Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00036379/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00036379/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26 (po zmianach)
- 2022/BZP 00036967/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja kursu kwalifikacji wstępnej i kursu prawa jazdy kat. C i C+E łączony
dla uczniów Zespołu Szkół nr 10 im. B. Chrobrego w Koszalinie w ramach projektu „Moją perspektywą - KWALIFIKACJE!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 348 86 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja kursu kwalifikacji wstępnej i kursu prawa jazdy kat. C i C+E łączonydla uczniów Zespołu Szkół nr 10 im. B. Chrobrego w Koszalinie w ramach projektu „Moją perspektywą - KWALIFIKACJE!”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e6f445e-7e9d-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Moją perspektywą – KWALIFIKACJE!” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036379/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-9.271.1.1.2022.AN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację kursu kwalifikacji wstępnej i kursu prawa jazdy kat. C i C+E łączony dla uczniów Zespołu Szkół nr 10 im. Bolesława Chrobrego w Koszalinie.
Szczegółowy zakres rzeczowy:
1) Celem kursów jest uzyskanie uprawnień przez maksymalnie 25 uczestników szkolenia na prawo jazdy kat. C i C+E z kwalifikacją wstępną.
2) Wykonawca przeprowadzi kurs, o którym mowa wyżej, zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2021 r. poz. 1212 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2018 r. poz. 1885), ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450) i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
3) Zajęcia teoretyczne realizowane będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Koszalina. Zajęcia praktyczne rozpoczynają się i kończą na terenie miasta Koszalina. W szczególnych przypadkach miejsce szkolenia może ulec zmianie po uzgodnieniu z Zamawiającym.
4) Zajęcia z Kwalifikacji wstępnej będą realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych maksymalnie trzy razy w tygodniu. Podczas zimowej przerwy świątecznej i ferii zimowych oraz w dwie soboty w miesiącu od godziny 8:00 do 20:00. Szczegółowy harmonogram kwalifikacji wstępnej i kursu łączonego
prawa jazdy kat. C i C+E zostanie opracowany po podpisaniu umowy do zatwierdzenia przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem kursu.
5) Zajęcia teoretyczne organizowane będą w systemie stacjonarnym lub on-line. Sposób organizacji zajęć uzależniony będzie od sytuacji epidemiologicznej na terenie województwa zachodniopomorskiego. W przypadku, gdy uczestnicy szkolenia nie będą mogli uczestniczyć w zajęciach w systemie stacjonarnym, Wykonawca ma obowiązek zapewnić takim uczestnikom udział w zajęciach w systemie on-line i poinformować Zamawiającego na 3 dni przed terminem szkolenia o warunkach technicznych, jakie muszą zostać spełnione, aby uczestnik wziął udział w
kursie w formie zdalnej. Zajęcia w systemie on-line muszą łączyć funkcję konferencji oraz wideorozmowy z uczestnikami/uczestnikiem.
6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować kurs przy uwzględnieniu aktualnych wytycznych dotyczących wymogów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w trakcie epidemii SARS-CoV2.
Wykonawca udostępni uczestnikom kursu informacje na temat obowiązku dezynfekcji dłoni i obowiązku noszenia maseczek ochronnych , zachowaniu dystansu społecznego, min. 1,5 m.
7) Wykonawca, w przypadku zajęć teoretycznych odbywających się w systemie stacjonarnym, musi dla każdego uczestnika kursu zabezpieczyć miejsce siedzące, tj. stolik/ławkę z krzesłem, umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje w
trakcie zajęć pracę przy komputerze musi dla każdego uczestnika kursu zabezpieczyć indywidualny dostęp do zestawu komputerowego, zawierającego oprogramowanie adekwatne do przedmiotu zamówienia, gwarantującego efektywną i sprawną pracę.
8) Każdy uczestnik kursu musi otrzymać na własność materiały dydaktyczne w postaci: skryptu i/lub książki podręcznika. W przypadku zajęć organizowanych w systemie on-line, uczestnik musi otrzymać materiały, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej.
9) Wykonawca zobowiązany jest do skierowania uczniów na badania lekarskie i psychologiczne oraz pokrycia kosztów tych badań, wypełnienia wniosku o wydanie prawa jazdy dla słuchaczy oraz do dokonania opłaty za pierwszy państwowy egzamin w zakresie kwalifikacji wstępnej oraz egzamin teoretyczny i praktyczny kat. C i C+E.
10) Zadanie uznaje się za zrealizowane po przeprowadzeniu przez Wykonawcę kursu kwalifikacji wstępnej i kursu na prawo jazdy kat. C i C+E (część teoretyczną i praktyczną), egzaminu z kwalifikacji wstępnej, egzaminu wewnętrznego sprawdzającego stopień opanowania materiału, a także wydanie stosownego dokumentu zgodnego z obowiązującymi przepisami
uprawniającym do przystąpienia do egzaminu państwowego. Potwierdzeniem zrealizowania zadania jest dostarczenie dokumentu potwierdzającego wpłatę lub inne dokumentu potwierdzającego zapisanie ucznia na egzamin teoretyczny i praktyczny w zakresie prawa jazdy kat. C i C+E wraz z przygotowanym przez Wykonawcę do zatwierdzenia przez Zamawiającego
protokołem z realizacji usługi.
11) Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia w miejscu prowadzenia kursu plakatu informującego o realizacji projektu „Moją perspektywą KWALIFIKACJE!” w formacie A3,
przekazanego przez Zamawiającego;
12) Wykonawca zobowiązany jest również do prowadzenia:
- dokumentacji fotograficznej z prowadzonego szkolenia,
- dokumentacji szkolenia zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 roku w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania
pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2018, poz. 1885).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Lech Żymierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330607614
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 7-9/3
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-028
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LECH ŻYMIERSKI,
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LECH ŻYMIERSKI,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
28 tygodni od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- POPRAWA WARUNKÓW EWAKUACYJNYCH ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W OBIEKTACH SP ZOZ MSWiA W KOSZALINIE - DOKOŃCZENIE ZADANIA
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- Przebudowa DW 205 odc. Buszynko - Chociwle
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów."
- "Organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz warsztatów dla uczestników projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"-powt.
- Usługi korepetycji z matematyki z podstawy programowej obejmującej szkoły średnie wspierające dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Szamotulskiego w 2025-2027 r.
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.