Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00037764/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wznowienie gwarancji sprzętu serwerowego w podziale na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.polin.pl/pl/ogloszenia-przetargi-praca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wznowienie gwarancji sprzętu serwerowego w podziale na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f64229-7f5f-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00335887/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Wznowienie gwarancji sprzętu serwerowego w podziale na 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037764/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Wznowienie gwarancji producenta, wsparcia i serwisu producenta sprzętu serwerowego firmy HPPrzedmiotem zamówienia jest wznowienie gwarancji producenta, wsparcie i serwisu producenta urządzeń serwerowych wraz ze wsparciem i serwisem oprogramowania wbudowanego (BIOS, UEFI, Firmware, Mikroprogram) będących w dyspozycji Zamawiającego. Gwarancje, wsparcie i serwis obejmują sprzęt serwerowy firmy HP w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 10147,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Wznowienie gwarancji producenta, wsparcia i serwisu producenta sprzętu serwerowego firmy: Fujitsu i BrocadePrzedmiotem zamówienia jest wznowienie gwarancji producenta, wsparcie i serwisu producenta urządzeń serwerowych wraz ze wsparciem i serwisem oprogramowania wbudowanego (BIOS, UEFI, Firmware, Mikroprogram) będących w dyspozycji Zamawiającego. Gwarancje, wsparcie i serwis obejmują sprzęt serwerowy firmy Fujitsu i Brocade w okresie od dnia zawarcia umowy do 13.01.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8364,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9512,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIVER SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252065095
7.3.3) Ulica: ul. Cementowa
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-859
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9512,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-02 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta - przez wykonawcę ENUE Pytlak, Rutkowski, Sacharczuk sp.j. z siedzibą w Warszawie, ul. Wrzesińska 12/15, 03-713 Warszawa (dalej: Wykonawca). Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy. Zgodnie z ww. przepisem Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu na formularzach dotyczących innego postępowania, tj. złożył ofertę w postępowaniu na „Przedłużenie gwarancji sprzętu serwerowego w podziale na trzy części” zamiast na „Wznowienie gwarancji sprzętu serwerowego w podziale na dwie części”. Zgodnie z treścią przedłożonego przez Wykonawcę formularza, którego treść istotnie odbiega od treści formularza, który Zamawiający zamieścił w przedmiotowym postępowaniu jako załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ), Wykonawca w części 2 złożył ofertę na wznowienie lub przedłużenie gwarancji producenta, wsparcia i serwisu producenta sprzętu serwerowego firmy: Fujitsu + Brocade.
Powyższe skutkuje uznaniem, że Wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia określonymi w treści SWZ, bowiem złożył ofertę w innym zakresie zamówienia niż wymagał Zamawiający w treści SWZ, w tym w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Podkreślić w tym miejscu należy, że przedmiotem zamówienia określonym w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu, zgodnie z treścią SWZ, jest „Wznowienie gwarancji sprzętu w podziale na dwie części”, zaś w części 2 Wykonawca powinien był złożyć ofertę na „Wznowienie gwarancji producenta, wsparcia i serwisu producenta sprzętu serwerowego firmy: Fujitsu i Brocade”.
W zaistniałym stanie faktycznym Zamawiającemu nie przysługuje uprawnienie do podjęcia czynności mających na celu wyjaśnienie treści oferty lub poprawienie innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia. Złożone przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego oświadczenie jest elementem istotnym treści oferty, a potencjalne zmiany dokonane na skutek złożenia wyjaśnień lub poprawienia omyłki nie będą posiadały przymiotu nieistotnych zmian w treści oferty.
Wobec zaistnienia wyżej wymienionych okoliczności, Zamawiający był zobowiązany ofertę odrzucić jako niezgodą z warunkami zamówienia.
Z uwagi na fakt, iż zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, przedmiotowe postępowanie należało unieważnić.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.