Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00408958/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Miastku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Miastko
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.jacecko@um.miastko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_miastko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Miastku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81f93b06-544e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005969/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Miastku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408958/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.28.2022.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa drogi wewnętrznej wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 206 ul. Koszalińska w Miastku.Opis robót wg dokumentów wymienionych w rozdz. IV poz. 2 pkt. 1) lit. a i pkt. 2) swz obejmuje budowę drogi wewnętrznej wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 206 ul. Koszalińska w Miastku (działki nr 306/2 obr. ew. dwa, 34/3, 34/4, 34/7 obr. ew. trzy) poprzez wykonanie nawierzchni drogi, zjazdów i chodników, rozbudowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, budowę kanalizacji deszczowej wraz zbiornikiem retencyjno-rozsączającym, budowę oświetlenia drogowego i zmianę organizacji ruchu.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.2.1. branża drogowa:
1) roboty przygotowawcze (pomiary, usuwanie zakrzaczeń);
2) roboty rozbiórkowe wraz z wywózką i utylizacją gruzu (elementy nie nadające się użytkowania);
3) roboty ziemne (wykopy, nasypy);
4) podbudowy (warstwa odsączająca, podbudowa z kruszywa łamanego) – ok. 938,35 m2;
5) elementy ulic (krawężniki bet. wystające, najazdowe i wtopione, obrzeża bet., ławy pod krawężniki);
6) zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej kolor gr. 8 cm – ok. 46,55 m2
7) chodniki o nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6 cm – ok. 312,30 m2;
8) jezdnia o nawierzchni z kostki betonowe szarej (wzór behaton)– ok. 560,60 m2;
9) roboty towarzyszące (regulacja studzienek, montaż rur ochronnych);
10) urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe i poziome);
11) zieleń (trawniki) – ok. 540,00 m2;
1.2.2. branża sanitarna:
1) kanalizacja deszczowa:
- kanały z rur PVC lite o Ø 250/200 o łącznej długości ok. 107,74 m ze studniami rewizyjnymi, wpustami z osadnikami i przykanalikami;
- system zagospodarowania wód opadowych (piaskownik, separator, rozsączanie) – 1 kpl;
2) kanalizacja sanitarna:
- kanały z rur PVC łączonych na wcisk o Ø 250/160 o łącznej długości ok. 94,80 m ze studniami rewizyjnymi i studzienkami kanalizacyjnymi;
3) sieć wodociągowa:
- rurociągi z rur PE100 o Ø 110 o długości ok. 78,00m wraz z zasuwą:
- hydranty pożarowe naziemne o Ø 100 i ilości 3 szt wraz z zasuwami;
1.2.3. branża elektryczna (oświetlenie uliczne):
- wykonanie linii kablowej YAKY 4x25mm2 na odcinku ok. 79 m z wyposażeniem linii w urządzenia określone w dokumentacji projektowej;
- montaż słupów oświetleniowych z ledowym źródłem światła drogowego wraz z ich zasileniem, wchodzących w skład dwóch zaprojektowanych w dokumentacji obwodów oświetleniowych – 5 szt .
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień;
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 660788,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa ul. Pałuckiej i Polnej oraz remont ul. Podlaskiej w Miastku.1.2.1. Przebudowa drogi gminnej ul. Pałuckiej w Miastku
Opis robót wg dokumentów wymienionych rozdz. IV w poz. 2 pkt. 1) lit. b tired jeden i pkt. 2) swz obejmuje przebudowę drogi gminnej – ul. Pałuckiej w Miastku (działki nr 121/3, 125/10, 166, 167/6, 182, 370 obr. ew. jeden) poprzez przebudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej, budową chodnika w obrębie skrzyżowania i zjazdu indywidualnego z płyt ażurowych wraz ze zmianą organizacji ruchu.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) roboty przygotowawcze (pomiary);
2) roboty rozbiórkowe wraz z wywózką i utylizacją gruzu (elementy nie nadające się użytkowania);
3) roboty ziemne (korytowanie);
4) podbudowa pod jezdnie z kruszywa łamanego gr. 25 cm – ok. 1 972,4 m2;
5) podbudowa z kruszywa łamanego pod zjazd gr. 18 cm – 100,7 m2;
6) podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik gr. 12 cm – 49,4 m2;
7) elementy ulic (krawężniki betonowe, ławy pod krawężniki);
8) zjazd o nawierzchni z płyt ażurowych– ok. 100,7 m2;
9) chodniki o nawierzchni z kostki betonowej/płytek polimerobetonowych ostrzegawczych / płytek polimerobetonowych wskaźnikowych na podsypce cementowo – piaskowej – ok. 49,4 m2;
10) jezdnia o nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca i ścieralna) – ok. 1 972,4 m2;
11) roboty towarzyszące (regulacja studzienek, montaż rur ochronnych);
12) urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe i poziome);
13) zieleń (trawniki).
