Og³oszenie z dnia 2025-01-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00127283/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00127554/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00127247/01 - Wynik z dnia 2025-03-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku przy Al. Chopina 3/5 - etap V
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Baza Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005889231
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ptasia 2A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 54-232-62-76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spolkabaza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spolkabaza.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku przy Al. Chopina 3/5 - etap V
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-63de35c7-6b10-4806-959f-6518341330c1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00074997
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa sie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej - Platformy e_Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e_Zamowienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi siê zarejestrowaæ i posiadaæ konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e_Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e_Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e_Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce "Centrum Pomocy". Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisane w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministró z dnia 30 grudnia 2020 r w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodkó komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Dokumenty elektroniczne, o ktrych mowa w par. 2 ust.1 rozporz±dzenia, o ktrym mowa w pkt 5 SWZ, sporz±dza sie w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r, w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglednieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje sie jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art.66 ust.1 ustawy Pzp ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Baza” Sp. z o.o., ul. Ptasia 2a, 87-800 W³oc³awek;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo),
d) do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.04.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia sa roboty budowlane polegaj±ce na budowie alejek na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie alejki oznaczonej w dokumentacji projektowej nr 5.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mozliwo¶æ ewentualnego zwiekszenia zakresu realizacji robót budowlanych, o których mowa powy¿ej, do ³±cznej warto¶ci zamówienia nie przekraczaj±cej 145 000,00 z³ brutto. Zamawiaj±cy przewiduje, iz w ramach zwiekszonego zakresu zamówienia mohg± zostac wykonane niektóre spo¶ród alejek o nr 6 ,45 lub 46. Wynagrodzenie z tytu³u zwiekszonego zakresu zamówienia zostanie obliczone wed³ug zasad, o kórych mowa w par. 3 ust.5 projektu umowy, stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.zostanie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadaj±ce rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj polegaj±ce na budowie alejek, chodników z kostki brukowej/betonowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ka¿da,
2. dysponuje wymienionymi poni¿ej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia wymienionych poni¿ej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które bêd± uczestniczy³y w realizacji zamówienia i bêd± odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycj± art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane,
Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej:
⎯ kierownik budowy, który jednocze¶nie bêdzie pe³ni³ funkcjê kierownika robót–
osoba posiadaj±ca wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w czê¶ciach przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cychsiê o zamówienie, pod warunkiem, i¿ ich suma stanowi³a bêdzie ca³o¶æ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy wymaganego przez Zamawiaj±cego. Bez wzglêdu na to, czy zabezpieczenie zostanie wniesione w czê¶ciach przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, czy nie, odpowiadaj± oni solidarnie zarówno za wniesienie ca³o¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, jak i za wykonanie umowy.
Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy. Zamawiaj±cy ustala zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 3 % ca³kowitej ceny podanej w ofercie.
4. Wybrany Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania przed podpisaniem umowy dla danego zamówienia
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art.455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza mozliwo¶æ zmiany umowy w przypadku wystapienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w par. 16 ust.1 pkt 1 lit.a)-i) projektu umowy, stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-12 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za posrednictwem Platformy e_zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-12 11:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy przewiduje mozliwo¶æ uczestniczenia w wizji lokalnej w dniu 4 lutego 2025 r o g. 12.oo - szczegó³owe informacje w SWZ.INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we W³oc³awku
- Budowa ulicy Energetyków na odcinku od ulicy Hutniczej do przej¶cia podziemnego dla pieszych pod torami kolejowymi
- ¦wiadczenie us³ugi instruktora terapii uzale¿nieñ, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- "Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na nieruchomo¶ciach stanowi±cych w³asno¶æ i bêd±cych w zarz±dzie Gminy Miasto W³oc³awek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- ¦wiadczenie us³ugi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Remont-modernizacja instalacji elektrycznej budynku g³ównego (piwnica i parter) oraz roboty towarzysz±ce w Domu Pomocy Spo³ecznej we W³oc³awku ul. Dobrzyñska 102
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zo¶ka" w Celestynowie
- Robota budowlana polegaj±ca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbêdn± infrastruktur± i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej oraz Jednostki Ratowniczo-Ga¶niczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotycz±ce balkonu i p³askorze¼by figuralnej nad portalem elewacji pó³nocnej zabytku stanowi±cym pierwotne g³ówne wej¶cie do budynku Teatru w Legnicy
- Budowa budynku biurowego kancelarii le¶nictw Drogoradz i Turznica
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbêdnych dróg w zwi±zku z realizacj± projektu "Scalenie gruntów wsi Ksiê¿yce, gmina Wi±zów, powiat strzeliñski"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.