Og³oszenie z dnia 2025-01-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00106925/01 - Wynik z dnia 2025-02-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu s³u¿bowego na potrzeby Urzêdu Miejskiego w B³oniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina B³onie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blonie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu s³u¿bowego na potrzeby Urzêdu Miejskiego w B³oniu.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-95c2ddb0-0c58-4947-b1d3-55d989e3a2d3
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00074992
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00029823/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup samochodów do u¿ytku s³u¿bowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10544543.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@um.blonie.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale XII SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@um.blonie.pl.
4. Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy.
6. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elekt. zawiera Rozdz. VIII SWZ i Rozdz. XII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina B³onie – Urz±d Miejski w B³oniu z
siedzib± w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie. Dane kontaktowe: Urz±d Miejski w B³oniu,
ul. Rynek 6,05-870 B³onie, tel. 22 725 30 04,fax. 22 725 30 67, email: ratusz@um.blonie.pl
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie B³onie pod adresem
iod@um.blonie.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
- dokumentacja postêpowania zgodnie z ustaw± – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa
Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C.
−
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ we wzorze umowy i opisie przedmiotu
bêd±cymi za³±cznikami do niniejszej Swz.
2.Szczegó³owy opis, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia zosta³y okre¶lone w
Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (Formularz parametrów wymaganych dla samochodu osobowego) - za³±cznik Nr 1a do SWZ, który Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ i za³±czyæ do oferty.
3. Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania fabrycznie nowego i nieeksploatowanego samochodu osobowego
o parametrach technicznych zgodnych z tre¶ci± SWZ, rok produkcji 2025 r.
4. Oferowany samochód musi posiadaæ fabrycznie nowe wyposa¿enie, wolne od wad, objête gwarancj±
producenta pojazdu.
5. Wykonawca zapewni dla oferowanego samochodu pe³ny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w
autoryzowanej stacji obs³ugi. Wszelkie koszty zwi±zane z serwisem, przegl±dami oraz koszty zwi±zane z usuniêciem wad, usterek lub awarii w okresie gwarancji poniesie wykonawca.
6. Oferowany samochód powinien posiadaæ aktualne badania techniczne, homologacjê i byæ
przygotowany do zarejestrowania.
7. Parametry i wymogi dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia
jako „wymagane” s± bezwzglêdnie konieczne w oferowanej konfiguracji urz±dzeñ. Niespe³nienie przez oferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek z opisanych parametrów i okre¶lonych wymogów spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z tre¶ci± SWZ.
8. Uwaga: W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisano w opisie przedmiotu zamówienia SWZ
wraz z za³±cznikami przez wskazanie marki, znaku towarowego, producenta patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, je¿eli mog³oby to doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów przyjmuje siê, ¿e opisowi temu towarzyszy wyra¿enie lub równowa¿ne, zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie mo¿liwo¶æ zaproponowania rozwi±zania równowa¿nego, tj.: spe³niaj±cego co najmniej parametry wynikaj±ce z opisu zawartego w specyfikacji lub lepsze oraz gwarantuj±cego zgodno¶æ wspó³dzia³ania z pozosta³ymi elementami sk³adaj±cymi siê na opis przedmiotu zamówienia. Równowa¿ne rozwi±zanie techniczne to rozwi±zanie o identycznych lub wy¿szych parametrach:
- wydajno¶ciowych, funkcjonalnych;
- jako¶ciowych, np. posiadane certyfikaty;
- gwarancyjnych – warunki gwarancji nie mniejsze ni¿ podane w SWZ.
W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przyjmuje siê, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne” a zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, zgodnie z art.: 101 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymogi opisane przez zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji mechanicznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3, 6 Pzp dotycz±cego podstaw wykluczenia z postêpowania;
1.2. o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
33.1. Formularz ofertowy stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ, wraz z Za³±cznikiem 1 a, bêd±cymopisem minimalnych cech wymaganych przez Zamawiaj±cego,
33.2. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie
wskazanym przez Zamawiaj±cego, na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp –Za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku zatrudnienia Podwykonawcy/ów niebêd±cym/ch podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, o którym/ch wiadomo na etapie sk³adania oferty, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Podwykonawcê/ów wy¿ej wskazanego o¶wiadczenia potwierdzaj±cego brak podstaw wykluczenia.
