrykowanych elementów betonowych – słupków o przekroju kołowym fi 20 cm, dł. 1,0 m zakotwionych w ławie betonowej C20/25 - przewóz materiałów typu kostka, płyta betonowa trylinka na paletach z załadunkiem
i rozładunkiem na odległość do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - wymiana krat wpustu drogowego, studni na D400, skrzynek ulicznych do zasuw i hydrantów, - demontaż i montaż płyty nastudziennej,
- regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych, wodociągowych,
- regulacja kratek ściekowych, zaworów wodociągowych i hydrantu, studni
telekomunikacyjnych. Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą prowadzenia robót utrzymaniowych na drogach zarządzanych przez Gminę Raszyn zgodnie z załącznikiem nr 2.2. UWAGA: Podane na druku formularza ofertowego ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 657644,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 809340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 809340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Budowa I Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220020266
7.3.3) Ulica: Szomańskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 809340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375694,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375694,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375694,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kruszywosort PPHU Wiktor Siadaczka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111055304
7.3.3) Ulica: Marglowa 83
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SIADACZKA WIKTOR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SIADACZKA WIKTOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375694,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RASZYN
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.