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
1.2.2. Przebudowa drogi gminnej – ul. Polnej w Miastku
Opis robót wg dokumentów wymienionych rozdz. IV w poz. 2 pkt. 1) lit. b tired dwa i pkt. 2) swz obejmuje przebudowę drogi gminnej – ul. Polnej w Miastku (działki nr 125/5, 125/7, 125/11, 166, 173, 370 obr. ew. jeden) poprzez wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej, jednostronnego chodnika na odcinku od skrzyżowania z ul. Pałucką do skrzyżowania z ul. Podlaską i zjazdów z kostki betonowej wraz ze zmianą organizacji ruchu.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) roboty przygotowawcze (pomiary);
2) roboty rozbiórkowe wraz z wywózką i utylizacją gruzu (elementy nie nadające się użytkowania);
3) roboty ziemne (korytowanie);
4) podbudowa pod jezdnie z kruszywa łamanego gr. 25 cm – ok. 1 007,7 m2;
5) podbudowa z kruszywa łamanego pod zjazd gr. 18 cm – 75,0 m2;
6) warstwa odcinająca z piasku pod chodnik gr. 15 cm –144,4 m2;
7) podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik gr. 12 cm – 144,4 m2;
8) elementy ulic (krawężniki betonowe, oporniki, obrzeża, ławy pod krawężniki);
9) zjazd o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo –piaskowej – ok. 75,0 m2;
10) chodniki o nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej – ok. 144,4 m2;
11) jezdnia o nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca i ścieralna) – ok. 1 007,7 m2;
12) roboty towarzyszące (regulacja studzienek, montaż rur ochronnych);
13) urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe i poziome);
14) zieleń (trawniki).
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
1.2.3 Remont drogi gminnej – ul. Podlaska w Miastku.
Opis robót wg dokumentów wymienionych rozdz. IV w poz. 2 pkt. 1) lit. b tired trzy i pkt. 2) swz obejmuje remont drogi gminnej – ul. Podlaskiej w Miastku (działki nr 120/1, 173, 182, 3/24 obr. ew. jeden) poprzez remont jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z budową 2 zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej i fragmentu chodnika w obrębie skrzyżowania z ul. Polną wraz ze zmianą organizacji ruchu.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.
1) roboty przygotowawcze (pomiary);
2) roboty rozbiórkowe wraz z wywózką i utylizacją gruzu (elementy nie nadające się użytkowania);
3) roboty ziemne (korytowanie);
4) podbudowa pod jezdnie z kruszywa łamanego gr. 25 cm – ok. 3 523,3 m2;
5) podbudowa z kruszywa łamanego pod zjazd gr. 18 cm – 21,1 m2;
6) podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik gr. 12 cm – 17,4 m2;
7) elementy ulic (krawężniki betonowe, oporniki, obrzeża, ławy pod krawężniki);
8) zjazd o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo –piaskowej – ok. 21,1 m2;
9) chodniki o nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej – ok. 17,4 m2;
10) jezdnia o nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca i ścieralna) – ok. 3 523,3 m2;
11) roboty towarzyszące (regulacja studzienek, montaż rur ochronnych);
12) urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe i poziome);
13) zieleń (trawniki).
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1846273,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519884,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 818312,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519884,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "EKO-INSTAL" Piotr Kuczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078
7.3.3) Ulica: Wybickiego 10
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519884,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2027432,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2162757,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2027492,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421333298
7.3.4) Miejscowość: Przyborzyce 7
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN JERECZEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN JERECZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2027432,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.