Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040637/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074829 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH” etap I –opracowanie projektu modernizacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Łódzki Wschodni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426329311
1.5.8.) Numer faksu: 426329311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodzkiwschodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lodzkiwschodni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lodzkiwschodni.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH” etap I –opracowanie projektu modernizacji”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f226eed-a356-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006461/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH” etap I – opracowanie projektu modernizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040637/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem prac geodezyjnych jest inwentaryzacja punktów osnowy wysokościowej oraz wykonanie projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH oraz zagęszczenia istniejącej sieci.
1. Opis stanu istniejącego.
Powierzchnia powiatu wynosi ok 500 km2.
Gminy wchodzące w skład powiatu: Andrespol, Brójce, Koluszki, Rzgów, Tuszyn, Nowosolna.
Miasta na terenie powiatu: Koluszki, Rzgów, Tuszyn
Powiat graniczy z powiatami: brzezińskim, pabianickim, piotrkowskim,, tomaszowskim, zgierskim oraz miastem Łódź.
Na terenie objętym opracowaniem znajduje się:
1) 78 – punktów podstawowej osnowy wysokościowej - wg danych GUGiK (serwis danych podstawowej osnowy geodezyjnej – usługa wms publikowana w ramach infrastruktury informatycznej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii.);
2) 461 – punktów szczegółowej osnowy wysokościowej (dawna klasa III);
3) 157 - punktów wysokościowych klas niższych.
Według rejestru punktów osnowy wysokościowej PODGiK (Powiatowy Ośrodek Dokumentacji
Geodezyjnej i Kartograficznej) – prowadzonego w systemie Bank Osnów v.3.07 firmy Geobid.
Na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego dla obiektów, o których mowa w art. 4 ust. 1a pkt 2, 3, 10 i 12 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne stosowany jest układ wysokościowy Kronsztad'60 (układ, o którym mowa w załączniku nr 2 nieobowiązującego rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 08.08.2000 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych).
Obowiązujący układ współrzędnych prostokątnych płaskich PL- 2000/7.
Mapa zasadnicza prowadzona jest w postaci hybrydowej.
2. Zakres rzeczowy zamówienia:
Zakres prac geodezyjnych
1) Analiza materiałów archiwalnych pod kątem adaptacji stabilizacji lub pomiaru do zmodernizowanej sieci
2) Inwentaryzacja punktów osnowy wysokościowej na terenie opracowania.
W ramach inwentaryzacji punktów wysokościowej osnowy geodezyjnej należy m.in.:
Wykonać przegląd wszystkich istniejących na opracowywanym terenie reperów podstawowej i szczegółowej osnowy wysokościowej;
Odnotować wyniki inwentaryzacji na kopiach opisów topograficznych, a dla punktów, dla których jest tylko opis słowny lub sytuacja terenowa jest zupełnie zmieniona, należy wykonać nowy opis topograficzny;
Sporządzić dokumentację fotograficzną;
Dokonać oceny znaku, jego oczyszczenia i konserwacji(głowice żeliwne) oraz możliwości jego adaptacji do modernizowanej sieci;
Określić współrzędne prostokątne płaskie znaków istniejących z dokładnością przewidzianą dla szczegółów terenowych I grupy;
Sporządzić arkusze inwentaryzacyjne;
Wykonać analizę rozmieszczenia i stanu istniejących punktów;
Zasilić Bank Osnów wynikami inwentaryzacji.
3) Uzgodnienia z Zamawiającym dotyczące liczby punktów w zmodernizowanej sieci oraz jej zagęszczenia
4) Wywiad terenowy w celu ustalenia lokalizacji nowych punktów
5) Opracowanie projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej;
Szczegółowy opis i zakres prac geodezyjnych objętych niniejszym zamówieniem zawarty jest w załączonych warunkach technicznych.
3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia własnym sprzętem.
2) Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
4) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) pozyskaniu materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym
i kartograficznym z PODGiK,
b) analiza materiałów, o których mowa pkt a), w tym na badaniu wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania,
c) inwentaryzacja istniejącej osnowy
d) sporządzenie projektu technicznego założenia szczegółowej osnowy ,
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 4). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań,
6) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 4) czynności w trakcie realizacji zamówienia:.
oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
7) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4) czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę/Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4) czynności.
8) Zamawiający nie określa wymagań obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72311100-9 - Usługi konwersji danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69495,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163590,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69495,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szymon Czyża, Karol Szuniewicz, Bartosz Kucharczyk, Michał Ogrodniczak SKB GIS s.c., 1
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369219422
7.3.3) Ulica: ul. Złota 14 lok. 25
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-698
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69495,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Realizacja badania pn. "Analiza postrzegania kształcenia zawodowego oraz wpływu doradztwa zawodowego na decyzje edukacyjne i zawodowe w województwie łódzkim"
- 26/TP/ZP/D/2025 Dostawy implantów na potrzeby Kliniki Chirurgii Ręki
- Usługa wydruku kwartalnika "Kronika Miasta Łodzi" (posiadającego nr ISSN) oraz materiałów promocyjnych na potrzeby Zamawiającego
- Dostawa jednorazowych narzędzi chirurgicznych
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- ZP/3/2025 "Dostawy produktów leczniczych z podziałem na 7 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ul. Szkolnej w Kleszczewku wraz z doświetleniem przejść dla pieszych
- Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy i budowy dróg, budowy parkingów, budowy chodnika oraz wymiany ciągów pieszych.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących infrastruktury drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy szpitala obejmująca analizy oraz weryfikacje rozliczeń z NFZ
- Modernizacja szczegółowej osnowy poziomej dla obszaru jednostki ewidencyjnej Suszec
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy, rozbudowy i przebudowy dróg z podziałem na części"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.