Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038401/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
- 2021/BZP 00047956/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074886 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowej w Olsztynie przy ulicy Kasprzaka 16
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 52 32 400
1.5.8.) Numer faksu: (89) 52 72 049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olga.pocalujko@uw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://olsztyn-uw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowej w Olsztynie przy ulicy Kasprzaka 162.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72a464a8-a341-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010497/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa kanalizacji deszczowej na posesji przy ul. Kasprzaka 16 w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038401/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO-IV.272.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222198,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej, 2) rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni asfaltowej, 3) usunięcie i rozścielenie warstwy urodzajnej, 4) montaż rurociągów i posadowienie studni.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – załącznikami do SWZ.
4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z uzyskanymi decyzjami, zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
5. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie.
7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na terenie Bazy Transportowej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania obiektu.
8. Zamawiający stosownie do postanowień art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a Pzp wymaga, aby wyłoniony do realizacji zamówienia wykonawca zatrudnił na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 bezrobotnego w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, przy uwzględnieniu: 1) zatrudnienia bezrobotnego w okresie wykonywania zamówienia, tj. podpisania umowy o pracę z bezrobotnym nie później niż w terminie 7 dni licząc od dnia skierowania bezrobotnego przez powiatowy urząd pracy i na okres nie krótszy niż do zakończenia realizacji zamówienia, tj. do upływu okresu obowiązywania umowy z wykonawcą, 2) zatrudnienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub wykonawcę przed zakończeniem realizacji zamówienia, na to miejsce innego bezrobotnego, postanowienia ppkt 1 stosuje się odpowiednio, 3) przedstawienia zamawiającemu najpóźniej w terminie 3 dni licząc od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia zgłoszenia oferty pracy przekazanej powiatowemu urzędowi pracy, 4) przedstawienia zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania z powiatowego urzędu pracy skierowania bezrobotnego kopii tego skierowania oraz zanonimizowanej umowy o pracę z osobą skierowaną przez powiatowy urząd pracy.
9. Jeżeli wykonawca będzie miał siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, może przedstawić zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przekazanych odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę, odpisy wystawionych przez ten organ dokumentów kierujących bezrobotnego do pracy oraz zanonimizowaną umowę o pracę.
10. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo zwrócenia się w każdym okresie realizacji zamówienia do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia bezrobotnego, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentacji zamawiającemu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia wystąpienia o dokumentację przez zamawiającego.
11. W przypadku nieprzestrzegania przez wykonawcę wyżej wymienionych postanowień dotyczących zatrudnienia bezrobotnego przy realizacji zamówienia, zamawiający naliczy wykonawcy kary umowne określone w projektowanych postanowieniach umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
12. Stosownie do postanowień art. 95 ust. 1 Pzp zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy: 1) osoby wykonujące czynności hydraulika i montera rurociągów obejmujące: odmierzanie, cięcie, gwintowanie, gięcie, łączenie, montaż, instalację, konserwację i naprawę rur, instalację urządzeń drenażowych, grzewczych, wodnych i ściekowych; instalację urządzeń gazowych i hydraulicznych; kładzenie ceramicznych, betonowych lub żelaznych rur w kanałach ściekowych, drenażowych, wodnych; przeprowadzanie inspekcji, badanie i testowanie zainstalowanych systemów i rur; instalowanie pomp i rur do stałego czerpania wody i hydroforów, 2) osoby wykonujące czynności spawacza obejmujące: spawanie elementów metalowych przy użyciu palników gazowych lub spawarek elektrycznych i spoiw metalowych lub za pomocą innych metod; zgrzewanie elementów metalowych przy użyciu zgrzewarek rezystancyjnych; stosowanie lamp lutowniczych do wykonywania i naprawy wykładzin ołowianych, rur oraz innych instalacji ołowianych; lutowanie elementów metalowych przy użyciu lutownic; cięcie elementów metalowych przy użyciu palnika gazowego lub spawarki łukowej; monitorowanie procesu montażu, zgrzewania i spawania w celu uniknięcia przegrzania elementów metalowych lub ich wypaczenia, skurczenia, zniekształcenia lub rozszerzenia materiału; analizę elementów metalowych w celu wyszukania usterek i dokonywanie pomiarów elementów za pomocą wzorców lub szablonów celem zapewnienia zgodności z wymaganiami określonymi w instrukcjach, 3) osoby wykonujące czynności operatora sprzętu do robót ziemnych i urządzeń pokrewnych obejmujące: obsługę i monitorowanie maszyn kopiących do kopania i przemieszczanie ziemi, głazów, piasku, żwiru lub podobnych materiałów; obsługę i monitorowanie pracy maszyn kopiących kanały ściekowe, rowy odwadniające, rurociągi wodne, olejowe lub gazowe; obsługę i monitorowanie pracy maszyn przeznaczonych do przemieszczania, rozdzielania i wyrównywania ziemi, piasku, śniegu i innych materiałów; obsługę i monitorowanie kafarów do wbijania drewnianych, betonowych lub stalowych pali w ziemię; obsługę i monitorowanie pracy walców samobieżnych do ubijania i wygładzania warstw różnych materiałów przy budowie dróg, chodników i przy podobnych pracach; obsługę i monitorowanie pracy maszyn do rozściełania i wygładzania betonu, preparatów bitumowych lub smolnych, stosowanych przy budowie jezdni, dróg lub podobnych powierzchni; przeprowadzanie konserwacji sprzętu oraz drobnych napraw jego zespołów roboczych, 4) osoby wykonujące czynności robotnika prostych prac w budownictwie obejmujące w szczególności: uprzątanie zużytego materiału i wykonywanie innych prostych prac w miejscach rozbiórki; mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów, takich jak: beton, gips i zaprawa murarska; kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych; rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów; ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek, nosiłek do ręcznego transportu cegieł i wózków ręcznych; sprzątanie miejsc pracy i usuwanie przeszkód.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319785,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394240,22
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319785,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bautech Lukmar Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Martyna Menc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142648685
7.3.3) Ulica: F. Szreńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Szreńsk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-550
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Martyna Szmyt Bautech-Lukmar Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319785,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wymiana barier drogowych ochronnych stalowych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie
- Modernizacja budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 na potrzeby kierunku Fizjoterapia Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Narzędzia do cechowania drewna
- Farby w aerozolu do znakowania drzew
- Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Wydziału Humanistycznego przy ul. Kurta Obitza 1 w Olsztynie
- ZPO.272.1.13.2025 sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla LBŚiŻ Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnętrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespołu budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły i przedszkola na żłobek
- Wykonanie termomodernizacji budynku gminnego, tj. ocieplenie ścian 1 i 2 piętra wraz z pracami towarzyszącymi w Gminie Czempiń.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kożuchów na odcinku od km 0+213 do km 1+203
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1765E w miejscowości Piaski na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 4908E do granic Powiatu Zduńskowolskiego
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.