33.3. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty i wystêpowania w imieniu Wykonawcy w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia, je¿eli Wykonawca nie bêdzie wystêpowa³ osobi¶cie lub poprzez przedstawiciela upowa¿nionego w dokumentach rejestrowych (je¿eli dotyczy).
33.4. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.(je¿eli dotyczy) .
33.5. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak
sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art 97 & 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym , b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
33.6.Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.(je¿eli dotyczy)
33.7. O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny
skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawcówwspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.(je¿eli dotyczy) .
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania zmian w tre¶ci niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wyst±pi, co najmniej jedna z poni¿ej wymienionych okoliczno¶ci:a. nast±pi³a zmiana danych Wykonawcy np. zmiana adresu itp.,
b. niezbêdna jest zmiana sposobu wykonania zobowi±zania (np. sposobu dostawy samochodu) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub jest konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy;
c. wyst±pi³a konieczno¶æ zmiany tre¶ci umowy w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy;
d. wyst±pi³a konieczno¶æ zmiany tre¶ci umowy w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku samochodu wskazanego w ofercie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany bêdzie zapewniæ model bêd±cy technicznym nastêpc± pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model bêd±cy nastêpc± bêdzie posiada³ gorsze parametry lub nie bêdzie posiada³ wszystkich cech u¿ytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ inny, to¿samy model o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy, o której mowa powy¿ej, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o braku mo¿liwo¶ci dostarczenia wskazanego w ofercie samochodu wraz z uzasadnieniem powsta³ej sytuacji, wskazaniem modelu proponowanego oraz o¶wiadczeniem, i¿ model to¿samy spe³nia wymagania Zamawiaj±cego opisane w ofercie. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiaj±cego w okresie 2 dni roboczych od dnia otrzymania o¶wiadczenia Wykonawcy, uznaje siê za zgodê na zmianê modelu.
e. wyst±pi³a konieczno¶æ zmiany terminu realizacji umowy z powodu dzia³ania si³y wy¿szej (w szczególno¶ci powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia), przez któr± na potrzeby niniejszego warunku rozumieæ nale¿y zdarzenia zewnêtrzne:
- o charakterze niezale¿nym od Stron,
- którego strony nie mog³y przewidzieæ przez zawarciem umowy,
- którego nie mo¿na unikn±æ ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci,
- którego nie mo¿na przypisaæ drugiej Stronie,
maj±cej bezpo¶redni wp³yw na prawa i obowi±zki Stron umowy. Strona mo¿e powo³aæ siê na okoliczno¶ci si³y wy¿szej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie stronê w terminie dwóch dni roboczych od powstania tych okoliczno¶ci. Okoliczno¶ci zaistnienia si³y wy¿szej musz± zostaæ udowodnione przez Stronê, która siê na nie powo³uje.
f. nast±pi zmiana obowi±zuj±cych przepisów – w tym przypadku Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wp³ywa na prawa i obowi±zki Stron umowy, w szczególno¶ci zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do ceny.
2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy mog± byæ dokonywane jedynie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Zmiany umowy mog± nast±piæ na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczno¶ci wprowadzenia tych zmian, po akceptacji drugiej ze Stron.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-14 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054454
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-15
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Osobami upowa¿nionymi do bezpo¶redniego kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawachprzedmiotu zamówienia z ramienia: Wydzia³u Zamówieñ Publicznych s±:
– Iwona Kopczyñska, Agnieszka Kopij (wyja¶nienia odno¶nie procedury przetargowej) email: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl, tel. (22) 725-30-04 wew. 180.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu
- Dostawa samochodu osobowego
- SR.272.d.10.2025.MD Dostawa wyposa¿enia w ramach realizacji projektu: "Nowoczesna Szko³a - gwarantem sukcesu".
- "Dostawa samochodu osobowego dla Zamku Królewskiego na Wawelu -Pañstwowych Zbiorów Sztuki"
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Bêdzinie
- Zakup samochodu s³u¿bowego na potrzeby Urzêdu Miasta i Gminy w Pleszewie
wiêcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.