Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00026265/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00038984/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia na potrzeby projektu pn. „E-powiat-cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie” – etap 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 6429861
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia na potrzeby projektu pn. „E-powiat-cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie” – etap 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa451063-791f-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006248/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzetu komputerowego i wyposażenia na potrzeby projektu pn."E-powiat -cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie - etap 2"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020 pn. „E-powiat – cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie” – etap 2 (dalej Projekt), realizowanego w ramach Osi priorytetowej 3. Cyfrowy region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026265/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AN.272.1.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – komputery typu AiO, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4a do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5a do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia (dalej sprzęt), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4a do SWZ);
2) dowóz sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4a do SWZ);
3) przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim na dostarczony sprzęt oraz dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 5 SWZ;
4) zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzęt zgodnie z postanowieniami § 12 – 14 projektu umowy (zał. nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 211097,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – laptopy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4b do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5b do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia (dalej sprzęt), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4b do SWZ);
2) dowóz sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4b do SWZ);
3) przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim na dostarczony sprzęt oraz dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 5 SWZ;
4) zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzęt zgodnie z postanowieniami § 12 – 14 projektu umowy (zał. nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 21437,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – serwer, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4c do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5c do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje :
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia (dalej sprzęt), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4c do SWZ);
2) dowóz sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4c do SWZ);
3) przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim na dostarczony sprzęt, dokumentu wymaganego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4c do SWZ oraz dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 5 SWZ;
4) zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzęt zgodnie z postanowieniami § 12 – 14 projektu umowy (zał. nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 51928,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - przełączniki sieciowe, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4d do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5d do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia (dalej sprzęt), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4d do SWZ);
2) dowóz sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4d do SWZ);
3) przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim na dostarczony sprzęt oraz dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 5 SWZ;
4) zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzęt zgodnie z postanowieniami § 12 – 14 projektu umowy (zał. nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.5.5.) Wartość części: 18518,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - dysk sieciowy NAS do archiwizacji danych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4e do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5e do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia (dalej sprzęt), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4e do SWZ);
2) dowóz sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4e do SWZ);
3) przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim na dostarczony sprzęt oraz dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 5 SWZ;
4) zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzęt zgodnie z postanowieniami § 12 – 14 projektu umowy (zał. nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.5.) Wartość części: 18658,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - urządzenie wielofunkcyjne z wydajnym skanerem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4f do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5f do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia (dalej sprzęt), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4f do SWZ);
2) dowóz sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4f do SWZ);
3) montaż, skonfigurowanie i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego z wydajnym skanerem;
4) przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim na dostarczony sprzęt oraz dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 5 SWZ;
5) zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzęt zgodnie z postanowieniami § 12 – 14 projektu umowy (zał. nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 8547,15 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - wydajne skanery; czytniki kodów kreskowych; drukarki kodów kreskowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4g do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5g do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia (dalej sprzęt), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4g do SWZ);
2) dowóz sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4g do SWZ);
3) przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim na dostarczony sprzęt oraz dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 5 SWZ;
4) zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzęt zgodnie z postanowieniami § 12 – 14 projektu umowy (zał. nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 21978,59 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - urządzenie do monitoringu serwerowni, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4h do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5h do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia (dalej sprzęt), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4h do SWZ);
2) dowóz sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4h do SWZ);
3) przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim na dostarczony sprzęt oraz dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 5 SWZ;
4) zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzęt zgodnie z postanowieniami § 12 – 14 projektu umowy (zał. nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32441100-7 - Telemetryczny system nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 1558,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245016,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376503,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243075202
7.3.3) Ulica: Damrota 6/301
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-022
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25737,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29917,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25737,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141723924
7.3.3) Ulica: Wolność 8/4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25737,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADVERSO Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362385790
7.3.3) Ulica: Modlińska 199A/21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-122
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43283,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53999,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Data Experts Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363595874
7.3.3) Ulica: Wyczółki 71
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29641,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32074,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDP Polska ITS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363760563
7.3.3) Ulica: Migdałowa 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-796
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32074,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20718,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faxiko Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510254898
7.3.3) Ulica: Kopernika 31
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-513
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27091,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32313,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32313,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Market Małgorzata Modzelewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146561076
7.3.3) Ulica: Zdziarska 83Z/8/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-289
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MKM Market Małgorzata Modzelewska
jakie przetargi wygrała firma
MKM Market Małgorzata Modzelewska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32313,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części 8 wpłynęła tylko jedna oferta oznaczona nr 15 - złożona przez MPC Paweł Oleksiewicz 99-300 Kutno, ul. Noskowskiego 1. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z § 18 ust. 2 pkt 2 SWZ, Wykonawca w ramach oferty miał przedłożyć wypełniony i podpisany formularz kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5h do SWZ). Wykonawca nie dołączył do oferty wskazanego dokumentu, tym samym treść jego oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia określonymi przez Zamawiającego. Zaznaczenia też wymaga, iż formularz kalkulacji ceny ofertowej nie mieści się w katalogu dokumentów podlegających uzupełnieniu na podstawie art. 128 ust. 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8243,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8243,46 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA ODPADY
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU BUS 9-OSOBOWY
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz usługa doręczania i odbioru przesyłek z Urzędu Gminy Ostróda
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. usług pocztowych.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Połaniec
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki"
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
- Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Irządze
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.